Kun olen tyttökavereiden kanssa ulona, mies saattaa lähettää viestin "mua väsyttää" jos en vastaa "mene nukkumaan" niin valvoo aamuun ja syyttelee minua
Otsikko ei varmasti näy kokonaan, joten menee kokonaisuudessaan näin
"Kun olen tyttökavereiden kanssa ulona, mies saattaa lähettää viestin "mua väsyttää" jos en vastaa "mene nukkumaan" niin valvoo aamuun ja syyttelee minua"
Eli jos minä en lähetä hänelle viestiä tyyliin "No mene sitten nukkumaan, hyvää yötä" Niin syyttää minua siitä että valvotan häntä kun en vastaa viestiin. En läheskään aina esim. baarissa kuule puhelinta ja muutenkin keskityn silloin ystäviini kun heidän kanssaan kerran olen.
Tuntuu välillä että mies olisi lapsi, joka tarpitsee luvan mennä nukkumaan tai vastaavaa. Olen tapaillut häntä pari kuukautta nyt. Mitä ajatuksia tuollainen mies teissä herättää?
Kommentit (3)
Tuo on kontrollointia ja se tulee pahenemaan. Heivaa se mies ettet löydä itseäsi täältä muutaman vuoden kuluttua kertomassa miten mies pakotti sut katkaisemaan kaikki kaverisuhteet ja kyttää sun kauppakäynnit sekuntikellon kanssa ja syyttää pettämisestä jos roskien vienti kestää yli 1,5 minuuttia.
Kaikki ylläolevan esimerkit ovat muuten ihan tapahtuneita juttuja.
Hyi ihan kauhee roikkuva kitisevä kontrolloiva mies.
Jos parin jo kuukauden jälkeen on tuollaista, en ennusta kauhean pitkäikäistä suhdetta.