Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11541/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaksesi saamasi rakkaus on yhtä suurta kuin se rakkaus, mitä jaat toiselle.

Niin se menee💕

Jos tämä kaunis ajatus olisi totta, niin kuin toivoisin sen olevan, niin kuinka kauan sitä saamapuolta pitää oikein odottaa?

Terv. keski-ikäinen, joka on juuri tajunnut, että omia lapsia lukuunottamatta kukaan ei ole todella rakastanut, vaikka itse on rakastanut monia ihmisiä ihan täydestä sydämestään.

Vierailija
11542/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on Anun kaipaaja?

Hevonperseessä. Ja hyvä niin.

Oletpa ilkeä ihminen. Hän kirjoittaa kauniita viestejä kaivatulleen, mutta sinä osaat näköjään vain ilkeillä.

Olen E:n kaipaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11543/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T-mies😍❤😍

Siis sulla on joku paha fiksaatio johonkin T-mieheen? Onks se tehnyt sulle jotain vai miksi täällä sekoilet?

Hah! Kommenttisi hyväksytään —>never!

T= yp kaipaa täällä itseään! Kun häntä ei kaivata kaivaa kaikkien alojen asiantuntija ( nyt psykiatria ) esille tämän roolin, älä roiku minussa.

Oli helppo tunnistaa tyyppi täältä.

Vierailija
11544/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaksesi saamasi rakkaus on yhtä suurta kuin se rakkaus, mitä jaat toiselle.

Niin se menee💕

Ei kyllä pidä paikkaansa. Taannoin tässä koin, että tein oikeasti hyvän teon ja yritin kohdella erästä ihmistä parhaani mukaan olemalla aito ja kuuntelemalla murheet sekä tukemalla vaikean asian läpi. Oli vielä sellainen asia, että en voinut kertoa kenellekään eli en tehnyt sitä minkään "katsokaa kuinka hyvä ihminen olen" takia.

No viimeksi sitten käyttäytyi aika lailla arvojani vastaan monella tapaa (tuli aika hyväksikäytetty olo) ja kuvittelin, että radiohiljaisuus johtui siitä että ei vaan kehtaa pyytää anteeksi kaiken aikaisemman jälkeen, mutta ihan viikko takaperin tajusin että taitaa olla vihainen. En koskaan edes sekunnin murto-osaa ajatellut tekojeni jälkeen voisin olla hänen mielestä esimerkiksi kusipää. Ehkä olin vähän sokea, mutta kohtelin varmasti paremmin kuin suurin osa ihmisistä hänen elämässään ilman taka-ajatuksia. Tai no kusipäisyyteni syy taitaa olla nimenomaan noissa kahdessa viimeisessä sanassa. En ole vihainen, enkä pysty vihaamaan mutta tajusin että kukaan ihminen ei ole aikaisemmin kohdellut yhtä huonosti. Kusetti, hyötyi ja jätti vaan huolen painolastinsa minunkin kannettavaksi. Yhdelle ihmiselle jouduin avautumaan kun ihminen minäkin olen, mutta 95% informaatiosta jouduin jättämään kertomatta kun kuitenkin puhutaan toisen ihmisen henkilökohtaisista asioista mistä on uskoutunut eli omien arvojeni mukaan en voi ottaa riskiä että leviäisivät eteenpäin. Hienosti kyllä radiohiljaisuudella saanut tuntemaan syyllisyyttä, mutta taisi olla ihan tarkoituksellista.

Vierailija
11545/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Voisitko sinä kertoa missä ja miten haluaisit meidän tapaavan? Minä olen ehdottanut jo niin monenlaista. Rakastan sinua niin paljon, että jokainen päivä ilman sinua, aurinkoni, on liikaa. Hyvää yötä ja helliä suudelmia vartalollesi rakas.

Nähdään siinä paikassa missä tavattiin toisemme ensimmäistä kertaa. Huomenna illalla? En millään jaksaisi enää odottaa.

Vierailija
11546/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Voisitko sinä kertoa missä ja miten haluaisit meidän tapaavan? Minä olen ehdottanut jo niin monenlaista. Rakastan sinua niin paljon, että jokainen päivä ilman sinua, aurinkoni, on liikaa. Hyvää yötä ja helliä suudelmia vartalollesi rakas.

Nähdään siinä paikassa missä tavattiin toisemme ensimmäistä kertaa. Huomenna illalla? En millään jaksaisi enää odottaa.

Asia on sovittu. Olen siellä tähän aikaan tai aikaisemminkin, jos sinulle sopii.

Vierailija
11547/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on sovittu. Olen siellä tähän aikaan tai aikaisemminkin, jos sinulle sopii.

Katsotaan miten käy, tsäänssit että me tunnettaisiin irl on aika pienet.

Vierailija
11548/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajanhukkaa, ette te kuitenkaan ole juuri ne jotka kaipaa toisiaan.

Vierailija
11549/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule palstalle kertomaan huomenna, miten treffit meni, tsempit teille, onneksi tapasitte vihdoin❤️

Vierailija
11550/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kohta saunaan. Olisi ihana joskus V miehen kanssa saunoa pitkän työpäivän päätteeksi. Yhteiset rauhalliset leppeät löylyt puulämmitteisessä saunassa. Mitenhän se ilta siitä jatkuisi?

Vierailija
11551/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T-mies😍❤😍

Siis sulla on joku paha fiksaatio johonkin T-mieheen? Onks se tehnyt sulle jotain vai miksi täällä sekoilet?

Se on ihastunut naapurin Toniin

Vierailija
11552/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinäisen tyypin jorinaa..

Vierailija
11553/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sinulle kaikkea hyvää elämääsi ja parisuhteesesi!Siitä olen kiitollinen sinulle, että avullasi löysin taas tämän tunteen. Herätit sen henkiin. Ennen sinua luulin, ettei mikään saa toisessa ihmisessä enää koskettamaan sisintäni. Sinä teit sen ja vielä melko helposti. Sinä et ollut minua varten, mutta minua varten voi olla jossain juuri se persoona jolle minulla on paljon annettavaa. Ihminen jonka kanssa kohtaamme tunnetasolla, jossa minä kävin avullasi vaikket ollutkaan siellä kanssani. Toivottavasti elämä kohtelee sinua hyvin.

Vierailija
11554/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole yleensä kovin helppoa kertoa henkilökohtaisista asioistani, mutta sinulle mies se on aina ollut maailman helpointa ja luontevinta. Olet hyvä kuuntelija, et tuomitse, olet hyvin luotettava, avoin ja empaattinen. Uskon, että tahdot minulle hyvää.

Nämä ovat vain muutamia niistä lukuisista syistä, miksi ihastuin ja rakastuin sinuun, vaikket sitä tiedäkään. Puolisosi on todella onnekas, kun saa jakaa elämänsä sinun kanssasi.

Vierailija
11555/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei ole yleensä kovin helppoa kertoa henkilökohtaisista asioistani, mutta sinulle mies se on aina ollut maailman helpointa ja luontevinta. Olet hyvä kuuntelija, et tuomitse, olet hyvin luotettava, avoin ja empaattinen. Uskon, että tahdot minulle hyvää.

Nämä ovat vain muutamia niistä lukuisista syistä, miksi ihastuin ja rakastuin sinuun, vaikket sitä tiedäkään. Puolisosi on todella onnekas, kun saa jakaa elämänsä sinun kanssasi.

Ja sä haaveilet siitä puolison paikasta, ehkä suunnitteletkin miten sen kaappaisit.

Vierailija
11556/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin Annie Clarkin haastattelua

ja huomasin ajattelevani sinua.

Ymmärsin, että juuri tämän vuoksi

en ole kyennyt enää kuuntelemaan häntä.

Olen surullinen aina kun sinä olet surullinen.

Mutta kätken sen toisinaan liiankin hyvin.

Anteeksi.

Toivottavasti luet tämän viestin joskus

ja saat jotain lohtua tästä laulusta:

t. C/C

Vierailija
11557/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä kirjoitellut tänne edelleen, mutta jos ja kun oikeasti rakastan, minun on aivan pakko lopettaa tänne kirjoittaminen ja tukea ja rakastaa häntä mieluummin oikeassa elämässä.

Onko hän ollut huonossa kunnossa? Ei ole tietenkään pakko kertoa tänne. Oletko jutellut hänelle? Viestiesi perusteella vaikutat ihanalta ihmiseltä. Toivottavasti voit kertoa tuon kaiken hänelle.

Vierailija
11558/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa, että mitä odotuksia sinulla on meistä rakas? 

Yhteinen tulevaisuus, koti & perhe. Olemme yhdessä

Vierailija
11559/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T-mies😍❤😍

Hah! Kommenttisi hyväksytään —>never!

T= yp kaipaa täällä itseään! Kun häntä ei kaivata kaivaa kaikkien alojen asiantuntija ( nyt psykiatria ) esille tämän roolin, älä roiku minussa.

Oli helppo tunnistaa tyyppi täältä.

Öööö tota..

Mäkin olen T. Mut ihan vaan yks hukkanen rouva joka käy täällä kaipailemassa. Ja varmaan löytyy täältä muitakin t-alkuisia.

Heräisit säkin.

Vierailija
11560/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kanssasi romanttiselle iltakävelylle. Olisin nyt sun tarpeessa.

Ketju on lukittu.