Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
8921/9708 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi lainata vaatteitani kun viikon tapailun jälkeen tuli ensimmäistä kertaa luokseni. Mies oli TODELLA laiha ja kieltämättä hänelle sopi oranssi lyhyt ribbimekkoni,mutta tuli oudot vibat kun mies pyöri se päällään peilin edessä. MIehellä oli myös silmämeikkiä,ajellut kainalot/sääret ja violetiksi värjätty mulletti (takatukka). Ajattelin ekaksi että on  vaan joku punkkari ym persoonallisempi tapaus mutta kun  sovitti mekkoani tuli tosi creepyt tuntemukset. Mietin,saattoiko mies olla trans? Joka tapauksessa tapailu hyytyi kun tuntui,että mies oli kiinnostuneempi vaatekaapistani kuin minusta,

Toisen miehen kanssa ei päästy ensitapaamista pidemmälle kun mies ensin halusi tulla minun luokseni ja kun en suostunut,koetti saada minua luokseen,ei tuntunut  ymmärtävän että eka tapaaminen julkiselle paikalle .Lopulta haettiin kahvit R-kioskilta ja mentiin puistoon jossa mies sitten kohta ehdottikin siirtymistä pui

Crap laitteen kanssa nukuminen on niin vaikea etten kylä suosittele enkä ihmettele ettei ketä käytä.

Vierailija
8922/9708 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katseli kelloaan vähänväliä koko ensitreffien ajan. Välillä räpläsi kännykkää. Ei paljoa puhunut itse, vastaili vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8923/9708 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ihon tuoksu ja huumorittomuus.

Vierailija
8924/9708 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostunut katsomaan kanssani animea, ne treffit loppuivat siihen! Juntti mikä juntti.

M28

Vierailija
8925/9708 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suostunut katsomaan kanssani animea, ne treffit loppuivat siihen! Juntti mikä juntti.

M28

Oho, löysit Japanin ainoan naisen, joka ei katso animea.

Vierailija
8926/9708 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen höpisi melkein koko kahden tunnin treffien ajan työstään kirjanpitäjänä. Jossain vaiheessa hän putosi laskuistani, kävin kusella, nappasin berberini naulakosta ja hyppäsin sporaan.

Vierailija
8927/9708 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetti kontrolloida syömisiäni,tyyliin "eiköhän 1 karjalanpiirakka riitä kun sulla on toi jugurtti" tai "aiotko ottaa tosiaan lisää". (ruokia jotka olin omin rahoin ostanut). Muutti vaivihkaa koko omaisuuttaan luokseni,ensin  tuli partakone ja sitten pleikka. Ei suostunut lähtemään yöksi kotiin vaan jäi möykkäämään olohuoneeseen kun minä menin nukkumaan,kun piti herätä aamulla töihin. Kun lopulta sain tarpeekseni ja käskin kerätä tavaransa sillä välin kun olin töissä,otti mukaan omin tavaroiden ohella leipägrillini (sellaisen jolla sa tehtyä lämppäreitä) ja jätti joka huoneesen valot palamaan.

Toisten syyttely näyttää olevan monella muodissa. Ja oma tyhmyys. Ei tulis mieleenkään jättää puolituttuja öykkäreitä asuntooni.

Vierailija
8928/9708 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan 80-luvulla riitti pelkkä peruspussailu ja -pano. Siinä mitään nuoltu. Jos suhde syveni, niin sitten kaikilla herkuilla.

Sitä nyt koko pajatsoa heti tyhjennetä!

Tämä. Jos tapailutyyppi hylkää siksi ettei ensimmäisillä kerroilla tehty kaikkia temppuja, jää hän lopulta paljosta paitsi. Palkkio on moninkertainen, kun suhde on vakaalla pohjalla ja tunteet kunnolla pelissä. Tapailutyyppi saa vain maistiaisen (kaduttaisikin jälkikäteen, jos olisin antanut kaikkeni jollekin jonka kanssa ei lopulta tulisikaan mitään). 

Vierailija
8929/9708 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen hengitys haisi kissanruoalle.

Vierailija
8930/9708 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Totta kai se latistuu, mutta onhan se latistunut jo lähtökohtaisesti siitä kumppanin hygienian puutteesta. Eli ei kai se tilanne enää siitä lähtötilanteesta voi huonommaksi mennä.

Toinen vaihtoehto on lopettaa siihen ja todeta, että en voi sittenkään harrastaa seksiä kanssasi.

Itse ajattelen, että se puhdistuspyyhe voi joskus olla parempi keino ratkaista ongelma, koska seksiä voidaan kuitenkin sitten ehkä harrastaa, ja ehkä se epähygieeninen osapuoli ehkä jopa ottaa opikseen.

No tuo on kyllä totta, että jos muuten täysin mieleisen kumppanin torppaa hygieniasyistä ihan kokonaan, niin kyllähän sekin tunnelmaa latistaa.

Ja sekin, että välttelee koskettamasta kumppania niihin epähygieenisiksi kokemiinsa kohtiin. 

Jos/kun alan taas tapailla, niin taidan minäkin varata puhdistusliinoja käden ulottuville,

ihan vain kaiken varal

Vierailija
8931/9708 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, tapahtumien tarkat ajankohdat eivät tule esiin tuosta jutusta. Joten emme tiedä missä vaiheessa mikäkin tapahtui, eka viikolla vai 5den kuukauden päästä. Arviosi on siis pelkästään oletus siitä että hän tiesi alusta asti. 

