Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
20261/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pelaa, joka pelkää.

Vierailija
20262/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto nuo heittää legendaa tossa seksikumppanien määrässä!! :D 70, 100? Laskis nyt maalaisjärjellä miten tuo on ajankäytöllisestikin mahdollista, kuitenkin on seurusteltukin välissä...

Ihana Tanja! Varmaan totuudessa on monella alle 10 kumppania.

Aura ei oo ikinä seurustellut enkä usko, että hänellä olisi ollut 70 seksikumppania. Todenmäköisesti liioittelee. Ei välttämättä ole edes ikinä harrastanut seksiä.

Mä oon syntynyt -93 ja seksikumppaneita n. 50 kpl, enkä ajattele että niitä olis niin paljoa ollut mulla :D Joskus yllätyin kun aloin laskemaan että nojuu onhan niitä näköjään ollut vaikka ei tunnu siltä. Pitkiä suhteita mulla ei oo ollut eli sinkkuna lähes aina.

Ai, sekö onkin nyt kunniakasta kehuskella panokavereiden määrällä. Ennen hyvinä aikoina se oli häpeällistä!!!! ja sait huonon naisen maineen.

Joopa joo. Hyvällä itsetunnolla varustetulle naiselle on ihan yks hailee onko joku jäänyt 50-luvulle ja tuomitsee hänet vai ei. Seksuaalisuus on jokaisen oma asia. Kyllä itse oon ainakin tyytyväinen, että on tullut nuorena n***ttua monien kanssa, niin tietää mitä nyt haluaa omalta mieheltään eikä ole mitään harhaluuloja, että jossain olisi joku parempi mulle. Nykyään on ihan yleistä, että seksikumppaneita kertyy paljon eikä ole pakko tyytyä siihen kylän ainoaan mölliin, joka sattuu olemaan vapaa ja lähellä omaa ikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20263/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä homma miten Pauliinan luonnetta haukutaan keskustelupalstoilla, mutta saarelta pudonneet ja siellä vielä olevat sanovat hänen olevan ihana ihminen. Toki tv katsojat on aina oikeassa eikä ne jotka ovat kyseisen ihmisen kanssa asuneet 24/7.

Niinpä ihmiset ei näytä ymmärtävän että pailiina monesti sanoo ja tekee asioita huumorimielellä.

Tämä. Sarkasmi on tunnetusti taitolaji.

Samaa mieltä. Saarelaisista sarkastinen, kuiva ja itseironinen huumorintaju on Patulla, Ankulla, Samilla ja Jeffillä. 

Pauliina huumorintajuttomuuksineen ei kyllä kuulu tähän joukkoon. Tokikin tuo on kovin yleistä, että se asiaton ja huono käytös yritetään kuitata vitsiksi kun p*ska osuu tuulettimeen.

Tätä en ihan oikeasti ymmärrä, ihmiset tajuaa noiden neljän huumoria ja ne heitot huumoriksi. Mutta sitten ei tajuta enää Pauliinaa jolla selkeästi on vielä noitakin kuivempi huumori. Näkihän sen eilenkin kun meni valittamaan siitä läheisyyden kaipuusta Villelle, tämä tajusi Pauliinan vitsailevan heti kun katsoi ilmettä ellei jo aikaisemminkin. Harvinaisesti Pauliinalla petti siinä pokka täysin. Ja olen oikeasti aivan yllättynyt että Villen huumori on noin laaja-alaista, Jannen kanssa sellaista läppää ja sitten täysin luontevasti yhtä kuivaa kuin Pauliinalla.

Toki, huumori on hyvä keino tuoda esille asioita jotka oikeasti häiritsee tai on mielessä. Vaan kun se esimerkiksi Samin kohdalla otettiin puheeksi, niin ei kun se on vain läppää.

Ja Jeff on aika ilmiselvä milloin pilailee ja milloin oikeasti ottaa nokkiinsa, mutta yrittää esittää että vitsillä vain. Esimerkiksi tuota mökötystään yritti eilen vääntää joksikin ”leikiksi” mutta sitten ei kuitenkaan osannut selittää miten se eroaa ihan rehellisestä mökötyksestä.

Vierailija
20264/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta aatelkaapa jos tulisi Veeran kohdalle roustaus tai Pauliinan. Ankulla loppuisi hihitys, Veera nostaisi kovan metakan ja Pauliina möksähtäis vai raivoaisikohan.

Tai sitten käy niin että Pauliina ja Veera hihittää ja Anku mököttää ja raivoaa.

