Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Uuden peppu ei näytä jotenkin aidolta, ihan kuin siihen olisi ruiskutettu rasvaa muualta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla on ihan hirveitä, isoja tatskoja? Miksi?
Ja kaikilla naisilla hirveät irtoripset tai pidennykset.
Voi kun Janne pääsisi treffeille, haluun nähdä miten Veera reagoi!
Musiikkivastaavalle peukut MJ:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä!
Siis vielä parikymmentä vuotta sitten tatuoinnit olivat vankilakundin tai merimiehen merkki. Nyt niitä ottavat ihmiset ikään, sukupuoleen, sosiaaliseen asemaan ja siviilisäätyyn riippumatta.
Kannattaisko ihan pikkusen pysyä mukana maailman menossa?
Tässä ketjussa on jotain vanhaa, typerää ja konservatiivista porukkaa. Naisia alennetaan "helpoiksi", lestamaista naista jumaloidaan (ei millään pahalla Ankua kohtaan, kiva ihminen on!), tatuointeja ja juomista kauhistellaan, yksi miehistä ei muka voi olla yleisen miesten ulkonäön ihanteen mukainen ihon värin vuoksi, tulevaa käyttäytymistä ennustetaan todella sukupuolittuneisesti, Auraa paheksutaan kun se istuu röhnöttäen rennosti eikä nätisti jalat ristissä, and the list goes on... Kyllähän jotkut täällä ovat ilmoittaneetkin iäkseen 50-80v.
Olen kanssasi samaa mieltä kaikesta muusta paitsi siitä, että ikä merkitsee automaattisesti vanhakantaista ajattelua. Olen 64 ja itsekin tatuoitu, tosin ensimmäiset kuvat ja lauseet otin iholleni vasta parikymmentä vuotta sitten. En käsitä ajatusta siitä, että naiset "antavat" tai "pihtaavat", koska nautinto on kaikkien oikeus. Seksi on hauskaa, kun tietää mitä haluaa ja aviomies on oppinut sen ajat sitten. Halveksin rasisteja ja öyhöttäjiä. Matkustelen paljon ympäri maailmaa ja aina yksin, seuranani selkäreppu. Viimeinkin siihen on aikaa ja rahaa, joskin suosin halpoja lentoja ja majoituksia, en viihdy resorteissa. Mielelläni myös dokaisin, mutta enää en kestä kuin muutaman lasillisen viiniä illassa. Krapula on järkyttävä, jos edes kosken johonkin väkevään. Pysyn ajan tasalla, koska minulla on hyvät välit lapsiini ja heidän kumppaneihinsa (ja roikun ihmettelemässä vauvapalstalla nuorison konservatiivisia mielipiteitä). En ole mikään ikiteini, mutta en myöskään mummo. (ja vanhainkodissa haluan kuunnella Led Zeppeliniä, Rollareita, Dumari ja Almaa enkä mitän Siltsua) Nuoruudessani ei ollut realityohjelmia, mutta toisaalta tv-kanaviakin oli vain kaksi :D
Joo, "kiinnostaa" ihan hirveesti.
No kyllä mua ainakin tuo kommentti kiinnosti paljon enemmän kuin monet muut kommentit täällä, esim. tällaiset ”voi vitsi ton x ilmettä!” tai ”no nyt sano x tosi hyvin, lol” jossa ei sanota yhtään mitään mitä tapahtui. Tai sitten nää ”joo ”kiinnosti” ihan hirveesti”.
On kiva kuulla, millaiset ihmiset tätä sarjaa seuraa.No ei täällä ole tarkoitus rivikaupalla itsestään jaaritella.
Ai, vai niin. Rivikaupalla sitten on kumminkin tarkoitus varmaan mieluummin jaaritella jonkun takapuolen koosta ja ulkonäöstä muutenkin vai?
Ja tuo ohjelmassa tapahtuva jaarittelu se sitten mielenkiintoista onkin.
Tottakai. Täällä keskustellaan Love Islandista.
Ei kiinnosta pätkääkään, jonkun jaarittelun itsestään.
Onko oikeasti noin iso peppu niin hieno homma että sitä täytyy pitää paljaana aina kun on mahdollista?
En kestä noita Saran kulmia... odotan innolla miltä näyttää ilman meikkiä
Huvittaa myös samin epäilykset että nelli pelaa peliä, kun tosiasissa itse toistuvasti pohtii tätä ääneen pelinä 😂 ettei itse nyt olisi se peluri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä!
Siis vielä parikymmentä vuotta sitten tatuoinnit olivat vankilakundin tai merimiehen merkki. Nyt niitä ottavat ihmiset ikään, sukupuoleen, sosiaaliseen asemaan ja siviilisäätyyn riippumatta.
