Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Kiitos! Ootte ihania kaikki ja toivottavasti vielä hengissä!
❤👍😂😂😂😂😂😂
Olin yläasteella kun juoksin koulun käytävässä ja eteeni aukesi yllättäen ovi. Olkapää osui oveen ja lensin hintelänä tyttönä kuin leppäsen keihäs. Ihme ettei mikään murtunut.
Samaisessa koulussa opiskellessani laitoin liikuntatuntia varten luistimet jo sisällä jalkaan. Siitä sitten portaita alas, mutta suojat olivatkin liukkaat, joten kaaduin pyllylleni. Häntäluu oli niin kipeä että luistelu ei ollut enää kivaa.
Aikuisena olen esimerkiksi kiirehtinyt avaamaan ovea ja meinannut kompastua Ikean sinisen kassin kantokahvoihin. Sain jotenkin pidettyä itseni pystyssä, mutta ukkovarvas rusahti kohti suoraan lattiaan ja taisi mustelmasta, turvotuksesta ja kivusta päätellen murtua. Varvas oli kipeä monta kuukautta, mutta en viitsinyt mennä lääkäriin.
Ripustin kiristysnyörillä varustettuja kesähousuja kuivumaan ja tietysti ravistin housuja ennen ripustamista. Housujen nyörissä oli metalliset koristehelmet, jotka napsahti suoraan etuhampaisiin. Sattui aivan järjettömästi. Kun sama tapahtui toisen kerran, suutuin niin että leikkasin helmet irti nyöristä.
Vierailija kirjoitti:
Olen telonut itseäni koirien kanssa paljon, jaloissa pyörivään koiraan kompastumista tuntuu sattuvan vähän väliä, ja jotenkin siinä aina varoo tallaamasta sitä koiraa niin, että lopulta päätyy epätoivoisesti horjuen tanssahdellessaan kaatumaan tosi pahasti esim. päin huonekalua. Kerran myös koira ryntäsi ohitseni mennessäni alas portaita ja lensin selälleni sinne portaisiin. Selkään tuli melkein puoli metriä halkaisijaltaan oleva ruhje.
Nolointa oli kuitenkin, kun aikoinaan leikin ison koirani kanssa lelulla ja se huitaisi minua luisella päänupillaan nenän yläosaan ihan järkyttävän kovaa. Minulla oli viikon molemmat silmät mustana ja ihmiset näyttivät epäuskoisilta, kun yritin selittää, että sain koiralta turpaani. Ei se tosiaan kuulostanut kaikkein uskottavimmalta selitykseltä :D
Mulle on käynyt sama. Olin lähdössä viemään koiraa iltalenkille, ja se sähläsi ja pomppi innoissaan. Kumarruin sitomaan kengännauhaa, ja koiran luiseva otsa iski silmäkulmaan. Sattui tosi terävästi, mutta lähdin ovesta saman tien ja kävelin parin tunnin lenkin.
Kotona vasta sitten katsoin peiliin: silmän yläpuolelle oli tullut iso pullistava verenpurkauma. Kylmällä painaminen ei enää auttanut. Siitä se valui päivien mittaan alaspäin ja muuttui sinimustan ja violetin kautta vihreäksi.
En osannut päättää, pahentaisiko paksu meikki asiaa vai ei, mutta meikkasin kuitenkin molemmat silmät smoky eye -tyyliin viikon ajan. Kampaaja ei ainakaan uskonut selitystä.
Liukastuin kotona keittiössä lattialle tipahtaneeseen tyhjään hedelämäpussiin jota en ollut viitsinyt heti nostaa pois lattialta, koska olin tekemässä hedelmäsalaattia ja pilkkomassa pussissa olleita hedelmiä. Kaaduin käteni päälle ja ranne murtui. Itsenäisyyspäivän ilta meni sitten päivystyksessä kipsausta odotellessa. Olisi ehkä kannatanut kumminkin viitsiä kyykistyä ja nostaa se pussi lattialta heti.
