Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?
Kommentit (655)
isot miesmäiset kädet johtuen sitten luustosta tai läskistä niin molemmat turn off.
Olen 40+ nainen itse, ja aika erikoista on, että viesti toisensa jälkeen näissä nostetaan esille ulkonäköä. Sitten muutama sanoo totuuden: moni mies ei jaksa kriittistä, keskustelevaa tai jotenkin raskasta naista, jonka joku haluaa negatiiviseksikin tulkita. Lyhykäisyydessään ei ole alvariinsa hauska, vaan haluaa keskustella syvällisiä ja puhua esim. parisuhteen kulmakivistä. Tämä on oma kokemukseni siitä, mikä todellisuudessa miehille on se turn-off. Mitä keveämpi olet - enkä tarkoita kilollisesti - sen varmemmin saat viettää mukavaa elämää miehen kanssa. Eri asia sitten on, onko se elämä sisällöllisesti erityisen mielekästä. Harvempi mies tykkää tulla haastetuksi saati tuntea itsensä tyhmäksi. Myös MIKSI-kysymykset koetaan ahdistaviksi. Että miks sä teit noin ja näin, VAIKKA ne teot olisivat selkeästi vääriä. Ns. hyvä nainen kiltisti vain ohittaa aiheen eikä tivaa tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen alkoholinkäytön laskette ongelmakäytöksi miehet?
Jos on itse raitis, niin tuskinpa semmoisen naisen seura kiinnostaisi että hänellä olisi jatkuva tarve ostaa ja juoda kaljaa ja siideriä vähän joka välissä. Tosin sanoen jos koko vapaa-ajan vietto pyörii alkoholin ympärillä ja "ilo ilman viinaa on teeskentelyä" on mielisanontoja.
Ärsyttäviä piirteitä naisessa (ja miehessä) on:
- tupakointi ja muu piittamattomuus terveistä elämäntavoista
- säännöllinen ja jatkuva alkoholin käyttö, joka johtaa monenlaisiin törmäilyihin
- tatuoinnit, joilla on yleensä taipumusta vaan lisääntyä harrastuksen mukana.
- lävistykset poislukien naisten perinteiset korvakorut
- sivistymätön ja alatyylinen käyttäytyminen kuten v-sanan toistaminen
- liika kännykän räplääminen läsnäolevien ihmisten kustannuksella
- järkyttyvä liikalihavuus, joka vaikeuttaa liikkumista ja saa hengästymään pienestäkin ponnistelusta; naisen ei tarvitse olla mikään bikinifitnessmalli, mutta harrastaa ainakin hyötyliikuntaa ja huolehtii henkilökohtaisesta hygieniasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 35v ikä. Unelmoin perheestä, joten mittarissa pitäisi olla edes muutama maili jäljellä. (M40)
Olisit sinäkin ymmärtänyt lisääntyi ajoissa, yli 4-kymppinen faijan elämää aloittava on aika surkea näky.
Kyllä. Lähes kuusikymppisenä papparaisena pienten lasten kanssa hengaavat vaari-isit ovat hirveä turn off ja säälittävyyden huippu.
Käyppäs haaska, sanomassa tuo Jennille & Salelle. Kerran tunnut niiiiiiiii-in helvetin kaiken tietävältä. Mitä Suomen kansa yleisesti ottaen on tuosta kombosta ollut mieltä, niin oikeastaan voit vetää oman värkkisi päähäsi, tai vaihtoehtoisesti vedät alahuulesi pääsi yli ja nielaiset.
Meni vanhalla seniilillä tunteisiin! Pese pili!
Voisit katsoa myös otsikon aiheen.
*eri pili
Sellaiset akat, jotka eivät osaa lukea edes otsikkoa.
Alkoholismi, ylipaino, lääkkeillä itsensä turrutus ja turvotus. Kaikessa suorittaminen, analyyttisyys, nörtteys jos se tarkottaa sitä ettei löydy omia ajatuksia vaan aina pelkkää Wikipediaa, ja sitten vielä päälle tivaa omiin alkuperäisiin ajatuksiini lähteet.
Tyhmyys.
Todella hyvännäköinen nainen jolla on aivan täydelliset rinnat ja kasvonpiirteet ja joka edelleen tekee satunnaisesti mallihommia on ollut hyvin kiinnostunut, tunkee iholle ja pussailee, mutta en vaan kertakaikkiaan pysty kun minkäänlaista aivotoimintaa ei ole havaittavissa ja on tosi innoissaan jostain yksisarvishoidoista ja muusta hömpästä.
mun yksisarvinen ei vaan innostu ollenkaan.
Läskit ukot täällä vaatimassa naiselta hoikkuutta :D hö hö hö..
Oikeasti, mitä edes tekee jollain vanhalla lerppamunalla?
N31
Vierailija kirjoitti:
Kun luen näitä juttuja,niin ihmettelen teitä miehiä.Mulla on paljon noita ominaisuuksia,joista ette pidä.Paitsi en tupakoi,haise,kiroile,en ole ilkeä.Olen ylipainoinen ja peilistä katsoo mua aika ruma naama.Mutta miehet ovat ihan riesaksi asti tyrkyttämässä itseään.Ehkä minussa on kuitenkin jotain hyvääkin.Minä myös osaan valikoida seurani.
Sulla on hyvä itsetunto ja olet itsevarma.Se on erittäin viehättävä piirrre naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Läskit ukot täällä vaatimassa naiselta hoikkuutta :D hö hö hö..
Oikeasti, mitä edes tekee jollain vanhalla lerppamunalla?N31
http://www.scientificpsychic.com/health/BMI-female.jpg
Vartalokuva
Ilmeesi kun tajuat, että puolet suomalaisista naisista kuuluu luokkaan bmi>30
Vierailija kirjoitti:
Olen 40+ nainen itse, ja aika erikoista on, että viesti toisensa jälkeen näissä nostetaan esille ulkonäköä. Sitten muutama sanoo totuuden: moni mies ei jaksa kriittistä, keskustelevaa tai jotenkin raskasta naista, jonka joku haluaa negatiiviseksikin tulkita. Lyhykäisyydessään ei ole alvariinsa hauska, vaan haluaa keskustella syvällisiä ja puhua esim. parisuhteen kulmakivistä. Tämä on oma kokemukseni siitä, mikä todellisuudessa miehille on se turn-off. Mitä keveämpi olet - enkä tarkoita kilollisesti - sen varmemmin saat viettää mukavaa elämää miehen kanssa. Eri asia sitten on, onko se elämä sisällöllisesti erityisen mielekästä. Harvempi mies tykkää tulla haastetuksi saati tuntea itsensä tyhmäksi. Myös MIKSI-kysymykset koetaan ahdistaviksi. Että miks sä teit noin ja näin, VAIKKA ne teot olisivat selkeästi vääriä. Ns. hyvä nainen kiltisti vain ohittaa aiheen eikä tivaa tuollaisia.
Ulkonäköasioita nostetaan esille siksi, että naisen ulkonäkö on miehille parinvalinnassa pääasiallinen tekijä, siinä missä naisille miehen sosioekonominen asema ja älykkyys ratkaisevat parinvalinnassa.
Esimerkiksi Tinder on hirveän suosittu, koska siellä parisuhdemarkkinat pyörivät naisten ehdoilla; pistetään kuva nettiin ja "panisin" pyyhkäisseet sitten kilpailevat siitä kuka on rikkain ja älykkäin ja kyvykkäin.
Paradoksi tuossa "älyllisesti haastamisessa" on siinä, että nainen on jo paria valitessaan valinnut miehen jota pitää itseään älykkäämpänä. Todellinen ongelma on siis, että nainen valittaa siitä ettei mies laskeudu naisen tasolle.
