Lue keskustelun säännöt.
Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1644)
Auttamalla muita, aina sattuu johonkin kohtaan kehoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tästä on jo 30 vuotta,
Ikää oli 19 ja join yksin asunnossani kun poikaystävä jättänyt.
Aamulla heräsin olohuoneen matolta pää veressä.
Parvekkeen ovi oli auki ja parveke näytti rikospaikalta.
Verijälkiä seinässä,parvekepöytä nurin,matto rullalla,lasinen tuhkispurkki tuhannen pi""lun päreinä.
Olin umpilärveissä mennyt tupakalle,kaatunut ja ottanut tukea pöydästä.
Tai luulen ainakin niin,mitään en muista vieläkään.