Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11581/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää kyllä vituttamaan sun käytös!!!!

Mikä siinä?

Mitäs luulet?

Miehelle vai naiselle? Millaista vitutusta liikkeellä?

Vierailija
11582/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11583/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tee sun mieles mukaan? Sillä on siis oma tahto, eikä tahdo sua.😆

Vierailija
11584/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukkaset tuli ja nyt etoo kaikki, varsinkin tää palsta. Mut hei, yritin ihan oikeesti, en vaan palstalla vaan oikeessa elämässä, onhan seki jo jotain.

Hienoa, että uskalsit. Itse muistan edelleenkin, kuinka rakastunut olin erääseen naiseen vuonna 1998. Lopulta minun oli pakko sanoa ääneen, että rakastan vähän liikaakin. Hän sitten sanoi suoraan, että olen tulkinnut aivan oikein, että hän rakastaa minua ihmisenä valtavan paljon, mutta että siinä kaikki. Oli helpottavaa, että asiasta puhuttin, sillä sen jälkeen uskalsin ajatella muitakin naisia ja muutamaa kuukautta myöhemmin päädyin kuin päädyinkin yhteen erään puolitutun naisen kanssa, joka oli ollut salaa rakastunut minuun jo aika pitkään. En vain ollut tajunnut! Seurasi yli kymmenen vuoden avoliitto. Kumpikin nainen on tätä nykyä valitettavasti poissa elämästäni, mutta jokin osa minusta rakastaa heitä molempia edelleenkin.

Teemu?

Vierailija
11585/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tee sun mieles mukaan? Sillä on siis oma tahto, eikä tahdo sua.😆

Niinpä, joku muukin jo hiffannut!

Vierailija
11586/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin, että haittaako sinua se, että tykkään myös aika raskaasta musiikista? Ja se, että en haluaisi olla aina kuulokkeet korvilla...?

Juuri nyt soi Slayerin Postmortem, ikiaikainen suosikkini.

Sellainen Pimeyden voimien mörinä ei ole herkälle sielulleni hyväksi, enkä ymmärrä ihmistyyppiä jotka sellaista kuuntelee. Varmaan paloittelee ja syö ihmisiä sellaiset. Kuuntelen mieluimmin kantelemusaa, tuulikellojen kilinää ja panhuilumusiikkia.

Mikäs siinä. Kuulostaa hyvältä. Esim. 70-luvun progehan on pullollaan poikkihuilua. Sehän tuppaa menemään niin, että jos kuunteli nuorena heviä, niin aikuisena kelpaa likipitäen kaikki musiikki, mutta jos hevi jäi herkkinä vuosina väliin, sitä vieroksuu hyvin herkästi lopun ikäänsä.

No, olen joka tapauksessa varautunut siihen, että ei hän ole kovin intohimoinen musiikin suhteen. Musiikki-intoilu on tuntunut olevan aina enemmän miesten juttu. Mutta olisihan se kiva, jos kuitenkin.  Np. Raining Blood.

Vierailija
11587/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö hankkia insta omalla laillisella syntymänimistöllä ja onko hankittava kamera vai riittääkö jo olemassaoleva alter ego-tili kyseisellä somella? Hyvää yötä e-naiselle e-mieheltä, rakastan siua ihana.

Vierailija
11588/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin, että haittaako sinua se, että tykkään myös aika raskaasta musiikista? Ja se, että en haluaisi olla aina kuulokkeet korvilla...?

Sellainen Pimeyden voimien mörinä ei ole herkälle sielulleni hyväksi, enkä ymmärrä ihmistyyppiä jotka sellaista kuuntelee. Varmaan paloittelee ja syö ihmisiä sellaiset. Kuuntelen mieluimmin kantelemusaa, tuulikellojen kilinää ja panhuilumusiikkia.

Mikäs siinä. Kuulostaa hyvältä. Esim. 70-luvun progehan on pullollaan poikkihuilua. Sehän tuppaa menemään niin, että jos kuunteli nuorena heviä, niin aikuisena kelpaa likipitäen kaikki musiikki, mutta jos hevi jäi herkkinä vuosina väliin, sitä vieroksuu hyvin herkästi lopun ikäänsä.

No, olen joka tapauksessa varautunut siihen, että ei hän ole kovin intohimoinen musiikin suhteen. Musiikki-intoilu on tuntunut olevan aina enemmän miesten juttu. Mutta olisihan se kiva, jos kuitenkin.  Np. Raining Blood.

The sky is turning red

Return to power draws near

Fall into me, the sky's crimson tears

Abolish the rules made of stone

Vierailija
11589/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt miettimään yhtä henkilöä ja hänen käytöstä. Tarkoittavatko seuraan hakeutuminen, kehut, hymyily, juttelu ihastumista? Vai onko hän vai kohtelias? Mitä hän haluaa minusta?

Vierailija
11590/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiheistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukkaset tuli ja nyt etoo kaikki, varsinkin tää palsta. Mut hei, yritin ihan oikeesti, en vaan palstalla vaan oikeessa elämässä, onhan seki jo jotain.

Hienoa, että uskalsit. Itse muistan edelleenkin, kuinka rakastunut olin erääseen naiseen vuonna 1998. Lopulta minun oli pakko sanoa ääneen, että rakastan vähän liikaakin. Hän sitten sanoi suoraan, että olen tulkinnut aivan oikein, että hän rakastaa minua ihmisenä valtavan paljon, mutta että siinä kaikki. Oli helpottavaa, että asiasta puhuttin, sillä sen jälkeen uskalsin ajatella muitakin naisia ja muutamaa kuukautta myöhemmin päädyin kuin päädyinkin yhteen erään puolitutun naisen kanssa, joka oli ollut salaa rakastunut minuun jo aika pitkään. En vain ollut tajunnut! Seurasi yli kymmenen vuoden avoliitto. Kumpikin nainen on tätä nykyä valitettavasti poissa elämästäni, mutta jokin osa minusta rakastaa heitä molempia edelleenkin.

Teemu?

Eicä1!!1 itse Tero Tapanihan tässä moi!

Vierailija
11591/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimpia unia sinulle, rakas. Nuku hyvin.

Vierailija
11592/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jäänyt miettimään yhtä henkilöä ja hänen käytöstä. Tarkoittavatko seuraan hakeutuminen, kehut, hymyily, juttelu ihastumista? Vai onko hän vai kohtelias? Mitä hän haluaa minusta?

Itse teen noin, jos haluan syystä tai toisesta tutustua johonkin naiseen. Jos mielessä on ystävyys (niin kuin melkein aina), jutustelu sujuu aika helposti ja paineitta. Jos olen ihastunut naiseen, ei ole aivan yhtä mutkatonta, kun on ylimääräisiä paineita. Toisaalta on niitäkin miehiä, joita ei jännitä juuri yhtään, vaikka olisivat ihan lätkässä.

Vierailija
11593/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa raskas musiikki. Kuuntelen itse myös sitä vaikket uskoisi päältä.

Noin muuten niin kyllähän se sinunkin käytös on joskus vituttanut.

Jos olet normaali tai lähelle sitä, tykkään sinusta vieläkin tosi paljon.

Jos et ole yhtään normaali, niin en ole enää ihastunut.

Vierailija
11594/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M hyvää yötä💋 4,5 vuotta huomenna❤️

Vierailija
11595/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa.

Vierailija
11596/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaa raskas musiikki. Kuuntelen itse myös sitä vaikket uskoisi päältä.

Noin muuten niin kyllähän se sinunkin käytös on joskus vituttanut.

Jos olet normaali tai lähelle sitä, tykkään sinusta vieläkin tosi paljon.

Jos et ole yhtään normaali, niin en ole enää ihastunut.

Montako eri viestiä sä omit viime sivulta? Tuskin ne oli samalta kaikki.

Vierailija
11597/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan onnellinen, kaivattuni. Kun suljet silmät..

Vierailija
11598/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Rakastan sinua. Jo ajatus sinusta saa minut toteutumaan paremmin ihmisenä. Lähelläsi olen onnellinen. Nuku hyvin.

Vierailija
11599/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen hakee musiikin kautta haluamiaan tunnetiloja, esim rauhaa, seesteisyyttä, virkeyttä, boostia, keinoa käsitellä esim surun tunteita, jne. Itselleni kantelemusiikki, tuulikellon kilinä ja panhuilumusiikki tuo ihanan nirvanan tunteen. Sellaisen hiukan uneliaan, pehmeän olotilan. Kaipaan sellaista, sillä koen työni kiireisen stressaavana ja tuo musiikki rentouttaa täysin.

Vierailija
11600/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen noin, jos haluan syystä tai toisesta tutustua johonkin naiseen. Jos mielessä on ystävyys (niin kuin melkein aina), jutustelu sujuu aika helposti ja paineitta. Jos olen ihastunut naiseen, ei ole aivan yhtä mutkatonta, kun on ylimääräisiä paineita. Toisaalta on niitäkin miehiä, joita ei jännitä juuri yhtään, vaikka olisivat ihan lätkässä.

kiva kuulla, itsekin tykkään ihan vähän ainakin 😍 mitenkähän tässä kannattaisi edetä...

Ketju on lukittu.