Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
301/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin silmälasien päähän laittaminen äityi vaaralliseksi. Otin silmälasit kotelosta, napasautin kotelon kiinni ja kappas vaan, nänni jäi kotelon väliin. Olin pelkällä yöpaidalla ilman liivejä, niin ei ollut mitään suojaamassa nänniparkoja. Sattui sekin jonkin verran.

Vierailija
302/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut että nauran mut nää vaan on niin hauskasti kerrottu!

Iteki oon aika tapaturma-altis mut yleensä selviän vaan mustelmilla ja pikkuhaavoilla (no okei, on mulla molemmat ranteet murtunu, toinen penskana toinen aikuisena, ja muutama tikattu haava), liekö yliliikkuvat nivelet suojellu.

Motoriikka ei siis oo vahvin puoleni mut tapaturmat väheni kun aloitin adhd-lääkityksen...

Tosin työskentelen kokkina joten pienet palovammat on arkipäivää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pakastepizzaa aamuyöllä baari illan jälkeen ihan ympäri kännissä. No otin pellin sitten paljain käsin uunista. ;(

Vierailija
304/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin auton oven kiinni ennen kuin ehdin itse välistä pois. Pääni jäi oven väliin. Kyllä sattui!

Mulle on käynyt myös noin ja vieläkin ihmettelen miten se oli mahdollista 😂 Mulla jäi pää just korvien kohdalta väliin ja sattu ihan älyttömästi.

Vierailija
305/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaduin kännissä naamalleni jäiseen katuun. Not nice... Baari vaihtui siltä illalta ensiapuun.

Niin, viinahan tunnetusti on viisasten juoma...

Vierailija
306/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin silmälasien päähän laittaminen äityi vaaralliseksi. Otin silmälasit kotelosta, napasautin kotelon kiinni ja kappas vaan, nänni jäi kotelon väliin. Olin pelkällä yöpaidalla ilman liivejä, niin ei ollut mitään suojaamassa nänniparkoja. Sattui sekin jonkin verran.

Silmälasit täälläkin menossa mukana. Olin avaamassa pientä tomaattipyrepurkkia perinteisellä purkinavaajalla. Purkissa olikin painetta, joten samalla hetkellä kun painoin kanteen reiän, soseet pamahtivat taivaan tuuliin raketin lailla.

Soseen päätymisen kiertoradalle esti silmäni (tai siis onneksi silmälasini) joka oli juuri soseen tiellä. Teloin siis vain linssin, jonka pinnoitteeseen tuli harmaa pläntti juuri näkökentän kekelle. (Tämän havaitsin kun olin pessyt lasit.)

Osa soseesta sivuutti silmälasini päätyen keittiön kattoon. Sen verran paineella sinne mäjähti, ettei enää irronnut millään välineillä.

Vierailija
307/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kännissä kotiin ja huomasin että makuuhuoneen verho oli irronnut parista nipsusta. Ei muuta kuin sängylle seisomaan ja korjaamaan asia.

Asunnossa oli puulattia ja matto mallia hengenvaarallinen sen kanssa yhdistettynä, liukas kuin mikä.

Tulin ihan ajattelemattomasti alas sängyltä takaperin katsomatta lainkaan mihin astun.

Samassa kun sain toisen jalan lattiaan, matto liukui ja tulin selkä edellä sängyltä lattialle.

Käsi tuli sentään eteen, mutta vain toinen, pamahdin siis lattialle vasen ranne edellä.

Se oli niin pitkään kipeä, että arvoin jo meneväni lääkäriin, mutta koska se kivusta huolimatta liikkui eikä turvonnut jne. Niin päättelin ettei mikään murtunut.

Vierailija
308/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein yöllä burgundinpataa seuraavaksi päiväksi ja pilkoin siis porkkanaa terävällä veitsellä, siinä samalla meinasi pikkurillin pää leikkautua irti (se osa missä ei ole vielä luuta, eli vaan se sormen pää). Puoliväliin veitsi upposi kunnes reaktiokyky pysäytti käden ja tuli todettua vaan että ai saatana. Verta tuli enemmän kuin koskaan ennen elämässäni mistään, miehenä nyt ainakin näin. Ei se verentulo loppunut vaan piti jotain siihen sormenpäähän kietoa ympäri ja lähteä sitten ajamaan päivitykseen tikattavaksi. Ja kyllä se tikattiin lähes saman tien, heh.

Kotiintultua tein burgundinpadan loppuun eri porkkanoilla ja siitä tuli oikein hyvää.

Miten sormenpäästä voi tullakin niin paljon verta? Voisiko joku lääkäri selittää? Tein miehelle voileipää ja vuolin metvurstin lisäksi mukaan siivun sormesta. Verenvuoto ei vaan meinannut lakata. Istuin sitten loppuillan vessapaperirullan kokoinen mytty kädessä ja käsi kohti kattoa. Vieläkin on sileä pala pois siltä kohtaa sormenpäätä eli ilmeisesti oikeasti silpaisin siitä palan pois. Ei sitä kyllä mitenkään tikata tarvinnut.

Mutta elokuvissa kun leikataan jonkun sormi poikki niin eikös se tyrehdy aina tosi äkkiä? Eli koko sormi - tyrehtyy, vain pala - tuhat litraa verta?

Vierailija
309/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin dieetin ja kaadoin kiehuvaa vettä desilitran mittaan sekoittaakseni täsmälleen oikean määrän vettä keittojauheeseen. Paitsi että kaadoin sitä kädelleni.

