Miten ikisinkku voisi löytää unelmiensa puolison?
Tuntuu että kaikki on jo kokeiltu ja nähty tuloksetta eikä kumppania löydy. Yhden illan jutut ja muut sekoilut säätöineen jätän väliin.
Kommentit (15)
Laskemalla rimaa ja olemalla itse aloitteellinen. Ai mutta silloinhan kyseessä ei ole unelmien puoliso.
En usko että mitenkään. Unelmapuolison löytäminen on hieman verrattavissa lottovoittoon, et sinä sellasta täysosumaa välttämättä löydä, se kuusi oikeinkin on kiven alla.
Vierailija kirjoitti:
Osta purjevene
Aloittaja voi purjehtia purjeveneellä merille ja siellä tavata elämänsä rakkauden ja sitten yhdessä romanttisesti purjehtia rakkauden auvoiseen avioliiton satamaan.
Kokeile kevyttä deittailua edes. Tosi tarkoituksella ei varmaan löydy.
Unelmat vs. todellisuus kirjoitti:
Laskemalla rimaa ja olemalla itse aloitteellinen. Ai mutta silloinhan kyseessä ei ole unelmien puoliso.
Riippuu ja roikkuu. Mies ymmärettävästi haluaa piian. Naiselle suhteen täytyy antaa jotain ollakseen vaivan arvoinen.
Jos et ole kiinnostunut miehistä / naisista , mitä merkitystä sillä edes on onko kumppani unelma vai ei ?
Elämällä, olemalla. Mieti kiinostuksia ja arvomaailmoja, mikä teidät yhdistäisi.
Ei mitään unelmien puolisoita ole olemassa kun unelmissa.
Todennäköisesti et mitenkään. Yleensä siihen on ihan syynsä miksi joku tietty ihminen on ikisinkku.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ja roikkuu. Mies ymmärettävästi haluaa piian. Naiselle suhteen täytyy antaa jotain ollakseen vaivan arvoinen.
Ymmärryksesi miehistä on aika vajavainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään unelmien puolisoita ole olemassa kun unelmissa.
Sit pysyy yksin
Vierailija kirjoitti:
Ymmärryksesi miehistä on aika vajavainen.
Ai onko? Mies tarkoittaa väistämättä työmaata. Ei miehet huvikseen hae seuraa. Seksin ohessa naisen oletetaan kestitsevän omaa maskottiaan ettei tämä masennu ja karkaa vieraisiin.
Kyllä joku seksiseuran löytäminenkin on nykyään vaikeaa. Ihmiset mieluummin kirjoittelevat aiheesta ja lähettävät kuvia. Itse akti taitaa olla monelle liian työläs. Näitä keski-iän riemuja...
Joidenkin vaan kuuluu jäädä yksin. Jos olet jo kokeillut kaikkea, niin eiköhän pitäisi jo olla selvinnyt ettei sinulla ole vähäisintäkään vientiä. Keksi jotain muuta merkitystä elämällesi.