Vierailija
20265/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään nyt sitten et luottaako naiset enemmän mieheen vai koneeseen :D

Vierailija
20266/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aatelkaapa jos tulisi Veeran kohdalle roustaus tai Pauliinan. Ankulla loppuisi hihitys, Veera nostaisi kovan metakan ja Pauliina möksähtäis vai raivoaisikohan.

Voi sitä kitinän määrää tällä palstalla jos Ville läpäisee testin ja Patu ei :D

Turha se olisi tuosta täällä kitistä. Luulen että ei kukaan jaksaisi kitistä. Tosin uskon että Patrick läpäisisi kokeen, muttei ihan jokainen :D

Vierailija
20267/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos Patilta kysyttäs, oliko Emma parempi sängyssä kun Anku 😨

Tai Veeralta, että onko Patrick ihanempi kuin Janne.

Vierailija
20268/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina vaikuttaa tosi lapselliselta. Vai esittääkö vaan

Vierailija
20269/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo naiset saa itse keksiä ne kysymykset mitä miehille esitetään?

Vierailija
20270/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti täällä kitistäs jos Patu ei läpäsis

Vierailija
20271/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Anku voi muuten kysyäkin tuon kysymyksen. Voi Pati parkaa jos vastaa väärin 😂

Vierailija
20272/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten käy niin että Pauliina ja Veera hihittää ja Anku mököttää ja raivoaa.

Paljon muutes mahdollista. Riippuu kysymyksistä ja vastauksista. Jos vaikka Jannelta kysyttäs että onko Veera touhukas ja Patilta vaikka, että menetkö Ankun kanssa asumaan samaan kämppään niin onhan tuossa eroa.

Vierailija
20273/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeen perusteellako tuo kone arvioi että puhuuko totta vai valehtelee?

Mulla menis varmaan kaikki mönkään ku olisin nii paniikissa 😆

Vierailija
20274/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Anku voi muuten kysyäkin tuon kysymyksen. Voi Pati parkaa jos vastaa väärin 😂

😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
20275/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja jos Ville läpäsee niin syytetään että tuotanto feikkaa tulokset.

Vierailija
20276/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sykkeen perusteellako tuo kone arvioi että puhuuko totta vai valehtelee?

Mulla menis varmaan kaikki mönkään ku olisin nii paniikissa 😆

Kyllä. Jännitys yms vaikuttaa tosi paljon.

Vierailija
20277/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto nuo heittää legendaa tossa seksikumppanien määrässä!! :D 70, 100? Laskis nyt maalaisjärjellä miten tuo on ajankäytöllisestikin mahdollista, kuitenkin on seurusteltukin välissä...

Ihana Tanja! Varmaan totuudessa on monella alle 10 kumppania.

Aura ei oo ikinä seurustellut enkä usko, että hänellä olisi ollut 70 seksikumppania. Todenmäköisesti liioittelee. Ei välttämättä ole edes ikinä harrastanut seksiä.

Mä oon syntynyt -93 ja seksikumppaneita n. 50 kpl, enkä ajattele että niitä olis niin paljoa ollut mulla :D Joskus yllätyin kun aloin laskemaan että nojuu onhan niitä näköjään ollut vaikka ei tunnu siltä. Pitkiä suhteita mulla ei oo ollut eli sinkkuna lähes aina.

Ai, sekö onkin nyt kunniakasta kehuskella panokavereiden määrällä. Ennen hyvinä aikoina se oli häpeällistä!!!! ja sait huonon naisen maineen.

No ei tarvitse kehuskella muttei hävetäkään. Eiköhän ajat oo sen verran muuttuneet.

Vierailija
20278/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Anku raivoaisi niinkuin Veera. Mutta olisihan sekin näky, jos Anku kulkis edes takas ja suu auki päpättäs, että haluaa heti jonku vastuuseen ja kokeen uusinnan.

Vierailija
20279/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon muutes mahdollista. Riippuu kysymyksistä ja vastauksista. Jos vaikka Jannelta kysyttäs että onko Veera touhukas ja Patilta vaikka, että menetkö Ankun kanssa asumaan samaan kämppään niin onhan tuossa eroa.

Naiset esittää itse pareilleen kysymykset.

Vierailija
20280/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja jos Ville läpäsee niin syytetään että tuotanto feikkaa tulokset.

No tuskin. Ketä oikeasti kiinnostaa läpäiseekö joku tuon vai ei? Enemmän mua kiinnostaa asukkaiden reaktiot ylipäänsä.

Jos ja kun tuo mittaa sykettä niin minään 100% varmana en sitä pidä, olipa tulokset mitä tahansa.

Ketju on lukittu.