Vierailija
310/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useasti kaatunut kun olen ottanut tiukkoja farkkuja pois. Kun en jaksa mitenkään sillä lailla hienosti ottaa käsin pois ensin toisesta jalasta punttia ja sitten toisesta, siis niin miten varmaan kaikki muut ihmiset riisuu housut. Vaan avaan napin ja vetskarin, lasken housut johonkin polvien alapuolella ja sitten jaloilla astuen riuhdon housut jalasta pois. Usein tässä sitten käy niin että molemmat nilkat on vielä siellä housuissa ja tasapaino pettää ja kaadun :D Voi luoja oon tyhmä.

Mä otan aina housut noin pois ja olen jo yli viisikymppinen. Pompin ja sätkyn pitkin huoneita housut nilkoissa. Jossain vaiheessa tää käy varmaan vaaralliseksi.

Vierailija
311/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nidoin peukaloni nitojalla. Luuhun asti.

My soulmate! Niin minäkin tein. Sen niitin irroittaminen oli aika kauheaa.

Vierailija
312/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli todella huonot jarrut polkupyörässä ja menin sit kokeilemaan miehen tuliterää maastopyörää. Tein pari kierrosta ja kun piti pysähtyä, kiskaisin totuttuun tapaan käsikäyttöiset jarrukahvat täysillä pohjaan. Pyörä pysähtyi kuin seinään, jalkojeni välissä olikin yhtäkkiä ja yllättäen liikkumisen estävä tanko, ja uutta tilannetta prosessoidessani kellahdin täysin pysähtyneestä vauhdista pyörän kanssa suoraan maahan. Onneksi pyörään ei sattunut ja minuunkin vain parin mustelman verran.

Äkkijarrutus nostaa helposti pyörän etupyörälle (erityisesti etujarrun pohjaan vetäminen) ja jos molemmat jalkasi ovat tanakasti harallaan ja tanko niiden välissä niin jopa naistenmallin pyörän tanko iskeytyy aika kovaa haaroväliisi. Nimimerkillä Se Sattuu

Vierailija
313/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaatunut pyörällä vain taluttaessani sitä :-D

Olen kaatunut pyörällä kun vauhti loppui ja pyörä seisahtui ja minä vain ihmettelin jalat polkimilla, että mitä ta-pah..tuu..uuu ja pyörä kaatui hitaasti sivulle minä yhä satulassa ja kaiken lisäksi kaaduin hitaasti toisen pyöräilijän päälle, ja pyörämme jäivät toisiinsa kiinni ja sätkin siinä sitten kirsikkana tortun päällä yhä ihmetellen mitä tapahtui.

pyöräily ei sovi minulle

Vierailija
314/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käännä selkääsi suihkulle ja kumarru pesemään varpaitasi ja astu taaksepäin suihkussa, jossa on hana. Ainakaan ilman alapääsuojuksia.

Vierailija
315/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastuin viimevuostuhannella talvisessa opiskelijatapahtumassa

nurin päin olevan kaljakorin päältä niin, että polvesta pamahti eturistiside poikki.

Vierailija
316/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lapsena ja teini-ikäisenä tapa hyppiä sohvalle, vaikka vanhemmat olivat kieltäneet. Kerran teininä sitten laskeuduinkin hypyn päätteeksi liian lähelle sohvan kaidetta. Sohvan kaide oli kyllä pehmustettu ihan kuin muukin sohva, mutta pehmusteiden alapuolella oli puulevy, johon löin kipeästi polveni. Minulla on edelleen arpi muistona polvessa. Opin läksyni, en ole enää hyppinyt sohville :D

Olen keski-ikäinen nainen ja yövyn hotelleissa työmatkoilla. Tapanani oli ottaa kengät jalasta, takki päältä ja hypätä vauhdilla sängyn päälle pomppimaan. Kunnes kerran pomppasin vauhdilla siitä kierteellä suoraan lattialle.

Vierailija
317/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käännä selkääsi suihkulle ja kumarru pesemään varpaitasi ja astu taaksepäin suihkussa, jossa on hana. Ainakaan ilman alapääsuojuksia.

Minä taisin olla kyykyssä varpaita pesemässä kun unohdin että suihkussa on pitkä hana. Jestas sitä kipua kun vauhdikkaasti nousin takaisin seisomaan ja se hana porautui alaselkään! Järkyttävä kohonnut mustelma ja ehkä pari tuskaista kyyneltä.

Vierailija
318/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nidoin peukaloni nitojalla. Luuhun asti.

My soulmate! Niin minäkin tein. Sen niitin irroittaminen oli aika kauheaa.

Kolmas käteensä nitonut ilmoittautuu...

Vierailija
319/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro yksityiskohtaisesti, mutta jos käyt tarpeillasi luonnossa, katso ihmeessä, ettet kyykisty raivaussahalla katkaistuun 30-senttiseen puukeppiin.

Vierailija
320/1603 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taisin olla kyykyssä varpaita pesemässä kun unohdin että suihkussa on pitkä hana. Jestas sitä kipua kun vauhdikkaasti nousin takaisin seisomaan ja se hana porautui alaselkään! Järkyttävä kohonnut mustelma ja ehkä pari tuskaista kyyneltä.

Kerroinkin jo tuolla, miten minulle kävi tämä juttu vauva sylissä ja sain tosiaan tehdä töitä, etten  huutanut ja kironnut! Vedet vain valui silmistä,  se kipu..