Vierailija kirjoitti:
Liukastuin kotona keittiössä lattialle tipahtaneeseen tyhjään hedelämäpussiin jota en ollut viitsinyt heti nostaa pois lattialta, koska olin tekemässä hedelmäsalaattia ja pilkkomassa pussissa olleita hedelmiä. Kaaduin käteni päälle ja ranne murtui. Itsenäisyyspäivän ilta meni sitten päivystyksessä kipsausta odotellessa. Olisi ehkä kannatanut kumminkin viitsiä kyykistyä ja nostaa se pussi lattialta heti.
Juuri näin, niin monta kertaa on kosto seurannut jos annetaan mahdollisuus korjata tilanne mut ei vaan viitsi:D
Lukiolaisena minulla oli pitkät, vaaleat hiukset. Lähdin kerran kaupungille kenkiä katselemaan, ennen lähtöä pesin ja föönasin hiukset. Tukka oli mielestäni melko iso ja kuohkea, peilailin itseäni salaa näyteikkunoista.
Kenkäkaupassa kumarruin sitomaan nauhat, ja ylös ojentautuessa työnsin reteesti tukkaa harasormin silmiltä ylöspäin. Harmi kyllä pikkusormi tökkäsi syvälle sieraimeen niin, että nenästä alkoi vuotaa verta. Myyjä haki takahuoneesta vessapaperia jota tungin sieraimen täyteen.
Törmäsin kerran autoon... suojatiellä, niin että kyseinen auto oli pysähdyksissä ja päästi minut ja kaverini kävelemään yli🙄 Kuskilla ja kaverilla oli hauskaa, minä sain kipeän mustelman reiteen.
Vierailija kirjoitti:
Juoksin bussipysäkille jotta ehtisin seuraavaan bussiin. Juuri kun olin juoksemassa suojatielle (oli vihreä valo) kompastuin reunakivetykseen. En kuitenkaan kaatunut täysin maahan vaan sain itseni pidettyä pystyssä mutta polvet lähti alta ja koska minulla oli kova juoksuvauhti edelleen päällä jäin ns. Kyykkypaska-asentoon enkä pystynyt pysäyttämään vauhtiani. Juoksin kyseisessä kyykkypaska-asennossa suojatien yli ja tajusin et ei hitto mun on pakko syöksyä maahan mahalleen tai muuten vauhti ei pysähdy ikinä ja juoksen päin vastapäistä rakennusta. Lopulta laitoin kädet eteeni suoraksi ja syöksyin asfaltiin. Housuun tuli reikä ja polvesta verta mutta isoimman kolauksen sai itsetuntoni, koska olin juossut ” ankkajuoksua” hätääntynyt ilme kasvoillani pitkin mannerheimintietä kymmenien ihmisten seuratessa vieressä tilannetta. Ihmiset tulivat hieman huvittuneita kysymään onko mulla kaikki hyvin.
Nauroin mielikuvalle tästä vedet silmissä. Kiitos!
Mulla oli ensimmäisen kerran elämässäni vaihdepyörä. Ajoin alaspäin viettävää pyörätietä ja kaarsin valmiiksi jo oikealle, kun oli tarkoitus kääntyä siinä alempana olevan kaupan pihaan. Piti myös jarruttaa jo valmiiksi, mutta kun en millään oikein osannut jarruttaa kädellä, niin jarrutin liian vähän ja jotenkin pyörä kääntyi väkisin oikealle. No sinnehän olin menossa, mutta en ihan siitä kohdasta, nimittäin pensasaidan läpi. Onneksi oli sen verran harvakasvuinen pensaikko, että läpihän siitä pääsi. Kaupan pihaan päädyin joka tapauksessa. Aita vaan raapi pirun pahasti paljaita nilkkojani ja käsiäni.
joo...yritin suihkuttamalla puhdistaa jotain pikku paisetta iholla, alapäässäni, ja nojasin johonkin muovi /sauna jakkaraan, toisella jalalla. jakkara kuisti alta ja polvi p*skana sen jälkeen. kylläpä olin tyhmä, olisi pitänyt arvata ettei muovi jakkaraan voi nojata! onneksi polvi tuli kuntoon. tästä on jo monta vuotta. puhuin muille vain jakkara onnettomuudesta.
