Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11621/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen, että jonain päivänä päädymme vastatusten ja sinä hymyilet kuin silloin. Nauramme kuinka elämä on vienytkään meitä mukanaan ja antanut paljon. Kuin ohimennen mainitsisin sinulle miten ihastunut silloin joskus sinuun olin ja sinä hämmästyisit, kaikesta huolimatta et olisi arvannut että se olin minä. Väärinkäsitystä, hirvittävä määrä väärinkäsitystä, sinäkin olit tuntenut saman, mutta et uskaltanut, se oli liian hullua, niin harvinaisen vahva tunne. Ja minä olin kaiken aikaa oikeassa, olisit ollut hän, joka on mahdoton ohittaa, unohtaa. Kuinka olimme hölmöjä ja kävelimme pelokkaina toisistamme ohi, vaikka sydän huusi henkihieverissä pysähdy, älä mene, jää tähän! Tässä hän nyt oli, sinun suuri rakkautesi. Olit onnekas kun sait kokea jotain sellaista. Katsoisin sinua hiljaa hetken ennen kuin tiemme erkanisivat. Ja vaikka se rakkaus jäi tapahtumatta, lopulta elämä meni kuitenkin juuri niin kuin piti, ajattelisimme kumpikin, emmekä katsoisi taakse.

Tämä on kaunista, mutta niin surullista. Mieluummin sitä ottaisi ei niin kauniin, mutta edes jokseenkin onnellisen lopun.

olisiko tuo ei niin kaunis loppu = kaksi perhettä hajoaa ja he toisilleen tarkoitetut saavat toisensa?

Kumpikin sinkkuja.

Vierailija
11622/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen, että jonain päivänä päädymme vastatusten ja sinä hymyilet kuin silloin. Nauramme kuinka elämä on vienytkään meitä mukanaan ja antanut paljon. Kuin ohimennen mainitsisin sinulle miten ihastunut silloin joskus sinuun olin ja sinä hämmästyisit, kaikesta huolimatta et olisi arvannut että se olin minä. Väärinkäsitystä, hirvittävä määrä väärinkäsitystä, sinäkin olit tuntenut saman, mutta et uskaltanut, se oli liian hullua, niin harvinaisen vahva tunne. Ja minä olin kaiken aikaa oikeassa, olisit ollut hän, joka on mahdoton ohittaa, unohtaa. Kuinka olimme hölmöjä ja kävelimme pelokkaina toisistamme ohi, vaikka sydän huusi henkihieverissä pysähdy, älä mene, jää tähän! Tässä hän nyt oli, sinun suuri rakkautesi. Olit onnekas kun sait kokea jotain sellaista. Katsoisin sinua hiljaa hetken ennen kuin tiemme erkanisivat. Ja vaikka se rakkaus jäi tapahtumatta, lopulta elämä meni kuitenkin juuri niin kuin piti, ajattelisimme kumpikin, emmekä katsoisi taakse.

Tämä on kaunista, mutta niin surullista. Mieluummin sitä ottaisi ei niin kauniin, mutta edes jokseenkin onnellisen lopun.

Onnellinen yksille mutta ei kaikille. Kenen onni on tärkein?

Jos kaksi oikein toisiaan rakastaa ja pysyvät silti erossa, ovat he varmaankin onnettomia. Ja sitten on ne mahdolliset perheet, jotka vaistoavat ettei se rakastunut ole onnellinen ja haluaisi jotain muuta. Perhekään ei voi hyvin tai ainakaan minä en voisi voida, jos minun kumppani haluaisi jotain muuta. Itse näkisin, että useamman on mahdollista olla onnellinen rakkauden voittaessa. Muussa tapauksessa yhtälössä on koko ajan kaksi onnetonta. Toisessa tapauksessa kaikkien aikuisten on mahdollista olla onnellisia. Lapset kyllä huomaavat jos vanhempien suhde ei ole kunnossa ja silloin on parempi kaksi onnellista vanhempaa uusine kumppaneineen kuin hampaat irvessä yhdessä, mutta onnettomina. Ehkä muut eivät tarvitse kumppaniltaan sitä tunnetta, että hän todella rakastaa juuri minua. En pystyisi olemaan muutoin toimivassa suhteessa jos tietäisin etten ole ykkönen. Vaikea sen päälle olisi rakentaa toimivaa, tunnelmaltaan lapsille varmaa perhettä, ainakin minun olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11623/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T-mies😍❤😍

Siis sulla on joku paha fiksaatio johonkin T-mieheen? Onks se tehnyt sulle jotain vai miksi täällä sekoilet?

Hah! Kommenttisi hyväksytään —>never!

T= yp kaipaa täällä itseään! Kun häntä ei kaivata kaivaa kaikkien alojen asiantuntija ( nyt psykiatria ) esille tämän roolin, älä roiku minussa.

Oli helppo tunnistaa tyyppi täältä.

Öööö tota..

Mäkin olen T. Mut ihan vaan yks hukkanen rouva joka käy täällä kaipailemassa. Ja varmaan löytyy täältä muitakin t-alkuisia.

Heräisit säkin.

Öö tota, kiva että olet T nainen, miten se liittyy T mieheen?

Että heräisit ihan keskenäs yp.

Pistetään vähän hamsteriin vauhtia, poistaa ei voi koska sitten kaikki loputkin tajuaa, kuka on ulisija ja häirikkö no. 1

Vierailija
11624/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen yksille mutta ei kaikille. Kenen onni on tärkein?

Jos kaksi oikein toisiaan rakastaa ja pysyvät silti erossa, ovat he varmaankin onnettomia. Ja sitten on ne mahdolliset perheet, jotka vaistoavat ettei se rakastunut ole onnellinen ja haluaisi jotain muuta. Perhekään ei voi hyvin tai ainakaan minä en voisi voida, jos minun kumppani haluaisi jotain muuta. Itse näkisin, että useamman on mahdollista olla onnellinen rakkauden voittaessa. Muussa tapauksessa yhtälössä on koko ajan kaksi onnetonta. Toisessa tapauksessa kaikkien aikuisten on mahdollista olla onnellisia. Lapset kyllä huomaavat jos vanhempien suhde ei ole kunnossa ja silloin on parempi kaksi onnellista vanhempaa uusine kumppaneineen kuin hampaat irvessä yhdessä, mutta onnettomina. Ehkä muut eivät tarvitse kumppaniltaan sitä tunnetta, että hän todella rakastaa juuri minua. En pystyisi olemaan muutoin toimivassa suhteessa jos tietäisin etten ole ykkönen. Vaikea sen päälle olisi rakentaa toimivaa, tunnelmaltaan lapsille varmaa perhettä, ainakin minun olisi.

Röhönaurua, typerää itsepetosta ja samalla muidenkin.

Vierailija
11625/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisiko tuo ei niin kaunis loppu = kaksi perhettä hajoaa ja he toisilleen tarkoitetut saavat toisensa?

Kumpikin sinkkuja.

No mikä teitä sitten estää, jos sinkkuja olette?

Vierailija
11626/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin sinkkuja.

No mikä teitä sitten estää, jos sinkkuja olette?

Toine ei tiä asiast mittää ja toine kuvittelee kaike.

Vierailija
11627/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään minulle selvisi lopullisesti se, että en ole merkannut sinulle yhtään mitään. Olen ollut vain yksi pano muiden joukossa.

Minä niin rakastuin sinuun. Avasin sulle sydämeni, kerroin paljon asioistani sinulle. Mulla lli mukana tässä elämäni. Riskeerasin paljon vuoksesi, mutta näemmä ihan turhaan.

Heippa! Nyt me jatketaan tästä ihan eri suuntiin ja taakseni en enää vilkuile. Turha enää yrittää huomenna saada mieltäni muuttumaan. Päätös tulee pysymään. Sulla on ollut jo niin monta mahdollisuutta ja olet ne kaikki hukannut.

Vierailija
11628/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Still I love you

Me too.

Vierailija
11629/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään minulle selvisi lopullisesti se, että en ole merkannut sinulle yhtään mitään. Olen ollut vain yksi pano muiden joukossa.

Minä niin rakastuin sinuun. Avasin sulle sydämeni, kerroin paljon asioistani sinulle. Mulla lli mukana tässä elämäni. Riskeerasin paljon vuoksesi, mutta näemmä ihan turhaan.

Heippa! Nyt me jatketaan tästä ihan eri suuntiin ja taakseni en enää vilkuile. Turha enää yrittää huomenna saada mieltäni muuttumaan. Päätös tulee pysymään. Sulla on ollut jo niin monta mahdollisuutta ja olet ne kaikki hukannut.

Miehelle vai naiselle? Miten asia selvisi? Surullista.

Vierailija
11630/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti tänään tavata ruokatunnilla. Mieheltä tuli viesti ettei pääsekään työkiirdiden takia näkemään. Kaverini tiesi, että meidän piti tavata. Hän oli sattumoisin törmännyt yhdessä lounaspaikassa tähän mieheen. Mies oli siellä toisen naisen kanssa, jonka kaverini oli tuntenut ja minä myös tiedän hänet. Eivät olleet kyllä tapaamassa toisiaan missään työasioissa. Ei ollut kuulemma jäänyt epäselväksi, mitä heidän välillään on...

Vierailija
11631/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Still I love you

Me too.

:D

Vierailija
11632/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ettää eeeiiih!! Kuin se nyt tuollaisen sun kaltaisen Universumin lahjan on mennyt potkiin kauemmaksi? Olitko kuitenkin sittenkin yhtä paskiainen häntä kohtaan, kuin mikä viestistäsikin välittyy että olet paskiainen 😂😂😁😂

Vierailija
11633/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän piti tänään tavata ruokatunnilla. Mieheltä tuli viesti ettei pääsekään työkiirdiden takia näkemään. Kaverini tiesi, että meidän piti tavata. Hän oli sattumoisin törmännyt yhdessä lounaspaikassa tähän mieheen. Mies oli siellä toisen naisen kanssa, jonka kaverini oli tuntenut ja minä myös tiedän hänet. Eivät olleet kyllä tapaamassa toisiaan missään työasioissa. Ei ollut kuulemma jäänyt epäselväksi, mitä heidän välillään on...

Onpa draamaa

Vierailija
11634/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän mielen tuo kauniit sanat hymyileviltä huulilta: Ei siis sanota hyvästi, eikä pahasti. 😁

Vierailija
11635/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä aika selkeä tapaus; hän perui näkemisesi koska tuli tilaisuus nähdä sitä toista, eli viettää mieluummin aikaa sen toisen kanssa.

Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
11636/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppi, koska alkaa oikeasti vaikuttamaan että suurimmalla osalla ei ole kaikki ihan kunnossa.

Onko sinulla mt-diagnoosia? Jos ei ole niin painakaa nuoli ylös, jos on niin nuoli alas.

Vierailija
11637/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galluppi, koska alkaa oikeasti vaikuttamaan että suurimmalla osalla ei ole kaikki ihan kunnossa.

Onko sinulla mt-diagnoosia? Jos ei ole niin painakaa nuoli ylös, jos on niin nuoli alas.

Mistä olet päätellyt, ettei _suurimmalla osalla_ ole kaikki ihan kunnossa?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, sillä itse en ole havainnut moista, vaikka toki täällä(kin) on jonkin verran kehittymättömiä ihmisiä.

Rakastuminenhan voi kyllä itsessään olla eräänlainen mielenterveyden hetkellinen häiriö ja keinuttaa psyykettä suuntaan jos toiseenkin.

Vierailija
11638/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko, mutta en käyttäydy täällä palstalla sekavasti ja aggressiivisesti kuten jotkut.

Vierailija
11639/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoititko sää gallupin laatija että sää tota noin niin voisit jotenkii olla avuksi heille jotka apua tarvii vai mikä motiivi, mitä sää ajattelit tällä gallupilla?

Vierailija
11640/16650 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko, mutta en käyttäydy täällä palstalla sekavasti ja aggressiivisesti kuten jotkut.

Kerro ihastuksestasi. :) Mulla ei oo diagnooseja, mut mä käyttäydyn sekavasti ja aggressiivisestikin joskus kun vi-tuttaa oikein paljon. Vahva rakkaus saa aikaan vahvoja tunteita.

Ketju on lukittu.