Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kanssasi romanttiselle iltakävelylle. Olisin nyt sun tarpeessa.
Jos olisit se muutaman kilometrin päässä asuva, niin lähtisin heti.
Hän kyllä asuu minusta muutaman kilometrin päässä. Tekisi nyt kyllä todellakin mieli kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kyllä asuu minusta muutaman kilometrin päässä. Tekisi nyt kyllä todellakin mieli kävelylle.
Mä lähden nyt pienelle kävelylle. Jos tulisit vastaan siellä mistä kerran yhdessä kuljettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T-mies😍❤😍
Siis sulla on joku paha fiksaatio johonkin T-mieheen? Onks se tehnyt sulle jotain vai miksi täällä sekoilet?
Hah! Kommenttisi hyväksytään —>never!
T= yp kaipaa täällä itseään! Kun häntä ei kaivata kaivaa kaikkien alojen asiantuntija ( nyt psykiatria ) esille tämän roolin, älä roiku minussa.
Oli helppo tunnistaa tyyppi täältä.
Öööö tota..
Mäkin olen T. Mut ihan vaan yks hukkanen rouva joka käy täällä kaipailemassa. Ja varmaan löytyy täältä muitakin t-alkuisia.
Heräisit säkin.
Öö tota, kiva että olet T nainen, miten se liittyy T mieheen?
Että heräisit ihan keskenäs yp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähden nyt pienelle kävelylle. Jos tulisit vastaan siellä mistä kerran yhdessä kuljettiin.
onpa romanttista! T. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kävelykaveriksi häntä, jonka kanssa en ole kävelylenkillä vielä ollut. Exät on exiä, ei lenkkikavereiksi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kävelykaveriksi häntä, jonka kanssa en ole kävelylenkillä vielä ollut. Exät on exiä, ei lenkkikavereiksi heistä.
eipä tuossa puhuttu kyllä existä mitään...
Mä rakastan sua mies ihan loputtoman paljon 🤯
Sitä mietin, että haittaako sinua se, että tykkään myös aika raskaasta musiikista? Ja se, että en haluaisi olla aina kuulokkeet korvilla...?
Juuri nyt soi Slayerin Postmortem, ikiaikainen suosikkini.
Näen huomenna ihastukseni. En millään malta odottaa tä näkemistä. Mahdankohan saada tällä kertaa halauksen?😍
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin, että haittaako sinua se, että tykkään myös aika raskaasta musiikista? Ja se, että en haluaisi olla aina kuulokkeet korvilla...?
Ei haittaa. Tuo on kyllä haasteistamme pienin.
Haittaako sinua se, että tarvitsen aika paljon aikaa ihan yksin? Jaksan taas loistavasti, kun olen jonkun aikaa ollut itsekseni?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen Pimeyden voimien mörinä ei ole herkälle sielulleni hyväksi, enkä ymmärrä ihmistyyppiä jotka sellaista kuuntelee. Varmaan paloittelee ja syö ihmisiä sellaiset. Kuuntelen mieluimmin kantelemusaa, tuulikellojen kilinää ja panhuilumusiikkia.
Mun suurin toive on päästä sun kanssa treffeille M!
Pistää kyllä vituttamaan sun käytös!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä?
Olen tottunut olemaan paljon yksin. Ja ihmisetkin ovat parhaimmillaan silloin, kun heitä on ympärillä yksi tai korkeintaan kaksi. Panostan varmaan aina liikaa keskustelutilanteisiin... haen liian aitoa ja syvää kontaktia. Etenkin jos toinen ei ole mielestäni riittävän tuttu entuudestaan. Ja pohdin liikaa keskustelun kulkua ennen ja jälkeen. Hänenkin kanssaan. Ja he, joihin en suuntaa energiaani (koska alan yleensä olla voimaton vaikkapa vartin keskustelun jälkeen), ehkä pahoittavat mielensä. Hänkin varmaan... toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä?
Mitäs luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Anun kaipaaja?
Hevonperseessä. Ja hyvä niin.
Oletpa ilkeä ihminen. Hän kirjoittaa kauniita viestejä kaivatulleen, mutta sinä osaat näköjään vain ilkeillä.
Olen E:n kaipaaja.[/quote
Kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä?
Mitäs luulet?
Olet ehkä mustasukkainen?