Olen koordinaatiokyvyiltäni keilapallon luokkaa, ihme kyllä mitään tosi vakavaa ei ole sattunut, noloa kylläkin.
Odotin kaveria ja tylsyyksissäni sain päähän hypätä twistiä parkkipaikkaa reunustavan paksun köyden yli (korkeutta ehkä 50 cm). Tyrin, kaaduin, ja mursin ranteen.
Kompastuin omiin jalkoihini, iskin leukani sohvapöytään ja hammas halkesi.
Kompastuin omiin jalkoihini, iskin naamani pissaavaa koiraa esittävään patsaaseen ja sain ilokseni mustan silmän joka turposi umpeen. Kiva matkamuisto.
Riehuin unissani niin että kaadoin yöpöydän lampun, tällä kertaa vaurioita kärsi nenä ja sänky näytti Dexterin temmellyskentältä.
Yksi kaveri taas nukkui niin raivokkaasti että sai aamulla huomata murtaneensa varpaansa unissaan.
Vuosikymmenten kokemus lehmän hoidosta ja jäin lehmän alle, kun kaatui päälle. Ei naurattanut. Polvi murtui, linkkaan edelleen polvea, jäi pysyvä muisto tuosta lehmästä.
Kokeilin saada varastetun lippalakin takaisin Turussa. Anarkistit vain nauroi kun minut melkein poliititsestimurahahttiin! Nyt oon saanut onneksi hyviä lääkkeitä, mutta poliisi vainoaa!
Ei ehkä typerin mutta toistuva. uimarin perinteinen: lyö kätensä uimahallissa rataköyteen. Kun tuon tekee oikein, näkee tähtiä.
Söin nakkia ja sitten epähuomiossa puraisinkin omaa sormeani kun se siinä näkökentän laidalla näkyi. Voi vietävää, että se sattuu kun oikeasti haukkaa purrakseen :D
Kompastuin noin sentin korkuiseen kynnykseen. Kaksi varvasta murtui.
Olin lattialla polvillaan vetämässä johtoa pistorasiasta, irtosi sieltä äkisti niin että koko käsi lähti "jousena" taaksepäin ja kyynärpään hermo osui täydellä voimalla neliskanttisen pöydänjalan reunaan. Ja oon kyllä saanut ennenkin kipeitä iskuja kyynärpäähän, mutta tätä ei voinut verrata. Jotenkin se reuna sujahti kaikkien luiden ohi suoraan sinne väliin. Olin ihan varma että jotain katkesi lopullisesti, en pystynyt hetkeen tekemään muuta kuin istumaan lattialla itkien ja kättäni pidellen koska kipu oli niin suunnaton.
Jälkeenpäin koko käsivarsi on tuntunut ajoittain oudolle ja jotenkin lievästi puutuneelle, oon ihan varma että se kolaus jätti jotain pysyvää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri taas nukkui niin raivokkaasti että sai aamulla huomata murtaneensa varpaansa unissaan.
Näin kerran yöllä ilmeisesti aika pahaa painajaista, heräsin ihan likomärkänä, jouduin vaihtamaan kaikki yövaatteet ja jotain petivaatteita. Sitten kun kömmin edelleen tokkurassa takaisin sänkyyn makaamaan, rekisteröin että mikä ihme jomottava tunne vaivaa sormeani. Löysin siitä hampaanjäljet....
Vierailija kirjoitti:
Sama vamma ja sama syy (hedelmäpussi lattialla), mutta huone oli kylppäri. Pussissa oli ollut uimapuku, ja pussi jäänyt pyörimään lattialle. Nykyisin pistän kaikki pussukat särmästi omaan laatikkoonsa.
Ei tätä keskusteluketjua pysty lukemaan ensimmäistä sivua pitemmälle kun sattuu pelkästä myötätunnosta joka paikkaan :)