Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
20221/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vaan kovat piippuun ja samat kysymykset. Eka kysymys vois olla, että pelaako rahasta? Seuraava kysymys vois olla, että ovatko parin kanssa ohjelman jälkeen yhdessä?

ei se oo sissi eikä mikään joka jänistää :D

Vierailija
20222/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Mitä valheenpaljastuskysymyksiä haluaisitte pareille tehtävän?

Johonki oikeasti välittämiseen tai rakkauteen liittyvät olis mun toivelistalla.

Miehet on käsittääkseni piinapenkissä joten naiset esittää kysymykset. Saas nähdä mitä kysyvät.

Luulisin että molemmat osapuolet tekee tuon kokeen

Ei tee, pelkästään miehet.

Eikä! Naiset myös ilman muuta piinapenkkiin. Nähdään kenen kantti kestää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20223/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä millään tavalla aliarvioi Ankun patikointia, kävelee vaikka missä oman mielensä mukaan. Oma mieheni on harrastanut Lapissa patikointia, 25 kilon rinkka selässä, yöpyneet autiotuvissa taikka itse kantamassaan kevytteltassa, peseytynyt jääkylmässä purossa ja lämmittänyt joissain autiotuvissa olleita saunoja, keittänyt ruuat trangialla, teki näitä reissuja isänsäkin kanssa, joka oli himolapinkävija ja suunnistaja. Tarpoivat noin 40 km päivässä, eli viikon reissussa kiersivät tietyt reitit kompassit kädessään. Ei heillä mitään opasta ikinä ollut. Omat kartat ja kompassit. Joka syksyinen reissu heillä, ruskaviikolla.

Vierailija
20224/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Ymmärrän että Anku on tuon reitin kävellyt. Mitähän hän on etsinyt itsessään, se on sellainen pyhiin- vaellusreitti. Hänen taustaansa ajatellen, voi olla mitä tahansa myllerrystä sielun sopukoissa.

Oliko Ankulla uskonnollinen perhe? Jobnkun semmoisen kommentin muistan lukeneeni, mutta onko tietoa?

Vierailija
20225/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Miehet on käsittääkseni piinapenkissä joten naiset esittää kysymykset. Saas nähdä mitä kysyvät.

eikö UK:ssa tehny molemmat

Vierailija
20226/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

En minä millään tavalla aliarvioi Ankun patikointia, kävelee vaikka missä oman mielensä mukaan. Oma mieheni on harrastanut Lapissa patikointia, 25 kilon rinkka selässä, yöpyneet autiotuvissa taikka itse kantamassaan kevytteltassa, peseytynyt jääkylmässä purossa ja lämmittänyt joissain autiotuvissa olleita saunoja, keittänyt ruuat trangialla, teki näitä reissuja isänsäkin kanssa, joka oli himolapinkävija ja suunnistaja. Tarpoivat noin 40 km päivässä, eli viikon reissussa kiersivät tietyt reitit kompassit kädessään. Ei heillä mitään opasta ikinä ollut. Omat kartat ja kompassit. Joka syksyinen reissu heillä, ruskaviikolla.

No mutta onpas mukava kuulla :)

Vierailija
20227/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Eikä! Naiset myös ilman muuta piinapenkkiin. Nähdään kenen kantti kestää!

Enemmän saadaan draamaa kun miehet on piinapenkissä.

Vierailija
20228/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Ymmärrän että Anku on tuon reitin kävellyt. Mitähän hän on etsinyt itsessään, se on sellainen pyhiin- vaellusreitti. Hänen taustaansa ajatellen, voi olla mitä tahansa myllerrystä sielun sopukoissa.

Huomaan, ettei sulla ole käsitystä kyseisestä vaellusreitistä ja siitä kuinka moni ja ketkä sen tekevät. Otappa asiista selvää ennen kommentoimista.

Vierailija
20229/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

eikö UK:ssa tehny molemmat

Noup.

Vierailija
20230/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila-Mikaela kirjoitti:

Huomaan, ettei sulla ole käsitystä kyseisestä vaellusreitistä ja siitä kuinka moni ja ketkä sen tekevät. Otappa asiista selvää ennen kommentoimista.

Ongelmia niillä kaikilla...

Vierailija
20231/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina voi olla ihana ihminen ja ystävä, mutta vaikuttaa aika töisevältä tapaukselta tyttöystävänä. Ei siinä mitään, jos kyse on kasvukivuista, mutta jos on aikeissa jäädä tuollaiseksi, kysytään vastapuolelta sisua.

Me ei voida tietää millainen kukaan noista saarelaisista on tyttö/poikaystävänä. Ville ja Pauliina omaavat molemmat sarkastisen huumorintajun mikä näyttää monelta katsojalta puuttuvan.

Ainut vaan että Villekin tuntuu olevan ihan eri sivulla Pauliinan kanssa tosi usein. Mut ehkä se ymmärtää että sillä ei oo pelin kannalta vaihtoehtoja, joten "antaa anteeksi", jotten mirkku liikaa hiilly.

Vierailija
20232/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

👍 vaeltaminen on mukavaa kuin myös kalastaminen. Voi syödä itse pyydettyä kalaa niin että tulee korvista ulos. Se on niin rentouttavaa ja irtiotto roskakulttuurista. Suosittelen.

Vierailija
20233/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos katos Pauliinan vihaajat ryömi taas koloistaan.

No Ankun ja Veeran vihaajat on koko ajan läsnä, eivät vaivaidu pitämään edes taukoa. 

Vierailija
20234/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin pettyny jos tänään jaksossa esitettävät kysymykset valheenpaljastuskokeessa on tosi helppoja tai liian vähän kuvamateriaalia laitettu telkkuun.

Vierailija
20235/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä homma miten Pauliinan luonnetta haukutaan keskustelupalstoilla, mutta saarelta pudonneet ja siellä vielä olevat sanovat hänen olevan ihana ihminen. Toki tv katsojat on aina oikeassa eikä ne jotka ovat kyseisen ihmisen kanssa asuneet 24/7.

Niinpä ihmiset ei näytä ymmärtävän että pailiina monesti sanoo ja tekee asioita huumorimielellä.

Tämä. Sarkasmi on tunnetusti taitolaji.

Samaa mieltä. Saarelaisista sarkastinen, kuiva ja itseironinen huumorintaju on Patulla, Ankulla, Samilla ja Jeffillä. 

Pauliina huumorintajuttomuuksineen ei kyllä kuulu tähän joukkoon. Tokikin tuo on kovin yleistä, että se asiaton ja huono käytös yritetään kuitata vitsiksi kun p*ska osuu tuulettimeen.

Vierailija
20236/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä illalla se valheenpaljastus ! Nyt jotku haukkuu olan takaa Pauliinaa. Minusta Pauliina vaikuttaa ihan tavalliselta naiselta, vaikka kiukkuaakin. Jos Pauliina on herkkä? Pauliina sanoi Ankulle keittiössä, että pelottaa Suomeen palaamisessa kotiin paluu ja läheisten reaktiot. Ankulla oli sama. Kyllähän nuo tiedostaa ohjelman tuomat varjopuolet.

Aura tosin vaikuttaa suloiselta, mutten usko, että jaksavat Jeffreyn kanssa toisiaan.

Vierailija
20237/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 15v ja Veeran ja Jannen fani. En ketstää randomist tykkää vaa just niinku Veera ja Janne on ihquja kahestaa 💕💕💕

Lapset ja alaikäiset pois LOVE-keskustelusivulta. Eivät tiedä mitää ko. aiheesta. Pysykää omissa leikeissänne!

Vierailija
20238/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santiago de Compostelan vaellusreitti on min 100 km ja max 800 km. Uskonnollista taustaa ei tarvita, monet kulkee sen haastaakseen itseään ja kun se on niin suosittu juttu. Siskoni, äitini ja äidin 50-kymppiset kaverit ovat vaelluksen tehneet, itse en. Monet pienetkin matkatoimistot järjestävät noita vaellusmatkoja, joten helppo mennä.

Vierailija
20239/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymys, että tykkääkö/ välittääkö oikeasti paristaan olisi valaiseva ja jännittävä! Aatelkaa jos Jeffrey läpäiseekin kokeen ja sitten joku Tanja pomppais yms.

Ja yhdessä olemisesta ohjelman jälkeen Anku pomppais ja Villellä menis läpi. Vähän olis sitä kaivattua roustia.

Vierailija
20240/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Kiva nähdä illalla se valheenpaljastus ! Nyt jotku haukkuu olan takaa Pauliinaa. Minusta Pauliina vaikuttaa ihan tavalliselta naiselta, vaikka kiukkuaakin. Jos Pauliina on herkkä? Pauliina sanoi Ankulle keittiössä, että pelottaa Suomeen palaamisessa kotiin paluu ja läheisten reaktiot. Ankulla oli sama. Kyllähän nuo tiedostaa ohjelman tuomat varjopuolet.

Aura tosin vaikuttaa suloiselta, mutten usko, että jaksavat Jeffreyn kanssa toisiaan.

Pauliina on joillekin punainen vaate. Minusta hän on ihminen joka näyttää tunteensa niin hyvässä kuin pahassa ja se tekee hänestä inhimillisen. Varmasti jokaista noista jännittää palata arkeen kun eivät tiedä millaisen vastaanoton saavat. Auran ja Jeffin juttu on tuhoon tuomittu. Aura ansaitsee paljon parempaa.

Ketju on lukittu.