Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olen tyttökavereiden kanssa ulona, mies saattaa lähettää viestin "mua väsyttää" jos en vastaa "mene nukkumaan" niin valvoo aamuun ja syyttelee minua

Vierailija
31.07.2018 |

Otsikko ei varmasti näy kokonaan, joten menee kokonaisuudessaan näin

"Kun olen tyttökavereiden kanssa ulona, mies saattaa lähettää viestin "mua väsyttää" jos en vastaa "mene nukkumaan" niin valvoo aamuun ja syyttelee minua"

Eli jos minä en lähetä hänelle viestiä tyyliin "No mene sitten nukkumaan, hyvää yötä" Niin syyttää minua siitä että valvotan häntä kun en vastaa viestiin. En läheskään aina esim. baarissa kuule puhelinta ja muutenkin keskityn silloin ystäviini kun heidän kanssaan kerran olen.

Tuntuu välillä että mies olisi lapsi, joka tarpitsee luvan mennä nukkumaan tai vastaavaa. Olen tapaillut häntä pari kuukautta nyt. Mitä ajatuksia tuollainen mies teissä herättää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parin jo kuukauden jälkeen on tuollaista, en ennusta kauhean pitkäikäistä suhdetta.

Vierailija
2/3 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo  on kontrollointia ja se tulee pahenemaan. Heivaa se mies ettet löydä  itseäsi  täältä muutaman vuoden kuluttua kertomassa miten mies pakotti sut katkaisemaan kaikki  kaverisuhteet ja kyttää sun  kauppakäynnit sekuntikellon kanssa ja syyttää pettämisestä jos roskien vienti kestää yli 1,5 minuuttia.

Kaikki  ylläolevan esimerkit ovat muuten ihan  tapahtuneita juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ihan kauhee roikkuva kitisevä kontrolloiva mies.