Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
10081/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin rehellisen vastauksen tähän. Onko noi naiset kiinnostunut Jeffreystä vaan sen takia, että se on tumma? Kun sen käytös on kuitenkin vähän jännä. Vai näkeekö ne siinä jotain mikä multa on mennyt ohi?

(Mulle on aivan sama jos joku pitää tätä provona, koska mä voin jo arvata jonkun vetävän herneet tästä🙄)

Eiköhän se ole se ulkonäkö kokonaisuudessaan eikä pelkkä tummuus mikä niitä kiehtoo :D

Vierailija
10082/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannalla kaunis mekko. On jäänyt jo ihan jalkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10083/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin rehellisen vastauksen tähän. Onko noi naiset kiinnostunut Jeffreystä vaan sen takia, että se on tumma? Kun sen käytös on kuitenkin vähän jännä. Vai näkeekö ne siinä jotain mikä multa on mennyt ohi?

(Mulle on aivan sama jos joku pitää tätä provona, koska mä voin jo arvata jonkun vetävän herneet tästä🙄)

Eiköhän se ole se ulkonäkö kokonaisuudessaan eikä pelkkä tummuus mikä niitä kiehtoo :D

Kiitos, asiallisesta vastauksesta ja siitä ettet mennyt täysin berserkiksi mun kysymyksen kanssa. 😂❤

Vierailija
10084/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. :D Harvoin ketään ihmistä pidetään viehättävänä yksittäisen ominaisuuden perusteella, kyse on lähes aina lukuisista tekijöistä.

Jeff on pitkä, tumma, lihaksikas. Joo, luonteeltaan tosiaan tämän ohjelman perusteella mäntti ja aika tylsänkin oloinen. Mutta pitkä ja kivannäköinen mies nyt yleensä vaan kiehtoo monia naisia ALKUUN, jos puhutaan vain fyysisestä viehätysvoimasta.

PS: Oma mieheni on keskimittaa lyhyempi, ennen kuin alkaa taas kauhea jankutus pitkistä tummista laatikkopäistä. 

Vierailija
10085/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinostas oikeesti tietää et miks Jeff on tuolla eikä pelaamassa jääkiekkoa?

Nyt on kuitenkin kauden alotus kuumimillaan ja tällaset huipputalentit, kuten Jeffrey kuulostaa olevan, ei kyllä todellakaan lähde tähän aikaan vuodesta jollekin hippulapippula lomalle

Vierailija
10086/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. :D Harvoin ketään ihmistä pidetään viehättävänä yksittäisen ominaisuuden perusteella, kyse on lähes aina lukuisista tekijöistä.

Jeff on pitkä, tumma, lihaksikas. Joo, luonteeltaan tosiaan tämän ohjelman perusteella mäntti ja aika tylsänkin oloinen. Mutta pitkä ja kivannäköinen mies nyt yleensä vaan kiehtoo monia naisia ALKUUN, jos puhutaan vain fyysisestä viehätysvoimasta.

PS: Oma mieheni on keskimittaa lyhyempi, ennen kuin alkaa taas kauhea jankutus pitkistä tummista laatikkopäistä. 

Minusta Jeffrey ei ole edes hyvännäköinen. Pidän enemmän Refain tyylisistä. Musta Jeffrey näyttää pojalta Refaihin verrattuna. Niin ja nyt tämä uusi Alexander on myös hyvännäköinen. Ihmettelen myös mikä Jeffreyssä uusia viehättää, varsinkin jos ovat katsoneet ohjelmaa. Tosin Alexinakinhan kuvitteli Jeffreyn olevan jotain ihan muuta kuin on.

Vierailija
10087/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Aura laitto Jeffreyn selkä seinää vasten ja otti puheeksi esim. ikävät kommentit Alexinalle. Mutta miten Jeffrey reagoikaan kun jäi kiinni? Selittämällä kameroille että en mä ketään halua loukata ja mököttämällä!

Vierailija
10088/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä, että miksi Hannan kaltainen suhteellisen varautunut ja hiljainen persoona hakee tosi tv:hen ja vieläpä kesken kauden, jolloin porukkaan pääseminen vaatii entistä enemmän rohkeutta. Voihan hän tietysti ulkomaailmassa olla räväkkä ja sitä kautta uskoi olevansa talossakin. 

Vierailija
10089/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, kun Anku ja Alexina juoruilivat Aurasta ja Jeffreystä, ja pohtivat kannattaako Alexinan puuttua toisten suhteeseen eli kertoa Auralle Jeffreyn kanssa olleesta sormipelistä?

