Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto nuo heittää legendaa tossa seksikumppanien määrässä!! :D 70, 100? Laskis nyt maalaisjärjellä miten tuo on ajankäytöllisestikin mahdollista, kuitenkin on seurusteltukin välissä...
Ihana Tanja! Varmaan totuudessa on monella alle 10 kumppania.
Aura ei oo ikinä seurustellut enkä usko, että hänellä olisi ollut 70 seksikumppania. Todenmäköisesti liioittelee. Ei välttämättä ole edes ikinä harrastanut seksiä.
Mä oon syntynyt -93 ja seksikumppaneita n. 50 kpl, enkä ajattele että niitä olis niin paljoa ollut mulla :D Joskus yllätyin kun aloin laskemaan että nojuu onhan niitä näköjään ollut vaikka ei tunnu siltä. Pitkiä suhteita mulla ei oo ollut eli sinkkuna lähes aina.
Ai, sekö onkin nyt kunniakasta kehuskella panokavereiden määrällä. Ennen hyvinä aikoina se oli häpeällistä!!!! ja sait huonon naisen maineen.
Jos joku luulee että pauliinan huumori on pelkkää "sarkasmia" niin ei kyllä paljoa ihmisistä ole tietoa. Aika lailla piilo vittuilua kaiken saaneelta ihmiseltä, jolla on loppujen lopuksi huono itsetunto
Vierailija kirjoitti:
Ja kysymys, että tykkääkö/ välittääkö oikeasti paristaan olisi valaiseva ja jännittävä! Aatelkaa jos Jeffrey läpäiseekin kokeen ja sitten joku Tanja pomppais yms.
Ja yhdessä olemisesta ohjelman jälkeen Anku pomppais ja Villellä menis läpi. Vähän olis sitä kaivattua roustia.
Itse haluaisin nähdä Patun roustaamisen. Voisi Ankunkin hihitys hetkeksi aikaa loppua.
Vierailija kirjoitti:
Ja kysymys, että tykkääkö/ välittääkö oikeasti paristaan olisi valaiseva ja jännittävä! Aatelkaa jos Jeffrey läpäiseekin kokeen ja sitten joku Tanja pomppais yms.
Ja yhdessä olemisesta ohjelman jälkeen Anku pomppais ja Villellä menis läpi. Vähän olis sitä kaivattua roustia.
Kannatetaan 👍 Just hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Tanja on ykkönen naisista!
Tanja on tosi söpö. Vielä ei vain tiedä miten parina menee Mikan kanssa. Tanja olis saanut tulla jo alussa mukaan ohjelmaan.
Pauliinalla on mahtava sarkastinen huumori, mutta kaikki Pauliinan sanomiset ja reaktiot ei sarkasmilla selity
Jaksokuvauksen perusteella ainoastaan miehet joutuvat piinapenkkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhdessä olemisesta ohjelman jälkeen Anku pomppais ja Villellä menis läpi. Vähän olis sitä kaivattua roustia.Itse haluaisin nähdä Patun roustaamisen. Voisi Ankunkin hihitys hetkeksi aikaa loppua.
Vois olla. On niin ihastunut Patrickiin.
Lila-Mikaela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ankun tekemä San diegon vaellus oli 800:km pitkä.
Siellä on hotelleja ja majataloja matkan varrella.
Ihanko totta? Enpä olisi ikinä osannut aavistaa 😂
Mulle taas enemmän kertoo reaktiot niihin vastauksiin, ei ne itse vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Pauliinalla on mahtava sarkastinen huumori, mutta kaikki Pauliinan sanomiset ja reaktiot ei sarkasmilla selity
Mutta toisten selittyy.
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhdessä olemisesta ohjelman jälkeen Anku pomppais ja Villellä menis läpi. Vähän olis sitä kaivattua roustia.Itse haluaisin nähdä Patun roustaamisen. Voisi Ankunkin hihitys hetkeksi aikaa loppua.
Hihihiiiiii
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas enemmän kertoo reaktiot niihin vastauksiin, ei ne itse vastaukset.
Tuo testi on muutenkin feikki. Ainoa tarkoitus on luoda draamaa parien välille.
Mutta aatelkaapa jos tulisi Veeran kohdalle roustaus tai Pauliinan. Ankulla loppuisi hihitys, Veera nostaisi kovan metakan ja Pauliina möksähtäis vai raivoaisikohan.
Kyllä on taas fb-ryhmä kuumana. Täytyy ihmetellä eikö aikuisilla ihmisillä ole muuta elämää, on taas pätevät asialla. Mutta on se hyvä, että he itse ovat täydellisiä, suusta ei tule koskaan sammakoita tms... Ja kukas se muukaan on tikunnokassa kuin Pauliina.. Täytyy sanoa, että ihmeellisesti töllöä seuraamalla tietää millainen joku ihminen on jopa ulkomaailmassa, kun hän tuolta villalta kotiutuu..
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihihiiiiii
Hihihihihihi......
Vierailija kirjoitti:
Mutta aatelkaapa jos tulisi Veeran kohdalle roustaus tai Pauliinan. Ankulla loppuisi hihitys, Veera nostaisi kovan metakan ja Pauliina möksähtäis vai raivoaisikohan.
Voi sitä kitinän määrää tällä palstalla jos Ville läpäisee testin ja Patu ei :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisten selittyy.
Mä nyt tatkotin tuossa sitä että vaikka Pauliinalla on sarkastinen huumorintaju, ja suurinosa Pauliinan sanomisesta on ihan läppää, kuten koirankoulutus jne.
Mutta esimerkiksi reaktio nuotiolla, puheet siitä että Ville ei katso häntä seksin aikana, kehukommenttien kalastelu ym, kertoo kyllä ihan omasta epävarmuudesta. Vaikea luottaa toiseenkaan jos ei luota itseensäkään.
Johtuisiko ihan siitä, että Pauliina on enemmänkin kireäpinnainen tosikko kuin vitsiniekka? Jatkuvasti näkyy vain paremmin kuinka tosissaan ja itseensä se ottaa kaiken, kun ei ole sitä huumoritajua sitten alkuunkaan.