Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyttää olla ruma nainen

Vierailija
31.07.2018 |

Harmittaa joka päivä oma ulkonäkö ja tuntuu, että rumuuden vuoksi olen jäänyt paitsi paljosta sellaisesta mikä kuuluu normaalien ja kauniiden naisten elämään. En tiedä miten voisin lakata suremasta tätä asiaa ja menetettyä elämää. Kauniimmaksi en pysty muuttumaan, joten uutta kampausta tai laittautumista on turha ehdottaa.

Kommentit (296)

Vierailija
41/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ovat omalla tavallaan kauniita, jotkut enemmän kuin toiset,. Mutta hyvällä meikillä saa lähes kenen tahansa naisen näyttämään kauniilta tai ainakin ok tavikselta.

Nimenomaan ja kun se fyysinen olemus on vain osa viehättävyyttä. Persoona, asenne, käytös!

Vierailija
42/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni jätti minut rumuuden takia. Näin hän sanoi ihan oikeasti. Hän avioitui seksin ammattilaisen kanssa, joka on nuori, hoikka ja pukeutuu arkenakin seksikaupan vaatteisiin sekä korkeisiin korkoihin. Osaa kuulema tyydyttää miehen ammattilaisen ottein. Ja miehen ystävät kadehtii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kehumaan niitä ämmiä kauniiksi ja kaunottareksi niin pääset piireihin.

Vierailija
44/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mitään fitness vartaloa. Miehenä voin sanoa, että ei se ole kovin kaunista. Inhoan katella salilla mimmejä jotka ovat vetäneet itsensä liian rasvattomiksi. 

Vierailija
45/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ruma ihminen?! Mä en edes tiedä. Tai tiedän kyllä millainen on ruma luonne, mutta että ruma ihminen??? Ja huono itsetunto ainakin rumentaa tosi paljon ja sw näkyy ulospäin vahvasti.

Miksi sä AP teet joka päivä tällaisia aloituksia? Minä tiedän ihan tavisnäköisiä naisia (ja olen itsekin sellainen) jotka elää oikein hyvää elämää ja käytännössä saanut ihan kaiken. Mullakin täysin taviksella on asiat niin täydellisesti, etten olis osannut koskaan edes uskoa... Ihanat lapset, rikas ihana mies, hyvä ammatti, mukavia ihania ystäviä, ihanat koirat, ihania tulevaisuuden suunnitelmia, terveet läheiset jne.....

Vierailija
46/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne jotka tätä eivät ole kokeneet tajua millaista se on, kun on tarpeeksi ruma niin se oikeasti määrää koko elämän; kukaan ei ikinä halua tutustua sinuun, ja tässä ei oikeasti auta mikään persoona. Yksin kun menee reippaana kaupungille tekemään jotain, niin kyllä ne ihmettelevät ja julkeat katseet saa taas pian kääntymään ja ryömimään omiin oloihin.

Vierailija
47/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aloittaja säälittävältä. Sori vaan..

Vierailija
48/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne jotka tätä eivät ole kokeneet tajua millaista se on, kun on tarpeeksi ruma niin se oikeasti määrää koko elämän; kukaan ei ikinä halua tutustua sinuun, ja tässä ei oikeasti auta mikään persoona. Yksin kun menee reippaana kaupungille tekemään jotain, niin kyllä ne ihmettelevät ja julkeat katseet saa taas pian kääntymään ja ryömimään omiin oloihin.

Ihan omaa kuvitelmaasi. Mä en ole koskaan nähnyt rumaa ihmistä. En edes tajua millainen on ruma ihminen. Sulla on niin huono itsetunto, että kuvittelet kaikkien katsovan sinua.. oikeasti kukaan ei tuijottele tuolla kaupungilla yhtään ketään.

Vierailija
49/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikki, minkä voit kaunistautumisen eteen: laihduta, treenaa, meikit, vaatteet. Sitten ole vaan ylpeä itsestäsi ja ole jo nyt; sinä olet arvokas. Yhtä arvokas kuin muut. Ei se ulkonäkö ole tärkein, vaikka vaikuttaakin parisuhdemarkkinoilla yhtenä ominaisuutena kumppanin etsinnässä. Et ole muute ainoa, joka kamppailee ulkonäköpaineiden kanssa!

Vierailija
50/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ovat omalla tavallaan kauniita, jotkut enemmän kuin toiset,. Mutta hyvällä meikillä saa lähes kenen tahansa naisen näyttämään kauniilta tai ainakin ok tavikselta.

Ainakin miehen näkökulmasta katsoen tämä on totta.

Lisäksi naisilla näyttäisi auttavan vaatteet, korut yms. tykötarpeet aika paljon. 

Vierailija
51/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olet jäänyt paitsi, koska kauniit ihmiset ovat yhteiskunnassa aika etuoikeutetussa asemassa. Koita vaan ymmärtää, että elämä ei ole reilua ja kaikki eivät voi saada elämässä haluamaansa.

Näinhän se on ja jos ei saa elämässä mitään haluamaansa, mikä sen olemassaolon tarkoitus on?

Täysin turha elämä.

Ap

Aika harvojen asioiden saavuttamisen ainoa edellytys on kauneus. Että mitähän sä mahdat haluta?

Hyväksyntää ja rakkautta. Osallisuutta. Että voisi elää ilman häpeää ja halveksuntaa ja olla miettimättä hetkeäkään omaa ulkonäköään.

Ap

Ihan oikeasti, suosittelen hakeutumaan sinne psykoterapiaan, jos et todella kykene uskomaan, että MIKÄÄN noista luettelemistasi asioista ei ole ulkonäöstä kiinni! Meinaatko, että kauneus takaa sen, että saat rakkautta ja aitoa hyväksyntää?! Etkö itse muka kykenisi rakastamaan kuin täydellisen ulkonäön omaavaa ihmistä?! Sinä se itseäsi tunnut halveksuvan enemmän kuin kukaan muu ja siitä ongelmasi johtuvat.

Vierailija
52/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyt muuttamaan vartalosi löysästä lössykästä fitnessjumalattaren timmiksi kropaksi.

Silloin kasvojen merkityskin pienenee huomattavasti.

Mutta ethän sinä sitä tee, koska se vaatisi kovaa työtä.

Olen nainen ja mielestäni fitness-kroppa on kaikkea muuta kaunis. En haluaisi sellaista todellakaan. Lisäksi se veisi terveyden mennessään.

Ja jos ap löytäisi miehen joka rakastuisi hänen vartaloon niin eipä se suhde kovin hyvällä pohjalla olisi.

Ap, ymmärrän tuskasi. Koen itsekin epäoikeudenmukaisuutta omasta ulkonäöstäni. Olen hoikka ja sopusuhtainen eli vartalo on kunnossa, mutta ei näitä kirveestä veistettyjä kasvoja pelasta kauneinkaan meikki.

Kiitos sympatiasta. Sinulla on kuitenkin puolet paketista kunnossa, ehkä enemmänkin. Vartalon mittasuhteilla on iso merkitys kokonaisuuden kannalta ja vaikuttaa pukeutumiseen. Kuvittele millaista olisi jos olisit myös kropasta ruma.

Ap

Vierailija
53/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kato vertailee toistensa someprofiileja että kuka on sosiaalisesti korkeimmalla :D :D aika korkealla on omassa päässään koko paikkakunnan ämmäväestö.

Vierailija
54/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omaa kuvitelmaasi. Mä en ole koskaan nähnyt rumaa ihmistä. En edes tajua millainen on ruma ihminen. Sulla on niin huono itsetunto, että kuvittelet kaikkien katsovan sinua.. oikeasti kukaan ei tuijottele tuolla kaupungilla yhtään ketään.

Älä valehtele. Kyllä suurimman osan katseet kääntyy aina ääripäihin, kaikkein kauniimpiin ja sitten taas erikoisen rumiin. Jos sinä et katso eikä sinua katsota, oletkin osa massaa, mikä on sekin siunaus. En minäkään mitään kauneutta toivoisi, vaan tavallisuutta!

Vierailija
55/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset oo rumia... Kaikista naisista saa pienellä meikillä, hiusten laitolla ja vaatteilla perus nätin. Ja tietysti perus terveelliset elämäntavat.... Nehän täysin itsestäsi kiinni. Jos taas on joku kammottava akne, niin sen saa pois 6kk Roa kuurilla. Emmä ainakaan tiedä ketään rumia naisia...

