Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (10053)

Vierailija
10041/10053 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ylisti minua kauniiksi. Mutta kun kuuli että minulla on kaksi siskoa, halusi tietää miltä näyttävät. Näytin whatsappista heidän kasvokuvat/profiilikuvat keskusteluistani, totesi että olen meistä kolmesta kaunein. Lopetin treffit siihe. Siskoni antaisi minulle varmasti epäröimättä (ja minä epäröimättä hänelle) elämänsä jos pahin valinnan paikka tulisi vastaan. Heidän ulkonäöllä ei tulisi olla mitään väliä ja tuollaiset ajatukset kannattaisi pitää omassa päässä vaikka olisikin tätä mieltä.

Ihmettelen alapeukuttaneita. On todella kummallista ja ehdottomasti red flag alkaa vaatia siskojen kuvia ja sitten asetella heitä järjestykseen ulkonäön perusteella. Miksi miestä kiinnostaa siskojen ulkonäkö? Miksi hän kuvittelee olevansa asemassa, jossa voi ääneen kommentoida treffikumppanin sukulaisten ulkomuotoa. Kusta päässä tälläkin kaverilla eikä mitään tilannetajua tai käytöstapoja.

Eri

Vierailija
10042/10053 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies harrasti vain FT8:aa. Katselin aikani ja häivyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10043/10053 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin tapailu kerran jälkeen tuli ilmi, että miehellä on lapsi vaikka deitti-ilmoituksessani lukee ei kiitos lapsellisille.

Tämä. Tässä on hyvä lähtökohta suhteelle, kun valehtelee / salaa tuollaisen asian. Ei kannata katsoa pidempään. Se on moro! 

Vierailija
10044/10053 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen salasi, valehteli ja piilotteli lapsia useamman kuukauden ajan ja tapaili saman aikaisesti ainakin viittä eri miestä minun lisäksi

Vierailija
10045/10053 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin alatuuhonen, että puutarhasaksilla olisi pitänyt kohdetta etsiskellä. Niinpä jouduin toteamaan, että nyt en löydä omaa koloa. Haukut tuli niskaan, olisi kai pitänyt siistimmin ilmoittaa. No, aito kiukku lisäsi positiivisesti eron tunnelmaa ja yhteen kuumumattomuutta. 

Vierailija
10046/10053 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tapailun kun hänellä oli penis.

M

Vierailija
10047/10053 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

ja se oli pajon isompi kuin sinulla.

Vierailija
10048/10053 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Kai sen voi leikata pois? 

Vierailija
10049/10053 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli niin alatuuhonen, että puutarhasaksilla olisi pitänyt kohdetta etsiskellä. Niinpä jouduin toteamaan, että nyt en löydä omaa koloa. Haukut tuli niskaan, olisi kai pitänyt siistimmin ilmoittaa. No, aito kiukku lisäsi positiivisesti eron tunnelmaa ja yhteen kuumumattomuutta. 

Ja sulla tietysti se mulkku makaa mukavasti kusisessa karvapesässä mutta naisen olisi ilolla pitänyt imeä?

Aina sama juttu naisten posliinia vinkuvilla.

Vierailija
10050/10053 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli klamydia,syyhy ja luteita. 

Selvisi vasta kun olin ollut viikonlopun hänen luonaan.  Kehtasi vielä kiistää asian ja väitti että olen  varmasti saanut tartunnan kirppikseltä.  Ai klamydia kirpputorilta?!

Ja oli hyväpalkkainen,ulkosesti siisti mies.

Vierailija
10051/10053 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa katsoa kun pissaan. Sitten hän kommentoi tyyliin "tuleepas pikku pimpistäsi paljon pissaa." Lisäksi hän haluaa, että joisin niin paljoa nestettä, että vaikka kesken kävelylenkin menisin puskapissalle. Sitten hän kännykällään äänittää tätä ääntä, mikä minun pissaamisesta tulee. Sen kuuntelu kuulemma auttaa häntä nukahtamaan paremmin! Viimeksi kun käytiin saunassa niin pyysi vatsalleen istumaan ja halusi että pissaan suoraan suulle.

Vierailija
10052/10053 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa katsoa kun pissaan. Sitten hän kommentoi tyyliin "tuleepas pikku pimpistäsi paljon pissaa." Lisäksi hän haluaa, että joisin niin paljoa nestettä, että vaikka kesken kävelylenkin menisin puskapissalle. Sitten hän kännykällään äänittää tätä ääntä, mikä minun pissaamisesta tulee. Sen kuuntelu kuulemma auttaa häntä nukahtamaan paremmin! Viimeksi kun käytiin saunassa niin pyysi vatsalleen istumaan ja halusi että pissaan suoraan suulle.

Tunnen erään...

Vierailija
10053/10053 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se torjutuksi tuleminen oikeen kannusta tapailun jatkumiseen.

Vierailija
10054/10053 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni paskalle mukana mehulasi tai kahvikuppi, minua oksettaa ajatus kakkabakteereista uimassa siellä mukissa ja lisäksi tuntuu että se muki tai lasi on "saastunut" vaikka kuinka tiskaisi.

Joten saatiin riita aikaan, että mun mukeja et vie paskalle mukanas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi