Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
8961/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olisi halunnut panna baari-illan jälkeen, eikä suostunut siihen että nukun. Koko yön eli noin 6-7 tunnin ajan läpsäisi minua poskelle heti kun nukahdin. Eli yli sata kertaa sen yön aikana. Ja vonkui että panisin häntä.

Vierailija
8962/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jazzia soimaan ja nainen sanoi voisinko laittaa jotain musiikkia missä on sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8963/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli tapana kutsua luokseen ja puolen tunnin päästä alkoi meikata ja sanoi että lähtee treffeille, mutta voin olla luonaan yötä. Tai sitten kun olimme yhdessä baarissa niin lähti vieraan miehen matkaan juuri valomerkin jälkeen. Jälkikäteen oli aina kuin mitään epänormaalia ei olisi tapahtunut.

Vierailija
8964/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen itki x-ukkonsa perään ja oli löysä kuin mikä. Ja tökeröt nännitatuoinnit (kuin ekaluokkalaisen piirtämät kukat) ja ällö halkaistu kieli (kuin käärmeellä).

Puhuiko käärmeen kielillä?

Vierailija
8965/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata!

Oli pakko poistaa tinder näiden juttujen takia 🤮

Lisäksi itsellä vastaavia kokemuksia lähiaikoina, joten voi vaan todeta, että harmi, kun en syty naisista.

N 23

Vierailija
8966/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä ole ihme, että nämä adonikset jäävät itkemään ikisinkkuina mukamas kiltteinä ja väärinymmärrettyinä herrasmiehinä.

🙈🙄🤔🤦

Vierailija
8967/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi ärsyttää miehen lässyttävä puhe ja kihinä sekä minun erityislaatuisuuteni korostaminen - mikä myöhemmin paljastui kuin paljastuikin manipuloinniksi. 

Tämä syy kuullostaa varmasti oudolta, mutta antaa mennä! :D Löysin täältä aikoinaan kuvaketjun rinnoista ja hämmennyin todella paljon kun jollain oli aivan samanlaiset kuin omani. Olisin voinut luulla että olen ottanut sen kuvan, mutta kylppärin kaakelit olivat asteen liian keltaiset jotka näkyivät taustalla. Olisiko ollut että jopa syntymämerkki oli samassa kohdassa kuin itselläni. Tästä hämmentyneenä näytin kuvaa tapailulleni, ja hän keksi nopeasti "ei ne ole samanlaiset, sulla on nänni hieman erinäköinen ja vasen rinta plaplapla", eli hän torppasi hämmennykseni tällaisella millintarkalla tärkeilyllä. Hän luuli tekevänsä vaikutuksen, mutta itseäni alkoi vain rehellisesti vttaa suunnattomasti tuollainen päteminen. 

Toinen oli kun äitini lähetti kuvan, missä seisoi kaverukset hiekkakuopalla nahkatakit päällä. Kuvan naisella oli fiftarityylinen kampaus ja samanlaiset vaatteet kuin minullakin, ja olisin itsekin mennyt vipuun jossen olisi paremmin tiennyt. Äiti kysyi kenen kanssa olen siinä kuvassa ja miksi hän ei ole nähnyt sitä aiemmin. Taas tapailukumppani aloitti sen korostuksen miten hän kyllä erottaa etten ole siinä kuvassa...

Asia on aivan pieni, mutta tuo tapa siivuttaa tilanne ja tunteet oli niin iso varoitusmerkki, että lopetin koko tyypin tapailun. 

Vierailija
8968/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi oli exän nuoruudenkaveri, yli kymmenen vuotta lopullisen eron jälkeen meille tuli jonkinlaista molemminpuolista kiinnostusta.

Tapailtiin muutama kerta.

Ilmeni että mimmi sai tiheästi narsistisia raivokohtauksia, oli kohtalaisen alkoholisoitunut, veti tupakkia urakalla, sekä muutama muukin vähemmän suosittu tapa oli...

Näin jälkeenpäin en tajua mikä minua ylipäätänsä hänessä viehätti - onneksi ei koskaan edistytty sänkypuuhiin.

Vierailija
8969/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu päättyi ihan vain kemian puutteeseen ja erilaisiin seksimieltymyksiin. Miehen ex ei ollut tykännyt suuseksistä, enkä halunnut alkaa opettaa suuseksitaitoja yli nelikymppiselle miehelle.

Toisella miehellä oli ikävä hien haju. Hän oli minua nuorempi ja ehkäpä myös jollain tavalla liian epäkypsä minulle. Elämäntilanteemme olivat erilaiset.

Lähinnä seksuaalisessa mielessä tapailemani mies paljastui varatuksi, vaikka väitti juuri eronneensa. Lopetin heti, kun asia paljastui. Se, että valehdellaan päin naamaa, tuntuu aina tosi pahalta. Ja tietysti en ollut ainoa, jolle hän valehteli.

Eräs sankari oli hulluna minuun. Olisi halunnut alkaa katsella yhteistä asuntoa jo noin 2 kk suhteen jälkeen. En päässyt koskaan minkäänlaiseen syvälliseen keskusteluyhteyteen hänen kanssa, hän höpötti vain omista kiinnostuksistaan. Osteli lahjoja ja yritti ostaa kai minuakin sillä tavalla.

Yhtä kohtaan tunnen edelleen lämpöä, mutta ystävänä. Siinä oli aitoja, vahvoja tunteita ja seksissä olimme heti samalla aaltopituudella. Tietyt asiat hiersivät, eikä hän tuntunut aivan oikealta. Minusta oli oikein päästää hänet vapaaksi, vaikka joskus ikävöin joitain hetkiä hänen kanssaan.

Vierailija
8970/9708 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen halusi tietää minusta lähes kaiken, mutta ei halunnut kertoa itsestään juuri mitään.

Kysyn ihan vain tiedonhalusta: kysyitkö sinä häneltä elämästään, vai odotitko että hän kertoo automaattisesti? 

Todella monet suomalaiset, sekä miehet että naiset, harvoin kysyvät mitään toisiltaan. Ja harvoin esittävät kiinnostusta (eivät kommentoi kuultuun tai kysy jatkokysymyksiä) vaikka kertoisi jotain itsestään. Yleensä odotetaan vain omaa vuoroa puhua itsestään. 

Mietin vain oliko teillä eri tyyli keskustella asioista, että hän ehkä odotti että vastavuoroisesti esittäisit kysymyksiä hänelle?

Vierailija
8971/9708 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin jo ennen tapaamistamme että on ehkä vähän perässävedettävä, mutta ajattelin positiivisesti että ehkä on vaan vähän ujo ja/tai varovainen. 

No- ensivaikutelma on usein se mikä sitten toteutuukin. Oli koko 8 kk ajan perässävedettävä passiivinen suhteen vapaamatkustaja, osasi kyllä hyödyntää ns rusinat pullasta antamatta mulle oikeestaan muutakuin seuraa. Hänen vaikea elämäntilanne, ahdistus ja stressi erosta aiheutti myös mielialanvaihteluista, ilmeisesti myös paniikkihäiriötä tms. Olin hänelle laastari, terapeutti, hänen fiiliksen kohottaja, paapoja, huolehtija, lohduttaja paijaaja.

Ulkoisesti mies oli hyvinkin minun makuun, oisin voinut katella sitä loppuikäni, mutta aivan liian rikkinäinen, ongelmainen ja itsekeskeinen minun makuun.

Mulla ollut vähän samantyylisiä kokemuksia nimenomaan jo todellakin aikuisesta 45+ miehestä, joka eronsa jälkeen oli ottanut asenteen, että nyt hän ottaa muijista kaiken hyödyn irti mikä lähtee, kaiken itselle antamatta mitään vastinetta kumppanille. Hän osoittautui myös ihmeellisen nenäkkääksi, piikittelijäksi, arvostelijaksi, toisten puutteista ja vioista huomauttelijaksi vaikka itse oli elämänsä pohjamudissa ja kaukana täydellisyydestä. Pikemminkin kärsi todella heikosta itsetunnosta ja siitä että elämä potki oikein kunnolla päähän. Mutta hän kompensoi omaa vajavaisuuttaan ja kykenemättömyyttään vähättelemällä muita ja sellaisella ihme "kukkoilulla" jota en osaa edes oikein sanoin kuvata. Hyvin ristiriitainen persoona. Myös meillä suhde vaan kariutui ensinnäkin yhteisen ajan puutteeseen ja siihen etten enää nauttinut hänen seurasta ja tiesin että hän ei ole se jonka kanssa haluaisin lopunelämääni viettää.

Vierailija
8972/9708 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen eikä nykyään ole aina varmaa että on vapailla markkinoilla niin vääntöä syntyy kun vuorot osuvat päällekkäin. Kipinöintiä sekä kitkaa syntyy kun ei muista asiaa tiedustella ja varmistaa. " Älä lähetä viestiä olemme juuri aamiais-pöydässä.🤣🤪🤩🤗

Vierailija
8973/9708 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies alkoi usein ruinata saunaan pääsyä luonani ja ruokaakin olisi pitänyt olla tarjolla. Koskaan ei itse tarjonnut mitään. Tuli tunne, että mies halusi vain hyötyä minusta. 

Kehtasi jopa ehdottaa yhteenmuuttoa parin kuukauden tuntemisen jälkeen! Vihelsin pelin poikki. 

Vierailija
8974/9708 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastui yh:ksi ja oli tehnyt jo pennun jollekin typerykselle. Naisten huonoihin parinvalintataitoihin ei saada parannusta muuta kuin siten, että kaikki miehet kieltäytyvät kategorisesti suhteista naisten kanssa, jotka ovat tehneet isättömiä penikoita.

Ei ole olemassa isätöntä penikkaa...

Hän ehkä tarkoitti Jeesuksen äitiä? 🤔 Mutta vähän ilkeätä silti kutsua Luojaa typeryseksi... 

😉

Vierailija
8975/9708 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaat oli aivan keltaisen hammaskiven peitossa etuhampaita lukuun ottamatta ja hengitys haisi tosi pahalle. Mies ei ollut muutenkaan mikään saalis, lyhyt ja kaljuuntuva pullukka ilman mainittavaa yleissivistystä ja eli roskaruualla.

Naisilla on tapana aina etsiä omaa tasoa parempaa seuraa...

Eikö olisi omituista etsiä huonoa seuraa jos hyvääkin olisi tarjolla.

En usko että miehetkään valitsisivat Ladan, jos Ferrariin olisi varaa. Noin niin kuin kuvainnollisesti.

😉

Vierailija
8976/9708 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oligay, eikä halunnut muuta kuin keskustella naisen kanssa.Olisi pitänyt olla jokin äitihahmo.

Vierailija
8977/9708 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mestari jatkaa yhä täydellisen pilden metsästystä, rumat ja läskit älköön vaivautuko.

Lopetin tapailun ja huomasin että asiasta löytyy parempia. Aikani tapailtua löysin erinomaisen ja nykyisin hän toimii vaimonani.

Vierailija
8978/9708 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin nuorempana miestä, joka ei koskaan oikein syönyt mitään. Ei aamupala, ja lounasta vain todella pienen annoksen. Kävi vaalla päivittäin. Aluksi se ei haitannut, sillä olen itsekin hoikka enkä miettinyt asiaa enempi. Mutta esim lomamatkoilla suorastaan nälkä kurin vatsassani, kun odottelin milloin hänellä tulisi nälkä, että lähdetään illlalliselle. Pienistäkin annoksista hän kommentoi tulipa taas niin täyteen ahdettu olo. Se oli jotenkin niin hämmentävää, että alkoi jostain syystä ärsyttämään, ja koin sen joka naismaiseksi. Seurustelu päättyi tämän vuoksi, vaikken oikeaa syytä koskaan kertonut hänelle.

Vierailija
8979/9708 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mestari jatkaa yhä täydellisen pilden metsästystä, rumat ja läskit älköön vaivautuko.

Lopetin tapailun ja huomasin että asiasta löytyy parempia. Aikani tapailtua löysin erinomaisen ja nykyisin hän toimii vaimonani.

🖕

Vierailija
8980/9708 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tatuoinnit. Eikö naiset tajua, että tatuoinnit on suurimmalle osalle miehiä turn-off. Samoin kuin tupakointi.

Mikä niissä tatuoinneissa häiritsee? Tota kuulee usein sanottavan että olis turn off, miksi ja mitenniin suurimmalle osalle miehistä :D ymmärrän jos on joku pääkallo tatuoitu otsaan mutta täältä vauvalta luken että "ei yhtään, ei pieniäkään"

Mua ei itteäni häiritse tatuoinnit kenelläkään, ei ne mulle kuulu.

Olen nainen ja mulla ei oo tatskoja.

Ne vain ovat yksinkertaisesti epäviehättäviä suurimman osan mielestä. Naisen iho on todella kaunis ja kun se on peitetty ja sotkettu suurilla tatuoinneilla, niin ikävä kyllä se alkaa häiritsemään.

Suurista tatuoinneista tulee myös voimakas mielleyhtymä yksinkertaisiin

En kommentoi tatuointeja, vaan allasjumppaa. Eikö se ole tosi pahasta atoopikolle?

Itsellänikin on atooppinen iho. Vesi, ja varsinkin kloorivesi, ärsyttää ihoani tosi pahasti. Tai klooritonkin vesi pitkään iholla. Ja iho jossa on haavoja on myös altis bakteereille. Merivettä (merisuolalla) kylläkin kestän.

Kerran ihoni jopa tulehtui uima-altaassa niin pahasti että meni ihan vereslihalle. Kesti 3 v ja useita voimakkaita lääkekuureja (kortisooni j penicilliini) että sain ihoni vihdoin parantumaan. 

Nykyään ihoni on ollut täysin kunnossa viimeiset 10 v, mutten käy enää koskaan uima-altaissa. Sinunakin kokeilisin pitkää paussia uima-altaisiin, voi olla että ihosi rauhoittuu.