Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä eilisen jakson loppu tapahtu, kun ne pelas Twisteriä totuudella. Patrcikilta kysyttiin, että ootteko nainu Ankun kanssa. Vastasi mun mielestä ei ja joku muu huus joo. Mutta miks siltä sit kysyttiin monta kertaa ja Anku vähän kiusaantui.
Kukapa ei ois kiusaantunu. Musta näyttää muutenki et Anku ja Patu on molemmat sellasia ettei ne halua puhua kaikille kaikkea, vain luottohenkilöille.Enkä nyt tuolla tarkota että ne ois panneet ja salailevat sitä, vaan että kiusaantuvat tai eivät vaan halua puhua nii hirveesti ääneen omia eikä muiden henkilökohtasiaasioita.
Tajusin just, että anku on 26v täti ja lässyttää kuin seiskaluokkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa kuunneltavaa tuo Auran puhuminen, ei mikään sujuva tarinanakertoja tosiaankaan. Öö, Ää ja sit mä olin sillee ja sit mä olin tällee ja eiku ja niinku ja ja ja. Tekis mieli ravistella, meniskö palikat paikalleen.
Miksi aura kattoo ylöspäin, kun puhuu kameralle paskaa? Osaako joku NLP-tyyppi kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Kukahan pojista lähtee treffeille Saran kanssa? Varmaan joku kolmikosta Sami,Janne tai Ville. Parien reaktiot jännittää,mutta tietysti nyt tiedetään jo vähän treffikumppanista,jospa se vähän laimentaa reakointia..
Kun eilen ilmoitettiin uuden naisen tulosta saarelle, ekaksi näytettiin Patrickia ja Jeffreytä, jotka sanoivat, että toivottavasti se uusi ei valitse heitä. Sitten näytettiin Samia, Villeä ja Jannea, jotka sanoivat, että naiset ovat jo liian varmoja heistä. Siltä tuo ainakin Villen ja Jannen osalta on näyttänyt jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Alexiina ja Alexander kuin luotuja toisilleen.
Niin on! Toivottavasti pariseremonia menee niin, että nuo kaksi päätyy samaan sänkyyn!
Vierailija kirjoitti:
193cm ja 81kg :D
Tajusin juuri että olisin tuolla poikien seassa aivan massiivinen härkä.
T: 191cm ja 95kg
Lemmenkäpy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexiina ja Alexander kuin luotuja toisilleen.
Niin on! Toivottavasti pariseremonia menee niin, että nuo kaksi päätyy samaan sänkyyn!
Alexiina näyttää mun mummolta nuorempana.
Mun mummo on itähelsinkiläinen bubiruusu. Kännisellä äänellä kähisee ja uhoaa. Selvinpäin ei mitään aitoa sanottavaa.
Lila-Mikaela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan pojista lähtee treffeille Saran kanssa? Varmaan joku kolmikosta Sami,Janne tai Ville. Parien reaktiot jännittää,mutta tietysti nyt tiedetään jo vähän treffikumppanista,jospa se vähän laimentaa reakointia..
Kun eilen ilmoitettiin uuden naisen tulosta saarelle, ekaksi näytettiin Patrickia ja Jeffreytä, jotka sanoivat, että toivottavasti se uusi ei valitse heitä. Sitten näytettiin Samia, Villeä ja Jannea, jotka sanoivat, että naiset ovat jo liian varmoja heistä. Siltä tuo ainakin Villen ja Jannen osalta on näyttänyt jo kauan.
minä niin toivon, että villaan tulisi joku sinkkupoika, joka veisi treffeille Veeran/Pauliinan ja ilmoittaisi jo tullessaan kiinnostuksensa. Katotaan sitten poikien "varmana "olo. Näkihän tuon jo, kun Alexander tuli taloon, että paniikki iski (kuka siellä tuskaili, kun huulipuna ei lähteny)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrik on ällöttävä jakomuna.
No voi, sulleko ei sit antanu ja nyt harmittaa.
Huvittaa, jos nainen ois talossa nussinu kahden kanssa niin sehän ois haukuttu maan rakoon.
Kait tuollakin on jokin tietoturvalaki, etteivät näytä ohjelmissa ihmisten kaikkia keskusteluja keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Kait tuollakin on jokin tietoturvalaki, etteivät näytä ohjelmissa ihmisten kaikkia keskusteluja keskenään.
Stakkaajia harmittaa heh heh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, jos nainen ois talossa nussinu kahden kanssa niin sehän ois haukuttu maan rakoon.
Tottakai.
Nainen harrastaa seksiä siellä missä haluaa.
Mies harrastaa seksiä siellä missä sitä on tarjolla.
Näytä mulle ylipainoinen, sosiaalisesti lahjaton, ruma mies, joka on harrastanut seksiä lähemmäs sadan naisen kanssa. Odotan.
Ketkä tuolla on tähän asti nussineet?
Olen ehtinyt katsoa vain pätkiä silloin tällöin, mutta nyt pitää skarpata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että Anku ja Pate on nussinu tuolla. Eiköhän siitä ois ollu joskus isompi juttu sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, kun Anku ja Alexina juoruilivat Aurasta ja Jeffreystä, ja pohtivat kannattaako Alexinan puuttua toisten suhteeseen eli kertoa Auralle Jeffreyn kanssa olleesta sormipelistä?
Anku = myrkynkeittäjä
Alexina = myrkynkeittäjäSitten miehet juoruilivat ja pohtivat Jeffreyn tilannetta, että kannattaako kertoa. Patrick puuttu toisten asioihin kun sano, että kyllä kannattaa kertoa, minäkin kerroin Emman kohdalla. Ja Janne samoin, kun sano, että en minä kertonut Veeralle mitä puuhasin Senjan kanssa.
Patrick = myrkynkeittäjä
Janne = myrkynkeittäjäErotapa nyt kaksi asiaa toisistaan: valhe ja totuus.
Totuuden puhuminen ja rehellisyyteen kehoittaminen eivät ole mitään myrkynkeittoa, paitsi ehkä juuri Auran kaltaiselle valehtelijalle, joka vääristelee, mustamaalaa ja keksii asioita. Sopankeittäjä/riidankylväjä saattaa vielä joutua nielemään oman myrkkynsä jos valheet muille paljastuvat.
Aurasta olen vaan miettinyt että onko niin tyhmä ettei vaan tajua kaikkia asioita oikein ja tulee siksi vääristelleeksi asioita vain onko niin ilkeä että tahallaan valehtelee ja sotkee muitten kuvioita?!
Aura on ehkä kovin peluri tuolla. Ja se on ok eikä siinä ole mitään pahaa, "oikeaa" tai "väärää". Love Island on deittaillupeli, jossa kilpailijat kisaavat 25000 euron palkintopotista.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tuolla on tähän asti nussineet?
Olen ehtinyt katsoa vain pätkiä silloin tällöin, mutta nyt pitää skarpata.
Ainakin Jeffrey, Janne ja Ville kehuskelivat panemisillaan. Ja sitten on tietysti Patrick, jonka Emma otti.
Paskat. Varokaa aukasemasta kaikkia linkkejä täällä!! Sen jälkeen kun yulin tänne, huomasin et mun puhelimeen oli joku mieleltään häiriintynyt stalkkeri pukannu jonkinasteisen seurantaohjelman. On ne sairaita jotku.
Tietenkää Jefry ei tykkää naisista, jotka ymmärtää jotain lätkäst. Tietämättömille on helpompi esittää hockey-staraa! :D
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas tällainen kysely pystyyn, sama oli fb-ryhmässä mutta sitä ei kestä muuten vaan seurata.
Ketkä ovat miehistä ja naisista kolme viehättävintä sinun mielestäsi? Täällä on rumuudesta puhuttu ihan riittävän paljon niin laitetaan ainoastaan parhaat.
Ja kerrotko vielä oletko itse mies vain nainen (tulenkohan olemaan ainoa mies...).
Oma lista, naiset:
1) Anku
2) Veera
3) PauliinaMiehet:
1) Patrick
2) Ville
3) Alexander
1) Aura
2) Anku
3) Pauliina
1) Patrick
2) Jeffrey
3) Janne