Anku = myrkynkeittäjä

Alexina = myrkynkeittäjä

Sitten miehet juoruilivat ja pohtivat Jeffreyn tilannetta, että kannattaako kertoa. Patrick puuttu toisten asioihin kun sano, että kyllä kannattaa kertoa, minäkin kerroin Emman kohdalla. Ja Janne samoin, kun sano, että en minä kertonut Veeralle mitä puuhasin Senjan kanssa.

Patrick = myrkynkeittäjä

Janne = myrkynkeittäjä

Erotapa nyt kaksi asiaa toisistaan: valhe ja totuus.

Totuuden puhuminen ja rehellisyyteen kehoittaminen eivät ole mitään myrkynkeittoa, paitsi ehkä juuri Auran kaltaiselle valehtelijalle, joka vääristelee, mustamaalaa ja keksii asioita. Sopankeittäjä/riidankylväjä saattaa vielä joutua nielemään oman myrkkynsä jos valheet muille paljastuvat.

Taidat nyt puhua siitä, mitä itse harrastat parhaillaan. Aura ei ole kertaakaan vääristellyt tai keksinyt asioita. Mustamaalaus on usein jokaisen oma tulkinta, ellei mustamaalaaja sitten ihan reilusti valehtele tarkoituksella. Jos Patrick käyttäyty Emmaa kohtaan ihastuneesti, ja Aura toteaa tämän, sekö on mielestäsi mustamaalausta, kun et halua, että Patrickista tehdään mitään muuta kuin positiivisia huomioita? Eh...

Vierailija
10090/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nämä Samin syyllistämiset Nellin pelaamisesta kuulosti enemmän siltä, että hänellä ei ole tunteita ja halusi tehdä mahdollisen parinvaihdon itselleen helpommaksi, kun väitti, että toinen pelaa. 

Vierailija
10091/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun Aura laitto Jeffreyn selkä seinää vasten ja otti puheeksi esim. ikävät kommentit Alexinalle. Mutta miten Jeffrey reagoikaan kun jäi kiinni? Selittämällä kameroille että en mä ketään halua loukata ja mököttämällä!

Mä niin arvasin, että Jeffrey reagoisi juuri tuolla tavalla. Onneks Aura näki sen läpi (sanoi muille tytöille että Jeffrey syyttää vain muita eikä näe vikaa itsessään) eikä uskonut kaikki selitykset, mitä Jeffrey sanoi, niinkuin aiemmin on uskonut. En kanssa tajua, miten joku ohjelman jo nähnyt haluaisi valita Jeffreyn, vaikka kyllä hän munkin mielestäni oli parhaimman näköinen tuolla, mutta meneekö noilla kilpailijoilla oikeasti ulkonäkö niin paljon tärkeämmäksi kriteeriksi kuin luonne?

Vierailija
10092/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nämä Samin syyllistämiset Nellin pelaamisesta kuulosti enemmän siltä, että hänellä ei ole tunteita ja halusi tehdä mahdollisen parinvaihdon itselleen helpommaksi, kun väitti, että toinen pelaa. 

Mun on tosi vaikea ottaa selvää Samista. Välillä tulee fiilis, että se on yksi maanläheisemmistä ja aikuismaisista tuolla, ja välillä taas tunne, että se on lapsellinen ja kokematon parisuhteissa tai mahdollisesti jopa tunnekylmä. Kaikista muista on pystynyt ohjelman peruusteella rakentamaan mielikuvan, mutta Samista en vaan ota selkoa.

Vierailija
10093/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en myöskään ymmärrä mitä ihmettä nää uudet näkee Jeffreyssä, kyllä ymmärrän että se monen mielestä voi olla komea. Ja eihän kyllä mikään ruma todellakaan ole, ei ehkä ihan mun tyylinen, mut ymmärrän kuitenkin jos joku siitä tykkää.

Mutta ei se kyllä luonteellaan ole loistanut tässä ohjelmassa mitenkään positiivisessa valossa, siksi ihmettelin suuresti että mitä Alexina alun perinkää Jeffreyssä näki, kun kuitenki sen oli jaksoista nähnyt. Kyllä mulla ainakin oli tullut Jeffistä ihan erilainen kuva siihen mennessä, mitä se Alexiinan kuvitelma sillon alkuun.

Ja Alexina kuitenkin näyttäs hakevan juurikin enemmän miestä ja aikuismaista sellaista eikä mököttävää junioria.

Vierailija
10094/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää en myöskään ymmärrä mitä ihmettä nää uudet näkee Jeffreyssä, kyllä ymmärrän että se monen mielestä voi olla komea. Ja eihän kyllä mikään ruma todellakaan ole, ei ehkä ihan mun tyylinen, mut ymmärrän kuitenkin jos joku siitä tykkää.

