Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että onkin huono elokuva: Eat,pray,love!

Vierailija
16.08.2018 |

Lainasin tämän vähän vahingoissa ja ajattelin että kyllähän Julia Robertsin aina katsoo.
Tää on matkailuesite. Ja teko-syvällistä juubaa.
Ja tämmöisiä muka-etsiskelijöitä siellä on Ubud (Balilla) ihn täynnä.
--u mitä höttöä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin joskus lukea sen kirjan, vaikutti takakansitekstin perusteella ihan mielenkiintoiselta, mutta aivan paskaa. Loppui mielenkiinto aika pian sen jälkeen kun päähenkilö oli muuttanut Italiaan.

Vierailija
2/28 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin erehdyin joskus katsomaan kyseisen leffan. Alkoi niin paljon veetuttamaan koko filmi että noin puolivälistä aloin mielessäni kuvittelemaan Star Warsin troopsit juoksemaan ja taistelemaan taustalle. Lopulta kuvittelin Julia Robertinkin yhdeksi troopseista ja hän ampui sädepistoolilla sitä turhantärkeää jenkkiukkoa persauksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Julia Roberts ei osaa tässä näyttää kuin yhtä ilmettä :" Olen surumielinen kun olen kokenut niin paljon surua enkä tiedä mitä haluaisin elämältä" ( vaikka mitään isompaa surua ei ole kohalle osunut ja on varaa matkailla värikkäissä tropiikeissa kuukausikaupalla. Ystävät rakastaa sua ja tukee sua kaikessa. Mutta voi voi kuitenkn!)

Vierailija
4/28 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin leffasta, kirjaa en ole lukenut.

Vierailija
5/28 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli joskus lentokoneessa. Oli niin jumalattoman tylsä etten jaksanut seurata vaikka näyttö oli naaman edessä.

Vierailija
6/28 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aloitin kerran katsomaan jonkun kaverin luona, kun kuuntelin huonosti kun hän ehdotti elokuvaa. Sekoitin siihen taiwanilauseen elokuvaan, Eat, Drink, Man, Woman, joka oli hyvä leffa.

Vierailija
7/28 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää oli joku hitti?? Rahalla tuotanto ostanut kuuluisat näyttelijät ja sitte vaan budjetti tappion kun kuvaumiljööt etsittiin käyttöön.

Niin huono, niin tylsä.

Vierailija
8/28 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan diipadaapa kirja sekä leffa. Peri pinnallista amerikkalaista höttöä muka - ongelmineen ja - ratkaisuineen.

Vierailija
9/28 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Livillä taas, eikä kyllä ole paremmaksi muuttunut.

Miten tää muka oli joku hitti ylipäätään??

Budjettia on ollunna eikä rahasta ollut pulaa tätä tehtäessä. Muuten itse teksiti kuin minkä tahansa angstisen nuoren aikuisen päiväkirjasta.

Sylettää koko soopa.

Vierailija
10/28 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin joskus lukea sen kirjan, vaikutti takakansitekstin perusteella ihan mielenkiintoiselta, mutta aivan paskaa. Loppui mielenkiinto aika pian sen jälkeen kun päähenkilö oli muuttanut Italiaan.

Sama kokemus, taisin päästä jopa Intiaan asti, mutta loppuun en kirjassa päässyt.

Vierailija
11/28 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on aivan sietämättömän söpöilevä leffa ja kirja, ja muutenkin suurin osa bestsellereistä on ihan hirveetä sontaa.

Vierailija
12/28 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin. Kirjaa en ole vielä lukenut, mutta olen nähnyt monta kirjailijan esiintymistä.

Vierailija
13/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Livillä taas, eikä kyllä ole paremmaksi muuttunut.

Miten tää muka oli joku hitti ylipäätään??

Budjettia on ollunna eikä rahasta ollut pulaa tätä tehtäessä. Muuten itse teksiti kuin minkä tahansa angstisen nuoren aikuisen päiväkirjasta.

Sylettää koko soopa.

Ja nyt c morella! Tällä kertaa jo tiedän että isolla budjetilla tehtyä tyhjää höttöä.

Vierailija
14/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaa en ole nähnyt, kirja on rasittavaa tuubaa. Kummallista kyllä, saman kirjailijan (Elizabeth Gilbert) Tämä kokonainen maailmani on aivan loistava kirja. Jos en olisi lukenut ensin sitä, en olisi kuuna päivänä tarttunut siihen Eat Pray Loven jälkeen.

Vierailija
15/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Roberts ei sopinut minusta ollenkaan rooliinsa. Lisäksi minua ärsytti pinnallinen uushenkisyys. 

Vierailija
16/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja oli hyvä, leffa ei niinkään

Vierailija
17/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myötähävetti niin lujaa, kun katsoin tätä. Ajattelin, että tääkö on tekijöiden näkemys siitä, mitä meille naisille kuuluu tarjota. Tämä on varmasti yksi huonoimpia ja kiusallisimpia leffoja ikinä. Mietin joskus, mitäköhän miettii mies, joka joutuu tämän katsomaan, kun jo minä naisena kiemurtelen vaivautuneena niin, että olen pudota soffalta.

Vierailija
18/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko j ännänainen ja seksiä komeiden supliikkimiesten kanssa?

Vierailija
19/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kirjasta, mutta leffa oli ihan hengetön.

Julia usein hyvä, mutta nyt ei saanut mitään tunnetta tai kasvutarinaa hahmoon.

Vierailija
20/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on edes niin hölmö, että alkaa katsomaan alle 6 Imdb-leffoja, jos ne eivät ole kauhuelokuvia?