Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
361/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo silmälasikotelo muistutti minua siitä, etten enää ikinä imuroi ilman paitaa.. :D olin pitänyt pientä siivouspäivää ja kun olin painamassa sitä imurin vartta sisäkkäin, nappasi se pirulainen oikeasta rinnasta (vaarallisen läheltä nännipihaa..) ihoa sinne väliin.

Komee mustelma tuli siihen 👍

Pari kertaa olen pudonnut sängystä (jopa aikuisenakin) ja yksi yö löin pääni suoraan betoniseinään.. liekö jotain unta nähnyt. Sen iskun jälkeen näin enemmänkin tähtiä.

Vierailija
362/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme nyt jo edesmennyt afgaaninvinttikoira täräytti luisevalla päällään huuleni halki juuri päivää ennen koulukuvausta.. ja luokkatoverit supisivat, että Titta on saanut turpiinsa.

Lukiossa otin luonnehäiriöisen kissan jonka uskoin parantavani ajalla ja rakkaudella, tästä seurauksena alkoi kulkea huhu että viiltelen itseäni kun kädet aina verillä ja siteissä. Vuoden taisin kestää sen kissan kanssa ennen luovuttamista...

Ja mursin ranteeni, kun kompastuin matalaan ulko-oven kynnykseen työpaikallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kiireellä vessaan, ylläni oli aamutakki, jossa leveät hihansuut.

Vessan oven kahva sujahti vahingossa hihaan, ja kun kävelin ovesta se kahva hihassa, ovi tietysti seurasi salamana perässä ja paukautti minua kunnolla kalloon. Jälkeä ei jäänyt, mutta äkkipysähdys aiheutti sen, että niskat jumittivat niin ettei pää kääntynyt pariin päivään mihinkään suuntaan.

Baarista kotiin tullessa taas näin taksin saapuvan juuri tolpalle ja kiirehdin vähän vauhtia. Korkokenkä luiskahti jalasta, putosin polvilleni rähmälleen ja kalautin naamani juuri sille kohdalle pysäköidyn polkupyörän sarveen. Karmee kuhmu otsassa. Mutta ehdin taksiin.

Vierailija
364/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 12-vuotias ja nousin kylpyammeesta, mutta liukastuin märällä lattialla ja löin silmäkulmani vessanpönttöön. Ei kauaa kestänyt ku se tummu, eikä helpolla myöskään lähtenyt.

Vierailija
365/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tapaturma-altis muutenkin ja aina mustelmilla, koska en katso mistä kuljen ("Ei toi pöytä ennen tuossa ollut.").

Typerin kolhu tuli silloin, kun olimme kaverien kanssa keilaamassa. Yritin tehdä jotain hienompaa heittoa kuten elokuvissa ja nostin pallon liialla voimalla kasvojen tasolle. No nenä ja otsahan siinä ottivat iskua... Onneksi ei käynyt mitään aristusta pahempaa...

Vierailija
366/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin nakkia ja sitten epähuomiossa puraisinkin omaa sormeani kun se siinä näkökentän laidalla näkyi. Voi vietävää, että se sattuu kun oikeasti haukkaa purrakseen :D

Sori, nauroin tälle vedet silmissä;D

Vierailija
367/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvarpaan omassa olkkarissa sohvan jalkaan. Varvas ei murtunut, mutta haittasi kävelyä todella monta viikkoa ennen kuin oli taas ok. Sitten seuraavaksi toisen jalan isovarpaan kotitalon alaovella, kun sandaalit jalassa. Olen todennut, että paljaat jalat (edes sisällä kotona) tai sandaalit missään ei mulle sovi. Onnistun laahaamaan varpaita aina johonkin.

Vierailija
368/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin piharakennuksesta taloon vessaan joulukuussa. Oli suojasää, jäätä ja jään päällä vettä muhkuraisella pihatiellä. Jalkaan laitoin sileäpohjaiset aamutossut. Liukastuin ja satutin käteni, nousin ylös, kaaduin uudestaan ja olkavarsi murtui. 

Vierailija
369/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran multitaskaus oli käydä kohtalokseni. Pesin astioita käsin kumihaskat kädessä ja kesken kaiken päätin sekoittaa uunipataa. Sekuntia ennen kuin ehdin tarttua kuumaan pataan tajusin, että kädessäni olikin kumihanskat eikä patakintaat. Vieläkin kauhistuttaa ajatella miten kumihanskat olisivat sulaneet käsiini....

