Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
20181/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko jollakin varma tieto että finaali kuvataan lauantaina?

Aika viiveellä kyllä tulee jos tiistaina sit tulis ulos

Finaalin on pakko olla suoralähetys kerta katsojat äänestää voittajan.

Vierailija
20182/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos katos Pauliinan vihaajat ryömi taas koloistaan.

Eipäs yleistetä sitten. En ole kenenkään vihaaja kuitenkaan, vaikka fanitan Ankkua. En myöskään hauku ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20183/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko jollakin varma tieto että finaali kuvataan lauantaina?

Aika viiveellä kyllä tulee jos tiistaina sit tulis ulos

Eikö finaali tule livenä? Koska voittajista äänestetään, jos finaali kuvataan etukäteen?

Vierailija
20184/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta tuntuu et love island loppuu. Ollut sellainen odotettu juttu joka päivä kun on tullut. Vieroitusoireita tulee varmasti... Sais jatkua jollain tasolla.

Vierailija
20185/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick ei todellakaan ota Ankua seurustelu suhteeseen. Ehkä max 2kk.

Ai että mies vie ja nainen vikisee?

Entäs jos se onkin Anku, joka ei "ota" Patrickia?

Melkein kaikki miehet talossa ovat halunneet Ankun ja somen perusteella hän kiinnostaa myös talon ulkopuolella.

Siinä eilisessä pullonpyörityksessä näkyi oikein hyvin, ettei se anku ainoastaan roiku patissa vaan kyllä se patikin roikkuu ankussa.

Ja kyllähän sen nyt näkee otsallaankin, että kumpikin on ihan yhtä ihastuneita toisiinsa ja mukana tuossa jutussa.

Mää kans kiinnitin huomiota et niillä oli jotain kismaa siinä pullonpyörityksen aikana, ihan niinku Anku olis suuttunu tai "suuttunu" jostain ja Pati koitti selittää ja lepytellä :D

En tiiä mikä oli homman nimi oikiasti mut ei kauheen vakavalta näyttäny kuitenkaa :D

Kiinnitin homioni tähän myös. Koska tilanteet näytettiin Patrikin ja Jeffreyn kuuman suutelon jälkeen, tuli fiilis että liittyi jotenkin siihen. Todellakin tuotanto luultavimmin halusi luoda kuvaa miedosta mustasukkaisuuskohtauksesta Ankun puolelta, mitä Patrik siinä sitten pehmenteli. Totuuden tietävät he itse.

Vierailija
20186/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliina ja Jeffrey olisi ollut ihan perfect match.

Olisikin ollut mukavaa nähdä heidät parina. 

Vierailija
20187/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto nuo heittää legendaa tossa seksikumppanien määrässä!! :D 70, 100? Laskis nyt maalaisjärjellä miten tuo on ajankäytöllisestikin mahdollista, kuitenkin on seurusteltukin välissä...

Ihana Tanja! Varmaan totuudessa on monella alle 10 kumppania.

Aura ei oo ikinä seurustellut enkä usko, että hänellä olisi ollut 70 seksikumppania. Todenmäköisesti liioittelee. Ei välttämättä ole edes ikinä harrastanut seksiä.

Mä oon syntynyt -93 ja seksikumppaneita n. 50 kpl, enkä ajattele että niitä olis niin paljoa ollut mulla :D Joskus yllätyin kun aloin laskemaan että nojuu onhan niitä näköjään ollut vaikka ei tunnu siltä. Pitkiä suhteita mulla ei oo ollut eli sinkkuna lähes aina.

Vierailija
20188/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto nuo heittää legendaa tossa seksikumppanien määrässä!! :D 70, 100? Laskis nyt maalaisjärjellä miten tuo on ajankäytöllisestikin mahdollista, kuitenkin on seurusteltukin välissä...

Aura ei oo ikinä seurustellut enkä usko, että hänellä olisi ollut 70 seksikumppania. Todenmäköisesti liioittelee. Ei välttämättä ole edes ikinä harrastanut seksiä.