-eri

Vierailija
8932/9708 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, tapahtumien tarkat ajankohdat eivät tule esiin tuosta jutusta. Joten emme tiedä missä vaiheessa mikäkin tapahtui, eka viikolla vai 5den kuukauden päästä. Arviosi on siis pelkästään oletus siitä että hän tiesi alusta asti. 

-eri

Oli vastaus tähän:

"4.) Uskomattoman upea ja komea mies. Tapailimme puolisen vuotta joka viikonloppu. Hän tuli aina luokseni koko viikonlopuksi. Jos menin vanhempieni luona käymään eri paikkakunnalle, hän katosi. Samoin syntymäpäivänään, vaikka olin ostanut lahjankin. Ja joskus muuten vain hävisi tavoittamattomiin. Facebookiin ilmestyi kaveriksi kymmenisen uutta naiskaveria päivittäin arkena. Lopulta selvisi, että aina kadotessaan hän oli jonkun toisen naisen luona ja keräili noita kavereita treffisivustoilta."

Lopulta selvisi.

Eikö tuo nyt ollut alusta saakka niin selkeä panosuhde kuin olla ja voi?

Vierailija
8933/9708 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivanoloinen ja ok-näköinen mies, sellainen hirveen kiltti ja jopa vähän ylikohtelias. 

Hänellä oli kaksi lasta, toinen jo täysi-ikäinen ja toinen teini.

Molempien lasten kanssa oli ja oli ollut aivan hirveitä haasteita, kumpikaan ei esimerkiksi saanut käytyä koulua normaalisti, vaan olivat olleet koulusta poissa vuosia, oli joku oikeudenkäyntijuttu toisen kanssa jne. Jatkuvaa ramppaamista erilaisissa keskusteluissa, lääkärissä, psykologilla, terapeuteilla, koululla jne. Vanhempi ei halunnut olla oikein missään tekemisissä isänsä kanssa ja nuorempi, joka yhä pakotettiin vuoroviikkoasumiseen, tappeli isänsä kanssa niin että välillä särkyi tavaroita ja karjuminen meni fyysiseksi. 

Tajuan kyllä, että teinien kanssa voi olla vaikeaa, mutta silti jokin oli mun mielestä vialla. Kiva mies, mutta ei jotenkin yhtään osannut kasvattaa lapsia ja olla niiden kanssa, lähti teininkin kanssa aina mukaan aivan turhanpäiväisiin väittelyihin ja provosointiin. Ihan vanhempiensa pilaamia molemmat nuoret.

En sitten halunnut sekaantua tuohon kuvioon enempää. Kaikki ei osaa olla vanhempia ja sitä oli tosi kurjaa sivusta seurata.   

Vierailija
8934/9708 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

995

Vierailija
8935/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kotonani vieraana ja meni pokkana vessaan runkkaamaan :D

Vierailija
8936/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kotonani vieraana ja meni pokkana vessaan runkkaamaan :D

Oletko ruma?

Vierailija
8937/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies ei voinut kunnolla syödä kun hampaita särki. Pelkäsi hammaslääkäriä. Sanoin että tuolla perusteella pääsee kyllä nukutushoitoon mutta  kun ei.

Ja toinen mies kuorsasi niin kovaa että tuli melkein tinnitus.

Vierailija
8938/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies ei voinut kunnolla syödä kun hampaita särki. Pelkäsi hammaslääkäriä. Sanoin että tuolla perusteella pääsee kyllä nukutushoitoon mutta  kun ei.

Ja toinen mies kuorsasi niin kovaa että tuli melkein tinnitus.

Itse asiassa ei pääse. Terv.toinen hammaslääkäri-kammoinen. 

Vierailija
8939/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli saman pituinen kuin minä (170cm) ja hänen kengänkokonsa oli vain yhden numeron isompi kuin minun (39) ja hänen kätensä olivat saman kokoiset kuin minulla. Hän oli ihana ja huomaavainen mies, teki kaikkensa että minulla olisi hyvä olla. Mutta en vaan pystynyt, minua jotenkin alkoi ällöttämään hänen pienikokoisuutensa. Haluan, että mies on isompi kuin minä, joka suunnasta :D

En kerro tarkkaa pituuttani, mutta olen sinua vähän päälle 10 cm lyhyempi, ja kengänkokoni (onko se yhdyssana?!) on 39!!! Miten ihmeessä minulla on pituuteeni nähden niin iso koko! Rakastan sitä, en todellakaan häpeä tai mitään. Olen vain ihmeissäni.

Kenkien koolla ei ole välttämättä niin paljon tekemistä pituuden kanssa. Olen siskoistani pisin, mutta kengänkokoni on 36, siskoillani se on 39, vaikka he ovat melkein 10 cm lyhempiä kuin minä, alle 160 senttisiä. Lapsuudenystäväni on pari senttiä pidempi kuin minä, hänen kengänkokonsa on 35. 

Riippuisiko enemmänkin ruumiin rakenteesta, luustosta? Ja jos tulee lisää painoa niin silloin joutuu yleensä myös nostamaan kengänkokoa. 

Vierailija
8940/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti tapaile ketään, mutta etsin vain ja ainoastaan juttuseuraa eräässä deittiapissa. Ilmeisesti jotkut miehet eivät osaa lukea, koska moni on ehdotellut vaikka mitä ja tyyliin suuttuneet että "mitä tulet tänne sitten härnäämään", ovat pyydelleet luokseen ja kertoneet olevansa vähissä pukeissa peiton alla jne. Huoh. Ehkä joskus löydän sen oikean, mutta juuri nyt sillä ei ole kiirettä. 

Oot aika turha, ei siellä mitään juttuseuraa tarjota.