Olin menossa marjametsään pyörällä sanko pyörän sarvessa. Jotenkin etupyörä meni vinkuralle, jolloin ämpäri lukittui sarven eturenkaan kanssa jolloin kaaduin pyörälläni. Ihan ekaksi piti katsoa näkikö kukaan ja sitten taputella kroppa läpi menikö mikään poikki:D Jatkoin matkaa (kun eihän sitä nyt tuonne saakka turhaan mennä), mutta myöhemmin marjametsässä jalka alkoi turvota. Olikin sitten kiva raahautua sieltä metsän keskeltä ja vielä pyörämatka kotiin. Mutta marjat sain:D

Vierailija
370/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut liian pienet ballerinat, kun kahden päivän käytön jälkeen kummatkin isovarpaankynnet alko tummumaan, ja lopulta lähtivät irti. 

Vierailija
371/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkäkaupassa kumarruin sitomaan nauhat, ja ylös ojentautuessa työnsin reteesti tukkaa harasormin silmiltä ylöspäin. Harmi kyllä pikkusormi tökkäsi syvälle sieraimeen niin, että nenästä alkoi vuotaa verta. Myyjä haki takahuoneesta vessapaperia jota tungin sieraimen täyteen.

Tästä tuli mieleen, kun sovitin vaatekaupassa jotakin alennusmyyntimekkoa. Olin riisumassa sitä, kun kovasta pahvista olleen hintalapun kulma lävähti suoraan silmämunaan. Silmä alkoi vuotaa vettä ja vetäisi heti ihan punaiseksi. Parani kyllä muuten ajan kanssa, mutta vieläkin siinä kohtaa tuntuu toisinaan vuosien jälkeen siltä, että silmässä olisi roska. 

Vierailija
372/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä teloin kännissä oikean nilkkani ja se meni kipsiin, en muista missä teloin sen, kai kaaduin, sitä ei leikattu mutta oli kipsissä ja kävelin kepeillä jonkun aikaa, no kun se oli parantunut, teloin itseni taas kännissä, pyörällä jotenkin kurvissa lensin ja teloin vasemman nilkkani ja tällä kertaa jouduin leikkaussaliin, kipsiin ja kepeillä kävelyä taas pitkän aikaa.

Leikkasin sormenpääni pois, sipulia leikatessa. Keittiö oli veren vallassa. Se on omituista kyllä kasvanut takaisin, mutta sitä piti huoltaa pitkä aika ja käydä terkkarissa säännöllisesti, tikkejä ei voinut laittaa kun ei ollut mihin ne laittaa.

Sormenpää kasvaa takaisin, jos kynttä jää tarpeeksi.

Vierailija
373/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin sotkemaan molemmat kengännauhat yhtä aikaa pyörän poljinten väliin, ja kaaduin ojaan.

Vierailija
374/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yleensä aika tohelo ja kolhin itseäni jatkuvasti mm. seiniin ja pöytiin. Kompastun aika ajoin ihan tasaiseen lattiaankin. Tyhmimmät teloutumiset kuitenkin tapahtuu aina keittiössä tai ainakin vähintään ruoalla on osuutta asiaan.

Sanotaan näin taustatiedoksi, että minun polvilumpiot on hyvin löysät ja "esillä", ja ovatkin löysyyden vuoksi pari kertaa spontaanisti muljahtaneet pois paikaltaan. Erään kerran olin laittamassa keittiössä normaalisti ruokaa, ja lähdin vauhdikkaasti sivulle päin. Epähuomiossa laatikko oli jäänyt ihan vähän raolleen ja epäonnekseni tuo laatikko oli juuri polven korkeudella. Polvilumpioni ovat luonnostaan tietyissä asennoissa hyvinkin ulkonevasti esillä, ja toinen ottikin hienosti laatikon kulmaan kiinni jalan vielä jatkaessa sivuttaisliikettä. Lumpio kävi mutkan polven ulkosyrjällä ja minä rysähdin lattialle itkemään. Toki se sattuu, mutta tuntuu vieläkin epämiellyttävämmältä ja säikäyttää, siitä itku. Seuraavana päivänä polvi oli turvonnut ja kävin päivystyksessä imemässä nesteet pois. Pari viikkoa piti kulkea kepeillä. Nykyään oon tosi tarkka laatikoiden kanssa. Ja keskityn erityisesti polven kontrolliin.