Tässä ketjussa on jotain vanhaa, typerää ja konservatiivista porukkaa. Naisia alennetaan "helpoiksi", lestamaista naista jumaloidaan (ei millään pahalla Ankua kohtaan, kiva ihminen on!), tatuointeja ja juomista kauhistellaan, yksi miehistä ei muka voi olla yleisen miesten ulkonäön ihanteen mukainen ihon värin vuoksi, tulevaa käyttäytymistä ennustetaan todella sukupuolittuneisesti, Auraa paheksutaan kun se istuu röhnöttäen rennosti eikä nätisti jalat ristissä, and the list goes on... Kyllähän jotkut täällä ovat ilmoittaneetkin iäkseen 50-80v.
Olen kanssasi samaa mieltä kaikesta muusta paitsi siitä, että ikä merkitsee automaattisesti vanhakantaista ajattelua. Olen 64 ja itsekin tatuoitu, tosin ensimmäiset kuvat ja lauseet otin iholleni vasta parikymmentä vuotta sitten. En käsitä ajatusta siitä, että naiset "antavat" tai "pihtaavat", koska nautinto on kaikkien oikeus. Seksi on hauskaa, kun tietää mitä haluaa ja aviomies on oppinut sen ajat sitten. Halveksin rasisteja ja öyhöttäjiä. Matkustelen paljon ympäri maailmaa ja aina yksin, seuranani selkäreppu. Viimeinkin siihen on aikaa ja rahaa, joskin suosin halpoja lentoja ja majoituksia, en viihdy resorteissa. Mielelläni myös dokaisin, mutta enää en kestä kuin muutaman lasillisen viiniä illassa. Krapula on järkyttävä, jos edes kosken johonkin väkevään. Pysyn ajan tasalla, koska minulla on hyvät välit lapsiini ja heidän kumppaneihinsa (ja roikun ihmettelemässä vauvapalstalla nuorison konservatiivisia mielipiteitä). En ole mikään ikiteini, mutta en myöskään mummo. (ja vanhainkodissa haluan kuunnella Led Zeppeliniä, Rollareita, Dumari ja Almaa enkä mitän Siltsua) Nuoruudessani ei ollut realityohjelmia, mutta toisaalta tv-kanaviakin oli vain kaksi :D
No kyllä mua ainakin tuo kommentti kiinnosti paljon enemmän kuin monet muut kommentit täällä, esim. tällaiset ”voi vitsi ton x ilmettä!” tai ”no nyt sano x tosi hyvin, lol” jossa ei sanota yhtään mitään mitä tapahtui. Tai sitten nää ”joo ”kiinnosti” ihan hirveesti”.
On kiva kuulla, millaiset ihmiset tätä sarjaa seuraa.No ei täällä ole tarkoitus rivikaupalla itsestään jaaritella.
Ai, vai niin. Rivikaupalla sitten on kumminkin tarkoitus varmaan mieluummin jaaritella jonkun takapuolen koosta ja ulkonäöstä muutenkin vai?
Ja tuo ohjelmassa tapahtuva jaarittelu se sitten mielenkiintoista onkin.Tottakai. Täällä keskustellaan Love Islandista.
Ei kiinnosta pätkääkään, jonkun jaarittelun itsestään.
jaarittelut*
Ja taas Jeffiä haluaa tämäkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä!
Ja tuo ohjelmassa tapahtuva jaarittelu se sitten mielenkiintoista onkin.Kyllä. Nuo käsittelevät ketjun aihetta.
Siis ketjun aiheena on takapuolien koot jne. vai? No ei ole.
Ei noita sortseja kyllä enää enempää kainaloihin saisi kiskottuakaan. Eikä kyllä niitä mummobiksujakaan. Ihan järkyttävän näköistä kun puoli p*rsettä on paljaana ja kropan mittasuhteet on ihan keturallaan,
Meillä oli päiväkodissa tuommoinen päivä: twister ja lettuja. : )
Toi Jeffrey on urpo. Ja missä 5 divarissa se pelaa?
Jeesus mitä järjen jättiläisiä.
Jeffrey the mestispelaaja :D Edustaa Forssan palloa
Kyllä nyt taitaa Alexander viedä Alexiinan, ja Pauli saa jäädä rannalle ruikuttamaan. En kyllä tätä toivoisi, mutta näin se vaan nyt menee. Tavallinen naapurinpoika saa jäädä kiltisti seuraavalla pysäkillä, kun stadilainen sanavalmis radiojuontaja hyppää kyytiin. Itse en voisi sietää noin lipevää ja överi-itsevarmaa tyyppiä hetkeäkään, mutta näille instabeibeille tuon tyyppinen jannu on varmaan kuuminta mahdollista hottia.