Rumalla miehellä on todella paljon kovempi kohtalo kuin naisella. Kyllä naiset saa miehiä, mutta miehet ei todellakaan saa naisia.

Vierailija
56/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on ruma ihminen?! Mä en edes tiedä. Tai tiedän kyllä millainen on ruma luonne, mutta että ruma ihminen??? Ja huono itsetunto ainakin rumentaa tosi paljon ja sw näkyy ulospäin vahvasti.

Miksi sä AP teet joka päivä tällaisia aloituksia? Minä tiedän ihan tavisnäköisiä naisia (ja olen itsekin sellainen) jotka elää oikein hyvää elämää ja käytännössä saanut ihan kaiken. Mullakin täysin taviksella on asiat niin täydellisesti, etten olis osannut koskaan edes uskoa... Ihanat lapset, rikas ihana mies, hyvä ammatti, mukavia ihania ystäviä, ihanat koirat, ihania tulevaisuuden suunnitelmia, terveet läheiset jne.....

Ruma nainen ei kiihota miestä. Kun en pysty harrastamaan naisen kanssa seksiä niin voin sanoa, että naisen ulkonäössä on vikaa. Kun näen viimeisen päälle timmejä ja kauniita naisia alusasuineen niin se on miehelle kaunista katseltavaa.

Vierailija
57/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aloittaja säälittävältä. Sori vaan..

Tietenkin olen säälittävä, sehän tässä kamalinta onkin. Ruma saa osakseen pelkkää sääliä.

Ap

Vierailija
58/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyt muuttamaan vartalosi löysästä lössykästä fitnessjumalattaren timmiksi kropaksi.

Silloin kasvojen merkityskin pienenee huomattavasti.

Mutta ethän sinä sitä tee, koska se vaatisi kovaa työtä.

Kovaa työtähän se treenaaminen on, enkä tosiaan aio tehdä, sitä koska vartaloni mittasuhteet ovat perustavanlaatuisesti pielessä ja se olisi pelkkää ajan hukkaa. Pysyttelen normaalipainossa ja kuntoilen lähinnä piristääkseni mielialaani ja ylläpitääkseni terveyttäni. Ulkonäön suhteen kuntoilu on minun kohdallani hyödytöntä.

Ap

Ei hyvä runko mitään auta jos lärvi on kuin petolinnunpe*se, itse kävelin joku aika sitten naisen perässä millä oli todella hyvä kroppa, hiukset, vaatteet kuin tehty sille ja käveli hyvin naisellisesti, mutta kun kääntyikin naama minuun päin hyvä etten säikähtänyt ja juossut karkuun.

Vierailija
59/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauniina pidetty nainen, mutta en koe että kauneudesta olisi ollut mulle mitään hyötyä. En ole sellaisessa työssä että sillä olisi merkitystä ja miesten kanssa siitä on ehkä ollutkin vaan haittaa. Miehet katsoo alkuhuumassaan vaan kuorta eikä tutkaile onko tämä ihminen oikeasti minulle sopiva. Sitten huomaavat vasta myöhemmin ettei välttämättä ole..... en sanoisi että mulla on ollut mitenkään onnea rakkaussuhteissa, päinvastoin. Eli ei se kauneus ratkaise asioita vaikka ymmärrän kyllä että siltä voi tuntua. 

Vierailija
60/296 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Kyllä suurimman osan katseet kääntyy aina ääripäihin, kaikkein kauniimpiin ja sitten taas erikoisen rumiin. Jos sinä et katso eikä sinua katsota, oletkin osa massaa, mikä on sekin siunaus. En minäkään mitään kauneutta toivoisi, vaan tavallisuutta!

No älä itse jaksa. Ketään ei kiinnosta miltä sinä näytät tuolla, ei ketään! Lopeta itse se muiden tuijottelu, tottakai ne aistii sen kun SINÄ kyyläät itse heitä!!!! Ihmiset ärsyyntyy jos mollottavalla ilmeellä toljotat heitä , itsekin ärsyynnyn hirveästi jos esim. Junassa tai ravintolassa joku tuntematon ihminen tuijottaa kokoajan. Ärsyttävää ja vaivaannuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi