Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
20201/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se finaali päivä on 50/50 osa tulee jokatapauksessa keskiviikkona klo.22.00 21.11.kaikki kuitenkin tuolla naamakirja puolella puhuu tiistaista 20.11????

onko finaali suora vai tuleeko päivän jäljessä sekin?

Turhaan menette Seutulaan vastaanottamaan. Kuvattu jo lauantaina, näytetään vasta tiistaina, tuotannon päätös ylimääräisen hässäkän välttämiseksi:-))

Vierailija
20202/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto nuo heittää legendaa tossa seksikumppanien määrässä!! :D 70, 100? Laskis nyt maalaisjärjellä miten tuo on ajankäytöllisestikin mahdollista, kuitenkin on seurusteltukin välissä...

Ihana Tanja! Varmaan totuudessa on monella alle 10 kumppania.

Aura ei oo ikinä seurustellut enkä usko, että hänellä olisi ollut 70 seksikumppania. Todenmäköisesti liioittelee. Ei välttämättä ole edes ikinä harrastanut seksiä.

Mä oon syntynyt -93 ja seksikumppaneita n. 50 kpl, enkä ajattele että niitä olis niin paljoa ollut mulla :D Joskus yllätyin kun aloin laskemaan että nojuu onhan niitä näköjään ollut vaikka ei tunnu siltä. Pitkiä suhteita mulla ei oo ollut eli sinkkuna lähes aina.

Ja oon alottanut seksin harrastamisen 16-vuotiaana, se tekee n. 5,5 seksikumppania per vuosi. Onko se paljon?

On, tosi paljon kun ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20203/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä typerää, jos Suomen finaali ei tule suorana. Joku sanoi, että Shirley lentää Espanjaan lauantaina, mutta voidaanhan se finaali silti kuvata tiistaina.

Tai se finaali kuvataan lauantaina, mutta näytetään vasta tiistaina töllössä. 

Jos näin on, ymmärrän järjestelyn hyvin. Kaikki asianomaiset ehtivät kotiin ennen kun lopullinen tulos paljastetaan muulle maalle. Saa pari päivää vetää happea.

Vierailija
20204/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ankun tekemä San diegon vaellus oli 800:km pitkä.

Siellä on hotelleja ja majataloja matkan varrella. 

Vierailija
20205/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaan myös pyhinvaellus reittinä. Olihan sillä rakot kantapäissä :D kertoi instassa aikoinaan :D

Vierailija
20206/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick ei todellakaan ota Ankua seurustelu suhteeseen. Ehkä max 2kk.

Ai että mies vie ja nainen vikisee?

Entäs jos se onkin Anku, joka ei "ota" Patrickia?

Melkein kaikki miehet talossa ovat halunneet Ankun ja somen perusteella hän kiinnostaa myös talon ulkopuolella.

Siinä eilisessä pullonpyörityksessä näkyi oikein hyvin, ettei se anku ainoastaan roiku patissa vaan kyllä se patikin roikkuu ankussa.

Ja kyllähän sen nyt näkee otsallaankin, että kumpikin on ihan yhtä ihastuneita toisiinsa ja mukana tuossa jutussa.

Mää kans kiinnitin huomiota et niillä oli jotain kismaa siinä pullonpyörityksen aikana, ihan niinku Anku olis suuttunu tai "suuttunu" jostain ja Pati koitti selittää ja lepytellä :D

En tiiä mikä oli homman nimi oikiasti mut ei kauheen vakavalta näyttäny kuitenkaa :D

Kiinnitin homioni tähän myös. Koska tilanteet näytettiin Patrikin ja Jeffreyn kuuman suutelon jälkeen, tuli fiilis että liittyi jotenkin siihen. Todellakin tuotanto luultavimmin halusi luoda kuvaa miedosta mustasukkaisuuskohtauksesta Ankun puolelta, mitä Patrik siinä sitten pehmenteli. Totuuden tietävät he itse.

Jos Anku otti lämpöö jo eilisessä pullonpyörityksessä, niin mitäs jos Patu feilaa tänään valheenpaljastuskokeessa?

Vierailija
20207/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on hotelleja ja majataloja matkan varrella. 

Jep. Ankukin majoittui ilmaisiin paikkoihin ja välillä yöpyivät taivas alla. Teki pienen budjetin vaelluksen. Esim.luostareissa saa yöpyä ilmaiseksi ja vanhoissa rakennuksissa.

Vierailija
20208/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick ei todellakaan ota Ankua seurustelu suhteeseen. Ehkä max 2kk.

Ai että mies vie ja nainen vikisee?

Entäs jos se onkin Anku, joka ei "ota" Patrickia?

Melkein kaikki miehet talossa ovat halunneet Ankun ja somen perusteella hän kiinnostaa myös talon ulkopuolella.

Siinä eilisessä pullonpyörityksessä näkyi oikein hyvin, ettei se anku ainoastaan roiku patissa vaan kyllä se patikin roikkuu ankussa.

Ja kyllähän sen nyt näkee otsallaankin, että kumpikin on ihan yhtä ihastuneita toisiinsa ja mukana tuossa jutussa.

Mää kans kiinnitin huomiota et niillä oli jotain kismaa siinä pullonpyörityksen aikana, ihan niinku Anku olis suuttunu tai "suuttunu" jostain ja Pati koitti selittää ja lepytellä :D

En tiiä mikä oli homman nimi oikiasti mut ei kauheen vakavalta näyttäny kuitenkaa :D

Kiinnitin homioni tähän myös. Koska tilanteet näytettiin Patrikin ja Jeffreyn kuuman suutelon jälkeen, tuli fiilis että liittyi jotenkin siihen. Todellakin tuotanto luultavimmin halusi luoda kuvaa miedosta mustasukkaisuuskohtauksesta Ankun puolelta, mitä Patrik siinä sitten pehmenteli. Totuuden tietävät he itse.

Jos Anku otti lämpöö jo eilisessä pullonpyörityksessä, niin mitäs jos Patu feilaa tänään valheenpaljastuskokeessa?

Hah hah...saatas vähä roustetta 👍

Vierailija
20209/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin natsasi Veeran koreografia. Ainut mikä vähän ärsytti oli, että oli laittanut itsensä esille monessa kohtaa.

Ei pidä paikkaansa. Kellotapa ne sekunnit, joissa Veera on pääosassa. Tanja on vähiten esillä, koska on eleissään tönkkö, samoin Aura, joka ei ole liikunnallinen. Muuten hyvin moni pääsee hyvin esille.

Kyllä Anku on jäykin, kädet toimii tanssissa mutta vyötäröstä alaspäin on kuin puupökkelö, ei rytmistä tietoakaan. Ei Ankusta siksi näytetty kunnolla kuin se käsiosuus. Katsokaapa tarkemmin. Sama jäykkyys näkyi siinä tankotanssissakin.

Mäkin katsoin että Anku ei ollut parhaiden tanssijoiden joukossa vaan jotenkin jäykkä, mutta jos ei ole muutenkaan liikunnallinen niin ehkä selittää?

Vierailija
20210/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valheenpaljastuskysymyksiä haluaisitte pareille tehtävän?

Johonki oikeasti välittämiseen tai rakkauteen liittyvät olis mun toivelistalla.

Vierailija
20211/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että Anku on tuon reitin kävellyt. Mitähän hän on etsinyt itsessään, se on sellainen pyhiin- vaellusreitti. Hänen taustaansa ajatellen, voi olla mitä tahansa myllerrystä sielun sopukoissa.

Vierailija
20212/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fema kirjoitti:

Musta oli vähän outoa, että Jeffrey selvästi paheksuu Auran seksikumppanien määrää vaikka itse samassa jaksossa leijuu, että oma luku on 100 ja ois kiva jos ne ois tossa rivissä. Ei hyväksy samaa kumppaniltaan kuitenkaan? Tää Jeffrey taitaa olla vähä vanhanaikainen. Samaa oli Jannen puheissa, joka sanoi Tanjan kohdalla, että luku alle 10 on arvostettava naisella....voi luoja

Käsitin, että Mika oli se joka myönsi 100

Vierailija
20213/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Miehet on käsittääkseni piinapenkissä joten naiset esittää kysymykset. Saas nähdä mitä kysyvät.

Vierailija
20214/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto nuo heittää legendaa tossa seksikumppanien määrässä!! :D 70, 100? Laskis nyt maalaisjärjellä miten tuo on ajankäytöllisestikin mahdollista, kuitenkin on seurusteltukin välissä...

Aura ei oo ikinä seurustellut enkä usko, että hänellä olisi ollut 70 seksikumppania. Todenmäköisesti liioittelee. Ei välttämättä ole edes ikinä harrastanut seksiä.

Mä oon syntynyt -93 ja seksikumppaneita n. 50 kpl, enkä ajattele että niitä olis niin paljoa ollut mulla :D Joskus yllätyin kun aloin laskemaan että nojuu onhan niitä näköjään ollut vaikka ei tunnu siltä. Pitkiä suhteita mulla ei oo ollut eli sinkkuna lähes aina.

Ja oon alottanut seksin harrastamisen 16-vuotiaana, se tekee n. 5,5 seksikumppania per vuosi. Onko se paljon?

Kuvitellaan että Aura on myös 16-vuotiaana menettänyt neitsyytensä. Se tekee 10 seksikumppania vuodessa. Aura ei ole ikinä seurustellut, ilmeisesti lähinnä yhden yön juttuja tai muita säätöjä. 10 kertaa seksiä vuodessa, ehkä vähän päälle. Kerran kuussa. Ei ole paljoa.

Ja säästynyt kenties seksitaudeilta?

Nyt loppuu se syyllistäminen

Vierailija
20215/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan että Aura on myös 16-vuotiaana menettänyt neitsyytensä. Se tekee 10 seksikumppania vuodessa. Aura ei ole ikinä seurustellut, ilmeisesti lähinnä yhden yön juttuja tai muita säätöjä. 10 kertaa seksiä vuodessa, ehkä vähän päälle. Kerran kuussa. Ei ole paljoa.

Kondomit on keksitty

Vierailija
20216/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lähipiirissä sinkut yhden yön juttuja harrastavat ei ole saaneet mitään tauteja, yleensä pidetään kunnollisestä ehkäisystä huolta. Sen sijaan yksi useamman vuoden parisuhteessa ollut ystäväni sai taudin kun mies meni pettämään.

Vierailija
20217/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Miehet on käsittääkseni piinapenkissä joten naiset esittää kysymykset. Saas nähdä mitä kysyvät.

Luulisin että molemmat osapuolet tekee tuon kokeen

Vierailija
20218/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo

Vierailija
20219/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko itse yleensä seksiä yli 6 kertaa vuodessa?

Vierailija
20220/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Luulisin että molemmat osapuolet tekee tuon kokeen

Ei tee, pelkästään miehet.

Ketju on lukittu.