Mutta ei se kyllä luonteellaan ole loistanut tässä ohjelmassa mitenkään positiivisessa valossa, siksi ihmettelin suuresti että mitä Alexina alun perinkää Jeffreyssä näki, kun kuitenki sen oli jaksoista nähnyt. Kyllä mulla ainakin oli tullut Jeffistä ihan erilainen kuva siihen mennessä, mitä se Alexiinan kuvitelma sillon alkuun.

Ja Alexina kuitenkin näyttäs hakevan juurikin enemmän miestä ja aikuismaista sellaista eikä mököttävää junioria.

Täysin samaa mieltä. Mun mielestä olis ollut oikeasti tosi mielenkiintoista nähdä, jos Alexina olisikin ollut Refain pari eikä Jeffreyn!

Vierailija
10095/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, kun Anku ja Alexina juoruilivat Aurasta ja Jeffreystä, ja pohtivat kannattaako Alexinan puuttua toisten suhteeseen eli kertoa Auralle Jeffreyn kanssa olleesta sormipelistä?

Anku = myrkynkeittäjä

Alexina = myrkynkeittäjä

Sitten miehet juoruilivat ja pohtivat Jeffreyn tilannetta, että kannattaako kertoa. Patrick puuttu toisten asioihin kun sano, että kyllä kannattaa kertoa, minäkin kerroin Emman kohdalla. Ja Janne samoin, kun sano, että en minä kertonut Veeralle mitä puuhasin Senjan kanssa.

Patrick = myrkynkeittäjä

Janne = myrkynkeittäjä

Erotapa nyt kaksi asiaa toisistaan: valhe ja totuus.

Totuuden puhuminen ja rehellisyyteen kehoittaminen eivät ole mitään myrkynkeittoa, paitsi ehkä juuri Auran kaltaiselle valehtelijalle, joka vääristelee, mustamaalaa ja keksii asioita. Sopankeittäjä/riidankylväjä saattaa vielä joutua nielemään oman myrkkynsä jos valheet muille paljastuvat.

Aurasta olen vaan miettinyt että onko niin tyhmä ettei vaan tajua kaikkia asioita oikein ja tulee siksi vääristelleeksi asioita vain onko niin ilkeä että tahallaan valehtelee ja sotkee muitten kuvioita?!

Vierailija
10096/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä, että miksi Hannan kaltainen suhteellisen varautunut ja hiljainen persoona hakee tosi tv:hen ja vieläpä kesken kauden, jolloin porukkaan pääseminen vaatii entistä enemmän rohkeutta. Voihan hän tietysti ulkomaailmassa olla räväkkä ja sitä kautta uskoi olevansa talossakin. 

No kuulosti vähä siltä et se on lähinnä Patrickin perässä tullu saarelle, harmi sinänsä hänen puolestaan että siitä ei nyt näyttäny tulevan yhtään mitään.

Mut nyt tosiaan näyttää et on jäänyt vähä jalkoihin, onko edea näytetty puhuvan muille miehille?

Vierailija
10097/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on tosi vaikea ottaa selvää Samista. Välillä tulee fiilis, että se on yksi maanläheisemmistä ja aikuismaisista tuolla, ja välillä taas tunne, että se on lapsellinen ja kokematon parisuhteissa tai mahdollisesti jopa tunnekylmä. Kaikista muista on pystynyt ohjelman peruusteella rakentamaan mielikuvan, mutta Samista en vaan ota selkoa.

Mulla tulee Samista mieleen kuudesluokkalainen poika.

Vierailija
10098/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auran ja Alexiinan keskustelu Jeffreystä ja Paulista ym. kuulosti hämmästyttävän sujuvalta ja aikuiselta verrattuna villan keskusteluihin keskimäärin..

Vierailija
10099/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saraessin

Vaikuttaa vauhdikkaalta ja hauskalta nuorelta naiselta!

Vierailija
10100/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä on moni kehunut Jeffreytä jopa suorasta ja reilusta toiminnasta tuossa Auran ja Alexiinan vaihdossa, niin mun mielestä hän kyllä käyttäyty aika alentavavasti molempia kohtaan. Ja nyt jos vielä heittää jotain Alentavaa läppää Alexiinasta ja Alexiina kokee että sillä on käytetty olo.

Sillonhan se näytti kaikille osapuolille olevan ok, mut Jeff ei ilmeisesti ollu rehellinen Auralle.

Jeffrey toimi hyvin ja suorasti sillon kun vaihto: Kerto asiasta Auralle suoraan, rehellisesti ja kunnioittavasti, ja vaihto kokeillakseen niin kuin tarkoitus on.

Kaiken sen jälkeen se sitten tekikin väärin. Valehteli Auralle, oli epäkunnioittava Alexinalle...

Ketju on lukittu.