Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16641/16650 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö se sun metrin peruuttelu mua kohti tulkita niin, ettet sittenkään vihaa mua? Siinä tapauksessa sori, että väistin.

Vierailija
16642/16650 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan edelleen sua M. Haaveissani vain voin näyttää sen. T. Eri kuin aiemman viestin lähettänyt

Miksi vain haaveissa? Tiedätkö varmasti, ettei hän halua sinua? (Ja kai nyt ihmisen voi etunimellä yksilöidä, jos ei ole kyseessä mikään harvinainen nimi. Tällaisten viestien takia ketju on täynnä jatkokysymystä "Miehelle vai naiselle?", mikä on turhauttavaa lukea.)

Viesti ei ollut sulle joten älä vaivaa mieltäsi. Ne jotka haluaa tulla tunnistetuksi, laittaa tunnisteen. Useimmat eivät halua ja kysymysten esittäminen on rasittavaa.

Älä kirjoita keskustelupalstalle, jos et kestä keskustelua. Voit myös kirjoittaa heti siihen sun viestiin, jos et halua kommentteja. On ihan normaali käytäntö keskustella keskustelupalstalla, tuollainen jatkuva tiuskiminen muille taas ei kuulu etikettiin.

-sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16643/16650 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tunnenkin sinuun vetoa, aion keskittyä omaan naiseeni eikä mulla ole aikomusta pettää tai erota hänestä. Aion keskittyä jatkossa häneen ja unohtaa sinut. Vaalealle naiselle.

Tämä on hyvä juttu. Muista sitten myös unohtaa ihan oikeasti.

Kyllä. En ole tehnyt elettäkään tämän naisen suuntaan tähänkään mennessä enkä aio jatkossakaan. Vetovoiman tunteelle ei mitään voi, mutta omalle toiminnalleen voi. Pidän naistani kuin kukkaa kämmenellä ja hän ansaitsee vain hyvää kohtelua. Rakastan häntä valtavasti enkä aio tuhota kaikkea kaunista ja hyvää mitä meillä on.

Miksi sinä sitten kirjoittelet sille naiselle? Ihan turha viesti jos et ole tehnyt elettäkään, mutta silti pitää tulla tänne kirjoittamaan joku "unohdan sinut viesti" hänelle.

En näe asiassa mitään väärää. Lähinnä itseäni ajatellen kirjoitin kyseisen viestin, jotta ajatus konkretisoituu päässäni selkeämmin. Miksi joka asiasta täytyy tulla aukomaan päätä?

Vierailija
16644/16650 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olisit täällä kulta, sanoisin, että voitaisko jo lähteä täältä helvettiin?

Minä sanoisin, ei, mennään mieluummin taivaaseen.

Vierailija
16645/16650 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti olet mun mielessä. Kuningas Aika hoitaa homman (unohtamisen) tehokkaasti. Vuosi sitten olit mielessäni ihan joka hetki ja vielä vuosi aiemmin luulin että menetän järkeni vuoksesi. Nyt mieltäni lämmittää satunnainen ajatus sinusta. En kuitenkaan kärsi ikävästä kuten aiemmin, vaan tunne on enemmänkin kaihoisa. Minulla ei ole mitään yhteyttä sinuun, joka on parempi kuin se että joutuisin seuraamaan elämäsi kulkua, odottaen kun jossain vaiheessa löydät (ehkä olet jo löytänytkin) jonkun jonka kanssa jaat elämäsi. En vaivaa paljoa päätäni myöskään sillä, että ajatteletko minua koskaan. Minä voin vain luottaa omiin tunteisiini ja tietoon siitä että merkitsit minulle silloin enemmän kuin mikään tai ketään elämässäni. Se on outoa kun tiedät mun tilanteeni hyvin tarkasti perheellisenä miehenä. Sä teit silloin viisaasti kun jatkoit matkaasi, etkä vilkuillut taaksesi ja jos tunsit kuten minä, olet vahvin ihminen jonka tunnen. Arvostan sinua ylitse kaiken.

Vierailija
16646/16650 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudesta toiseen kaipaan ääntäsi ja soittaisi. Pidemmälle emme koskaan päässeet eikä pidemmälle kannata mennäkään. Haavottaisimme liian montaa ja särkisimme liikaa. Ikävä silti ikuinen

Jmies > Mnaiselle

Vierailija
16647/16650 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää esiintyä toisena?

Pystyn huolehtimaan asioistani.

Älä esiinny muna!

Vierailija
16648/16650 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi asioita kirjoitti:

Miksi pitää esiintyä toisena?

Pystyn huolehtimaan asioistani.

Älä esiinny muna!

Mutta jos muna haluaa esiintyä?

Vierailija
16649/16650 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
16650/16650 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä sinua enemmän kuin mitään muuta;).

Ketju on lukittu.