Mä oon syntynyt -93 ja seksikumppaneita n. 50 kpl, enkä ajattele että niitä olis niin paljoa ollut mulla :D Joskus yllätyin kun aloin laskemaan että nojuu onhan niitä näköjään ollut vaikka ei tunnu siltä. Pitkiä suhteita mulla ei oo ollut eli sinkkuna lähes aina.

Ja oon alottanut seksin harrastamisen 16-vuotiaana, se tekee n. 5,5 seksikumppania per vuosi. Onko se paljon?

Vierailija
20189/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosi mukavaa, jos Pati ja Anku sais oman realityn, jossa seurattaisiin heidän arkielämää ( jos suostuisivat).

No toivottavasti ei! Kenenkää kannatas pilata elämää osallistumalla mihinkää henkilökohtasiin tosielämän realityihin.

He ovat molemmat jo tosielämän realityssä. Kyllä seuraisin mielelläni tämän ihanan parin arkea. Hyvä idea.

Tuollainen ohjelma olisi kenties tylsyyden multihuipentuma ja turhin koskaan tehty tv-ohjelma :D Joo, kaksi kuvankaunista ihmistä mutta siihen se jääkin. Ei niin mitään sisältöä, kuten ei 95 % muissakaan maailman taviksissa, tv-ohjelman mielenkiintoisuuden kannalta arvioituna. Paperinuket näistä olisi huomattavasti parempi vaihtoehto, eikös jossain Seurassa tai vastaavassa ollut takavuosina moisia leikattavaksi.

Vierailija
20190/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi Oululaisille, mutta sinne en muuttaisi koskaan!! Veikkaan ettei Patillakaan ollut ainut syy nuo ikävät työvuorot..

Vierailija
20191/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku kertoi vissiin sillo alkuesittelyssä, että on laiska liikkumaan ja käy lenkillä, jos ehtii. Ankun kropasta kyllä näkee, että jotain liikuntaa on kuitenkin tullut harrastettua.

Saattaa olla tapa vähätellä itseään. Tai jos kaikki kaverit käy joka päivä body pumpissa ja itse lenkkeilee, niin voi tuntua, että verraten liikkuu vähän (ja nykyäänhän Liikunnaksi lasketaan vain kuntosali ja ryhmäliikunta..) ilmeisesti vetänyt vaelluksia, joten pakko olla hyvässä kunnossa ja näkeehän sen nyt kropastakin.

Ankun ukonäössä harhaanjohtavinta onkin minusta se, että Anku onkin eräjorma. Jotka ei tunne Ankua, ei ehkä ökkiseltään osaisi ajatella tuota, ainakaan instan perusteella. Mitä rankemmat olosuhteet, sen parempi.

En ihan usko, että Anku on eräjorma, instan kuvassa vie varmaan turisteja jossain Madeiran levadalla ja sitten taas hotellille siistiytymään. Eräjormat peseytyvät esim Lapin kylmissä puroissa, ei siellä suihkunraikkaana tekoripset silmissä kuljeta pikkureppu selässä. Tai sitten hän ns appelsiinituristien eräopas pienillä korkeintaan päiväreissuilla, missä ei yövytä maastossa ja keitetään ruoka trangialla. Kaunis hän kuitenkin on, en sitä ole epäillytkään. Ei saarella ole yhtään ns rumaa, mitä lie tarkoittaakaan. Kauneus on katsojan silmissä. 

Ei kannata kirjottaa Madeiran levadoista kun ei selvästikään ole kokemusta. On aika vaativia paikkoja ja vaarallisia. Korkeuserot huimat ja yks harha-askel niin oot kuolleena rotkossa. Älyttömän pitkiä myös. Sinne ei ihan kuka tahansa vuorille lähde reippailemaan. Että ihan normivaellus esim Suomen oloissa huomattavasti kevyempää 😂

Eikö se kestäkkin monta viikkoa?

Vierailija
20192/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oon alottanut seksin harrastamisen 16-vuotiaana, se tekee n. 5,5 seksikumppania per vuosi. Onko se paljon?

Kuvitellaan että Aura on myös 16-vuotiaana menettänyt neitsyytensä. Se tekee 10 seksikumppania vuodessa. Aura ei ole ikinä seurustellut, ilmeisesti lähinnä yhden yön juttuja tai muita säätöjä. 10 kertaa seksiä vuodessa, ehkä vähän päälle. Kerran kuussa. Ei ole paljoa.

Vierailija
20193/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku kertoi vissiin sillo alkuesittelyssä, että on laiska liikkumaan ja käy lenkillä, jos ehtii. Ankun kropasta kyllä näkee, että jotain liikuntaa on kuitenkin tullut harrastettua.

Saattaa olla tapa vähätellä itseään. Tai jos kaikki kaverit käy joka päivä body pumpissa ja itse lenkkeilee, niin voi tuntua, että verraten liikkuu vähän (ja nykyäänhän Liikunnaksi lasketaan vain kuntosali ja ryhmäliikunta..) ilmeisesti vetänyt vaelluksia, joten pakko olla hyvässä kunnossa ja näkeehän sen nyt kropastakin.

Ankun ukonäössä harhaanjohtavinta onkin minusta se, että Anku onkin eräjorma. Jotka ei tunne Ankua, ei ehkä ökkiseltään osaisi ajatella tuota, ainakaan instan perusteella. Mitä rankemmat olosuhteet, sen parempi.

En ihan usko, että Anku on eräjorma, instan kuvassa vie varmaan turisteja jossain Madeiran levadalla ja sitten taas hotellille siistiytymään. Eräjormat peseytyvät esim Lapin kylmissä puroissa, ei siellä suihkunraikkaana tekoripset silmissä kuljeta pikkureppu selässä. Tai sitten hän ns appelsiinituristien eräopas pienillä korkeintaan päiväreissuilla, missä ei yövytä maastossa ja keitetään ruoka trangialla. Kaunis hän kuitenkin on, en sitä ole epäillytkään. Ei saarella ole yhtään ns rumaa, mitä lie tarkoittaakaan. Kauneus on katsojan silmissä. 

Instan kuvassa kyseessä on Santiago de Compostella-vaellusreitti.

Siellähän oli aikoinan vaeltamassa Jari Sillanpääkin. Töllöstäkin nähty noita vaellusreittejä ohjelmina.

Vierailija
20194/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku on juossut jonku maratooninkin etei se nyt ihan lapatossukka ole.

Vierailija
20195/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan että Aura on myös 16-vuotiaana menettänyt neitsyytensä. Se tekee 10 seksikumppania vuodessa. Aura ei ole ikinä seurustellut, ilmeisesti lähinnä yhden yön juttuja tai muita säätöjä. 10 kertaa seksiä vuodessa, ehkä vähän päälle. Kerran kuussa. Ei ole paljoa.

Ja muutenkin, sillä luvullahan ei ole mitään väliä. Ei syyllistetä ketään, varsinkaan naisia tästä! Kiitos.

Vierailija
20196/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä typerää, jos Suomen finaali ei tule suorana. Joku sanoi, että Shirley lentää Espanjaan lauantaina, mutta voidaanhan se finaali silti kuvata tiistaina.

Vierailija
20197/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja säästynyt kenties seksitaudeilta?

Vierailija
20198/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se finaali päivä on 50/50 osa tulee jokatapauksessa keskiviikkona klo.22.00 21.11.kaikki kuitenkin tuolla naamakirja puolella puhuu tiistaista 20.11????

onko finaali suora vai tuleeko päivän jäljessä sekin?

Vierailija
20199/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä typerää, jos Suomen finaali ei tule suorana. Joku sanoi, että Shirley lentää Espanjaan lauantaina, mutta voidaanhan se finaali silti kuvata tiistaina.

Tai se finaali kuvataan lauantaina, mutta näytetään vasta tiistaina töllössä. 

Vierailija
20200/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ankun tekemä San diegon vaellus oli 800:km pitkä.

Ketju on lukittu.