Toinen typerä vahinko kävi perunoita kuoriessa. Harvemmin olen itseäni telonut puukolla tai kuorimaveitsellä, mutta koskaan aiemmin en ollut telonut itseäni perunalla. Kuoriessa peruna jollain tavalla lipesi kädestä ja yritin sen napata kiinni. Ilmeisesti liian ronskisti, koska löin siinä rytäkässä perunan suoraan peukalon päähän, peruna upposi kynnen alle ja repi osan kynttä irti kynsipohjasta. En ole koskaan ollut erityisen innokas perunafani ja tapahtuman jälkeen olen suoraan sanottuna vihannut kyseistä tuotetta. Tässä taloudessa ei perunaa syödä...

Erään kerran olin syönyt sohvalla näkkäriä. Myöhemmin tulin sohvalle istumaan ja oikein rysähdin siihen polvi edellä. Näkkäristä oli pudonnut terävä murunen sohvalle, joka sitten viilsi polveen 10cm pitkän pintahaavan. Haavasta ei onneksi tullut eritysen syvä, mutta verta tuli ja kirveli pitkään. 

Perus aterinveitsellä leikkasin sämpylää halki ilmeisesti liian innokkaasti ja ripeästi, sillä onnistuin myös viiltämään etu- ja keskisormen välin auki. Oikeastaan osasin jopa onnitella itseäni hienosta työstä, koska en tiennyt että niinkin tylpällä esineellä voi tehdä niin hienon haavan. Nyt tiedän.

Ranteeni venäytin ottaessani ruokaa jääkaapista. Arvioin vuoan painon väärin, otteeni oli huono ja en ymmärtänyt päästää irti ajoissa. Ranne oli kipeä noin viikon.

Tiedän, kysyttiin yhtä, mutta en oikeasti osaa päättää näistä mikä olisi se typerin vahinko.

Vierailija
375/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemättä yhtään mitään. Teininä heräsin yhtenä aamuna ja huomasin, että häntäluuhun sattuu. Portaita pääsin nousemaan hinaamalla itseä ylöspäin kaiteen avulla. Istua piti varovasti. Meni itsestään ohi muutaman päivän päästä. En oikeastaan tiedä mistä oli kyse, kun en keksinyt miten olisin voinut häntäluun satuttaa.

Vierailija
376/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavin unissani oikean polven ihottuman rikki ja aamulla heräsin kovaan kipuun. Oli sitten joku bakteeri päässyt vereen ja koko polvi tulehtunut. Loppujenlopuksi lääkäriin, kepit ja antibioottipiikki lihakseen... nykyään nukun ohuet käsineet kädessä.

Vierailija
377/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: jalkani jäi jääkaapin oven väliin ja siihen tuli tikkejä vaatinut haava.

Pidemmin: Kyseessä oli silloisella työpaikallani vanha, pienen huoneen kokoinen kylmiö, jossa ihmisen mentävä ovi ja oven alla 10-20cm kynnys. Otin jotain kylmiön perältä, käännyin kannoillani samaan aikaan kun ovi oli sulkeutumassa perässäni. Jotenkin nilkkani jäi juuri siihen lattian ja oven alaosan väliin ja painava ovi sulkeutuessaan viilsi kantapääni taakse syvän haavan akillesjänteen kohdalle. Onneksi jänne ei mennyt poikki, kuusi tikkiä taidettiin laittaa.

Vierailija
378/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mm. jättänyt pääni auton oven väliin, astunut paksussa matossa neulansilmä ylöspäin olevan paksun neulan päälle (villalanka oli tietenkin neulansilmässä), kaatunut suoraan nenälleni korokkeelta kun kengästä katkesi korko, kävellyt päin seinää, puuta, ovea, liikennemerkkiä, autoa ja kaveria... Tässä vain pieni osa kohelluksista.

Vierailija
379/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin parkkihallin katosta roikkuvaan liikennemerkkiin. Enkä edes tehnyt mitään muuta kuin kävelin ja katsoin suoraan eteenpäin! En vaan tajunnut että merkki on niin matalalla että tällainen 163 cm "pitkä" voi siihen otsansa kolauttaa. 

Vierailija
380/1603 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulia pilkkomassa tein haavan peukaloni, jouduin käyttämään antibioottivoidetta ja olemaan yhden päivän töistä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme