Vierailija
Poiminta

"Pelkäättekö omakotitalossa"-keskustelun innoittamana! Pelottavinta mitä teille on tapahtunut yksin ollessanne?

Sivut

Kommentit (780)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin yksin kotona, katsoin 28 päivää -zombieleffaa, oli elokuun viimeinen viikonloppu enkä muistanut sitä. Ihan pimeää ja yhtäkkiä alkoi naapurustossa paukkua huolella (ilotulitusraketit).

Pelottavimpia ovat painaisunet mitä olen nähnyt kotona nukkuessani. Esim. se oli paha missä olin vessasa piilossa ja mieheni yritti tappaa minut hakkaamalla vessan oven kirveellä hajalle. Heräsin juuri kun ajattelin että nyt se pääsee läpi ja kuolen. Meillä ei kyllä ole mitään perheväkivaltaa koskaan ollut.

Olin 7-vuotiaana aamun yksin kotona kun menin vasta klo 10 kouluun. Kuulin selvästi keittiöstä, kuinka joku kilisti lusikkaa vesilasin reunoihin (olin itse olohuoneessa). Otin äkkiä repun ja menin pihalle siihen asti että piti mennä kouluun.

Katsoin yksin elokuvaa pelkkä televisio valonlähteenä. Sivusilmällä hoksasin pusikossa vaaleat naisen kasvot. Sydän hyppäsi kurkkuun kunnes tajusin kasvojen heijastuvan Marilyn Monroe-taulustani.

Vierailija
Aamulla keittiön pöydällä kaksi särkynyttä lasis.Illalla olivat ehjät ja olin yksin kotona.

Pieniä hiusmurtumia ja niistä johtuva lasin jännityksen muuttuminen.

Vierailija
Vierailija
Aamulla keittiön pöydällä kaksi särkynyttä lasis.Illalla olivat ehjät ja olin yksin kotona.

Pieniä hiusmurtumia ja niistä johtuva lasin jännityksen muuttuminen.

Molemmissa yhtäaikaa?

Olin juuri muuttanut omilleni. Voitelin leipää keittiössä ja palasin työpöytäni ääreen seinän toiselle puolelle. Veitsi tippui lattialle. Palasin keittiöön ajatellen että olin asettanut veitsen tason reunalle. Tuuppasin veitsen mikron viereen ettei varmasti tällä kertaa tipahda. Palasin jälleen työpöytäni ääreen. Kuulin muutaman sekunnin päästä veitsen jälleen kalahtavan lattialle. Tällä kertaa palasin pelokkaampana ja työnsin veitsen puoliksi mikron alle. Taas kerran mentyäni seinän toiselle puolelle veitsi tiputettiin lattialle. Tällä kertaa heitin veitsen lavuaariin, sieltä ei enää tippunut. Mitään selitystä en löytänyt, en omistanut edes eläimiä tuolloin.

Yöllä kuului autopaikkojen läheltä kirkumista, huutoa ja kamppailun ääniä. Heräsin ja menin ikkunaan katsomaan. En tiedä ketkä selvittelivät välejään. Yöllä tummia hahmoja, mutta nopeasti liikkuivat. Asun kolmannessa kerroksessa ja rappukäytävän ovi ei aina ole lukossa. Nämä hahmot sitten huomasivat ilmeisesti että katson ikkunasta ja huikkasivat kolmannen kaverin katoksen takaa mukaan. Kumarruin vaan avonaisen ikkunan alle kuset housuissa ja rukoilin, että rappukäytävän ovi alhaalla on lukossa. Oli onneksi, askeleet kuului vaimeina, mutta ripeinä. Koittivat jyskyttää ovea auki ja kuulin kun hahmot kuiskaili jotain toisilleen ja äänet oli oikeesti aivan sairaan pelottavia! Kuin liskon sihinää ja vihaa täynnä. Tässä vaiheessa olin jo hiestä märkä ja lamaantunut. En tiedä kauan kului aikaa, kun tajusin että kolina ja kuiskailu oli loppunut. Ikkunasta en enää katsonut sinä yönä ja kännykkä kädessä valmiina soittamaan hätänumeroon olin peiton alla. Aamulla aivan puhki ja sekainen olo, kuulin että naapurit olivat jo liikkeellä niin uskalsin katsoa taas ikkunasta eikä merkkiäkään yöllisestä. Jututin jälkikäteen naapureita tyyliin oletko kuullut yöllistä meteliä, mutta ei! Kukaan paitsi minä ei tätä ollut huomannut. Tapaus vaivaa minua vieläkin vaikka olen jo muuttanut. Ei selvinnyt ja pelotti aivan hemmetisti!

Terv nainen 27v

Katottiin joskus nuorina The Ring leffaa, kaveri oli yökylässä ja oltiin sillä hetkellä kahestaan. Oli oikein kliseisen synkkä ja myrskyinen yö. Otin varmuuden vuoks vanhempien lankapuhelimesta johdon irti, kun tiesin mistä leffa kattoo. Jossain jännittävässä kohdassa puhelin alko piristä ja se huuto mikä meistä lähti, kumma kun ei naapurista poliiseja soitettu! :D olin vahingossa pimeässä napannutkin jonkun ihan toisen johdon irti.

Kerran talon takana mäen päällä sijaitseva muuntaja posahti. Siitä lähti sellainen suuri valonvälähdys ja talosta hävisi sähköt.

Toisen kerran olin yksinäni takkaa laittamassa kun puhelin soi. Rappusia mennessäni tuli todella kamala tunne ja kun vastasin puhelimeen sieltä kuului sellainen epäinhimillinen möreä ääni. En kauaa sitä kuunnellut vaan löin luurin kiinni. Nyt n. 15 vuotta myöhemmin kuulin youtubessa nauhoitteen jossa tyttö oli ottanut radiosta kasetille biisin ja sen keskeytti minuutiksi joku möreä puhuja. Kuulosti ihan samalta kuin se soittaja. Hyi.

Pelottavin oli ehkä se kun kuuntelin suihkussa radioa ja kuului vltava rymähdys ja koko katto tärisi ja lamppu vilkkui. Suihku on alimmassa kerroksessa joten menin seuraavaan kerrokseen tutkimaan asiaa. Ei mitään. Eikä seuraavassa. Epäilin että neljännen kerroksen suuri kirjahylly on mystisesti kaatunut, mutta kun kävin tutkimassa asiaa kaikki oli normaalisti. Palasin suihkuun ja kun olin juuri hieman rauhoittunut, viereisen huoneen ovi paukahti täysillä kiinni.

Ei, en usko kummituksiin mutta kyllä sitä teinityttönä jänskätti nämä.

Vierailija

Katottiin joskus nuorina The Ring leffaa, kaveri oli yökylässä ja oltiin sillä hetkellä kahestaan. Oli oikein kliseisen synkkä ja myrskyinen yö. Otin varmuuden vuoks vanhempien lankapuhelimesta johdon irti, kun tiesin mistä leffa kattoo. Jossain jännittävässä kohdassa puhelin alko piristä ja se huuto mikä meistä lähti, kumma kun ei naapurista poliiseja soitettu! :D olin vahingossa pimeässä napannutkin jonkun ihan toisen johdon irti.

Mulla syttyi saman leffan aikaan puhelimeen vaan valot. Siis ihan yksikseen pöydällä oli kännykkä. Ei tulleita puheluita eikä tekstiviestiä, ei akku lopussa ei mitään järkevää selitystä. Jäi leffa sillä kertaa katsomatta loppuun :)

Olin vasta muuttanut yksin uuteen asuntoon ja nukuin krapulassa kotona. Ovikello alkoi soimaan ja oli niin paha olo, että en jaksanut mennä avaamaan. Ajattelin, että jos on joku tuttu niin soittaa kyllä puhelimeen. No, mutta sit kuuluikin kuinka avainta käännettiin lukossa ja ovi avautuu! Säikähin niin pirusti, mutta se olikin luojan kiitos vaan huoltomies tulossa lukemaan mittareita! :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat