Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
10101/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä, että miksi Hannan kaltainen suhteellisen varautunut ja hiljainen persoona hakee tosi tv:hen ja vieläpä kesken kauden, jolloin porukkaan pääseminen vaatii entistä enemmän rohkeutta. Voihan hän tietysti ulkomaailmassa olla räväkkä ja sitä kautta uskoi olevansa talossakin. 

No kuulosti vähä siltä et se on lähinnä Patrickin perässä tullu saarelle, harmi sinänsä hänen puolestaan että siitä ei nyt näyttäny tulevan yhtään mitään.

Mut nyt tosiaan näyttää et on jäänyt vähä jalkoihin, onko edea näytetty puhuvan muille miehille?

Ainakin Paulin kanssa näytti juttelevan.

Vierailija
10102/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auran ja Alexiinan keskustelu Jeffreystä ja Paulista ym. kuulosti hämmästyttävän sujuvalta ja aikuiselta verrattuna villan keskusteluihin keskimäärin..

Samoin Auran osuus hänen keskustellessa Jeffreyn kanssa. Musta on vain fiksua Auralta puhua muillekin ja kysellä, minkä jotku tulkitsee rikkinäiseksi puhelimeksi, koska niin saa laajemman ja kokonaisvaltaisemman kuvan, eikä hän jää vain esim Jeffreyn kertomuksien varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10103/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeffrey toimi hyvin ja suorasti sillon kun vaihto: Kerto asiasta Auralle suoraan, rehellisesti ja kunnioittavasti, ja vaihto kokeillakseen niin kuin tarkoitus on.

Kaiken sen jälkeen se sitten tekikin väärin. Valehteli Auralle, oli epäkunnioittava Alexinalle...

Ja nyt on pelko perseessä, että mokasi kaikkien muidenkin silmissä ja pakko saada homma toimimaan Auran kans, kun voi olla, että halukkaiden jono on nyt oikeasti ehtynyt..

Vierailija
10104/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Hanna tippuu seuraavassa jaksossa.

Vierailija
10105/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on kasvoiltaan kaunein. Ja tutun näköinen. Olisko Elixiassa tai Fressillä työskennellyt?

Sara näyttää testotimolta. Silmät yhtä hukassa.

Vierailija
10106/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää ihan kyllä purematta niele tuota Nellinkään juttua et on yhtäkkiä ihan tosi ihastunut Samiin, voihan se vaikka ollakin, mutta kehonkieli ja olemus eivät ihan nyt näytä siltä että olis edes ihastunut

Vierailija
10108/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera on emäntä, joka jaksaa leikkiä pikkupoikien kanssa palloleikkejä. Miksikähän pojat eivät Hannalle pitäneet samanmoista kuulustelua mitä Nellille kehtasivat tehdä?

Vierailija
10109/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinostas oikeesti tietää et miks Jeff on tuolla eikä pelaamassa jääkiekkoa?

Nyt on kuitenkin kauden alotus kuumimillaan ja tällaset huipputalentit, kuten Jeffrey kuulostaa olevan, ei kyllä todellakaan lähde tähän aikaan vuodesta jollekin hippulapippula lomalle

Jeffrey on nyt vaihtopenkillä.

Vierailija
10110/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura on kyllä jotenkin kiinnostava, kun siinä ei yleensä näy tunteet, ja se ottaa kaiken vastaan silleen rauhallisesti mutta kärkkäästi analysoiden, mutta sitten kuitenkin esim. Emman tippuessa se vollotti kuin vesiputous. Taisi olla ainoa kerta, kun siitä selvästi näki tunnetta.

Tuohon Jeffreyn valehteluun sitten taas suhtautuminen oli suora keskusteluyritys, faktat ja juorut pöytään ja "Oon ajatellu että se on luotettava, mutta eihän se ookkaan niin luotettava kuin oon luullut. Fuck." Eli aika laimea suhtautuminen.

Vierailija
10111/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffreyn äityliini on varmaan ylpeä kultamussukastaan : D

Vierailija
10112/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaako Nellin huulitäytteet jo liikaa vai miksi se suu roikkuu?

Vierailija
10113/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeiden aika ei ole ohi, eilisessä jaksossa Sami puhui Pauliinan kanssa ja jopa katsoi Pauliinaan välillä. 

Vierailija
10114/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painaako Nellin huulitäytteet jo liikaa vai miksi se suu roikkuu?

Monet teini-ikäiset puhuu ja elehtii tolla tavalla laiskan löysästi niin, että melkein kuola valuu.

Vierailija
10115/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrik on ällöttävä jakomuna.

Vierailija
10116/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä eilisen jakson loppu tapahtu, kun ne pelas Twisteriä totuudella. Patrcikilta kysyttiin, että ootteko nainu Ankun kanssa. Vastasi mun mielestä ei ja joku muu huus joo. Mutta miks siltä sit kysyttiin monta kertaa ja Anku vähän kiusaantui.

Vierailija
10117/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ankulla mahd. lestadiolaista taustaa, ainaki seuraa tätä lestadiolaista valokuvaajaa janita autiota instassa ja tykkäilee hänen 10 henkisistä sisaruskuvista ja hänen seuraajissaan on nykyisiä lestadiolaisia.

Vierailija
10118/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aura on kyllä jotenkin kiinnostava, kun siinä ei yleensä näy tunteet, ja se ottaa kaiken vastaan silleen rauhallisesti mutta kärkkäästi analysoiden, mutta sitten kuitenkin esim. Emman tippuessa se vollotti kuin vesiputous. Taisi olla ainoa kerta, kun siitä selvästi näki tunnetta.

Tuohon Jeffreyn valehteluun sitten taas suhtautuminen oli suora keskusteluyritys, faktat ja juorut pöytään ja "Oon ajatellu että se on luotettava, mutta eihän se ookkaan niin luotettava kuin oon luullut. Fuck." Eli aika laimea suhtautuminen.

Olihan sillä itku kurkussa kun alko siinä puhumaan

Vierailija
10119/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä eilisen jakson loppu tapahtu, kun ne pelas Twisteriä totuudella. Patrcikilta kysyttiin, että ootteko nainu Ankun kanssa. Vastasi mun mielestä ei ja joku muu huus joo. Mutta miks siltä sit kysyttiin monta kertaa ja Anku vähän kiusaantui.

En mää tuosta tehny johto päätöstä suuntaan enkä toiseen. Kuhan härkkivät ja grillasivat

Vierailija
10120/23806 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa kuunneltavaa tuo Auran puhuminen, ei mikään sujuva tarinanakertoja tosiaankaan. Öö, Ää ja sit mä olin sillee ja sit mä olin tällee ja eiku ja niinku ja ja ja. Tekis mieli ravistella, meniskö palikat paikalleen.

Ketju on lukittu.