"Miksi" ei ole ongelma, vaan "siksiä" seuraava syyllistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköasioita nostetaan esille siksi, että naisen ulkonäkö on miehille parinvalinnassa pääasiallinen tekijä, siinä missä naisille miehen sosioekonominen asema ja älykkyys ratkaisevat parinvalinnassa.
Esimerkiksi Tinder on hirveän suosittu, koska siellä parisuhdemarkkinat pyörivät naisten ehdoilla; pistetään kuva nettiin ja "panisin" pyyhkäisseet sitten kilpailevat siitä kuka on rikkain ja älykkäin ja kyvykkäin.
Paradoksi tuossa "älyllisesti haastamisessa" on siinä, että nainen on jo paria valitessaan valinnut miehen jota pitää itseään älykkäämpänä. Todellinen ongelma on siis, että nainen valittaa siitä ettei mies laskeudu naisen tasolle.
Oman elämänsä sankari täällä selittelemässä teorioitaan:D
Omituisia standardeja. Ei ihme että sinkut ei kohtaa... Luulis että kun tapaa oikean tyypin, kaikki ihme vaatimukset ja muut unohtuu. Tyyliin: "ei alle 10v lapsia". No mitä jos unelmien naisella onkin 9 -vuotias lapsi,meneekö heti mahikset ? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että miestäni ei kiinnosta keskustella Albert Speerin elämänvalheesta kun ei muutenkaan Natsi-Saksan tai toisen maailmansodan historiasta mitään tiedä. En edes yritä. Mutta sitä en ymmärrä, ettei voi kotoa lähtiessään varmistaa, että ovi menee kunnolla lukkoon. En haluaisi, että pieni lapsi karkaa huomaamattani ulos pakkaseen, pahimmassa tapauksessa jää auton alle ja kohta ovikello soi: "Onks´ tää raato teidän?" Jos asian ottaa puheeksi, niin se on sitten sitä paljon paljon parjattua syyllistämistä. Aina saa aikuisen ihmisen perässä käydä ovella ja nousta kukon kirkuessa varmistamaan, kun mies lähti duuniin.
tyypillinen suomalainen nainen on turn off. ainharva on hyvännäköinen ja nekin vaan 25-35v ikään saakka. vaikka sattuisikin joku hyvännäköinen kohdalle niin eivät edes ole mukavia.
jonkun aikaa sitten minulla oli kaveri mukana reissussa. nyt hän sitten on lopullisesti flipannut ja ei sitten tee muuta kun puhu siitä miten hänellä ei ole elämää suomessa ja siitä miten mitäänsanomattomia suomalaiset naiset ovat. varmaan psykiatrille pitäisi viedä se kun sillä ei rahat riitä pois muuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet valinnut vääränlaisia miehiä.
Itse pidän miksi-kysymyksistä, ja erityisesti valheellisten, kuviteltujen syiden romutuksesta, jolloin oikeat syyt voivat löytyä. Parhaimmillaan se voi avata solmuja ja nostaa raskaan taakan selästä. En oikein osaa ilmaista itseäni suomeksi, mutta ehkä ymmärrät.
Mutta toisaalta, lihavuutta, ihan kilollisesti, en halua lähelleni. Eikä kumppani saa myöskään hyväksyä että minä lihoisin, vaan antaa tukea ja huomauttaa. Kuten minä tuen häntäkin.
Homssuisuus ja liiallinen humalatila. Ei muuten lähetä meille eikä teille!
En jaksa lukea moista ämmien kirjoittamaa soopaa.
Monellako miehellä on yli 40 vuotiaana enää timmi kroppa? Kuka paksumaha ukko voi edellyttää saavansa hoikan naisen.
t. 55kg/167cm Läskikö?
Isot roikkuvat lollot isoilla nännipihoilla. Sellaset kun on joskus isketty naaman eteen niin halut menee välittömästi.