Jos sinulla tänään on 39 astetta kuumetta, kokeilisitko tehdä huomenna töitä?
Etänä toki, toimistolle ei saa mennä tartuttamaan.
Kommentit (18)
Miksi? Jos 39 kuumetta niin 3pv päästä kattellaan josko töihin mentäisiin. Jos on vielä kuumetta niin sitten toiset 3pv, jne.
En. Tosin jos tilanne olisi se että minun olisi joka tapauksessa tehtävä ne työt nyt tai myöhemmin eikä kukaan tekisi niitä puolestani, niin jos aamulla ei olisi kuumetta, kokeilisin jaksanko.
Vierailija kirjoitti:
Lepäile ja ota jotain kuumetta alentavaa.
Miksi pitäisi ottaa lääkettä? Voi vain sairastaa.
No en todellakaan. Pitkittyy vaan turhaan, jos ei anna itsensä levätä edes kipeänä kunnolla. Mikään työ ei ole tärkeämpi kuin terveys.
Ehkä loppuviikosta. Tosin keskiviikkona pitäisi jo raahautua lääkäriin, jos ei vielä helpottaisi, kun saa vain kaksi päivää olla omalla ilmoituksella saikulla.
Onneksi mulle nousee kuume vain todella harvoin, en muista olinko koko viime vuonnakaan kuumeessa. Ja mulle jo 37,5 lukemat on kamalia.
Päättäisin aamulla olon mukaan. Etänä aina helpompi. Ja siirtäisin kokoukset, jotka eivät ole kiireellisiä, toiseen päivään.
Vierailija kirjoitti:
Lepäile ja ota jotain kuumetta alentavaa.
Miksi et vastannut kysymykseen?
Kayso otsikko.
Makaisin kyllä puolitajuttomana. Intissä ollessa oli mulla se kovin kuume: 38.9. Kävin iltaotilla, silloin ei vielä noin paljon, veksiin sisälle eivät ottaneet vaan "jos kuume jatkuu, niin tule aamulla uudestaan". Kiroilin mielessäni sitä, justjoo, mulla kun kuume yl. alkaa nousemaan vasta myöhemmin aamusta, aamulämpö voi olla normaali. Menin aamuotille, kuumetta tuo ja veksiin sisälle. Samassa huoneessa oli romani, eri K:sta. Ihan fiksu kaveri paitsi että ei paljon juteltu (koska kuumetta).
Sitten se kuume alkoi laskemaan ja hikoilutti molempia. Naishoitaja (sh) tuli, et huhhuh, onpas täällä hajut, avataanpa tuota ikkunaa. Mieli teki sanoa, et älä nyt hitossa avaa sitä, kun vilustaa jo muutenkin!
No, se huonekaveri pääsi pois, kotiutus (palvelusaika täynnä). Toivotti mulle tsempit loppupalvelukseen! ... Itse jäin, sitten tuli omasta K:sta kaveri - sama tauti.
En, koska en jaksaisi kuin maata