Bensa maksoi tänään 1.816 euroa.
30 litraa tankkasin. Jos menee yli 2 euron niin en osta bensaa.
Kommentit (33)
Jos maanantaiaamun hintakin on yli 1.80 niin kyllähän tuo päälle 2 euron huomenna humahtaa.
Muistakaahan äänestää ensi aluevaaleissa p e n s a n hinnan korottajat pois.
Itse tankkasin juuri ennen sodan alkua 98 laatua 1,77 ja hetken päästä 1,88.
Nyt odottelen kunnes laskee taas.
Oli tarkoitus tankata aamulla 1.89 mutta olin myöhästymässä töistä niin jäi väliin :(
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan äänestää ensi aluevaaleissa p e n s a n hinnan korottajat pois.
Nih. Sanna pois!
Hei, mutta sähkössä päästään sentään yli 20c tänään. Joten ei hätää. Kallista elämä on edelleen.
Ja joo. Tankkasin ennen sotaa dieselini täyteen ja range on yli 1000km täytenä.
Ei hätää
Tosin. Viime rähinöiden vaikutukset voi tulla niin liki, että parempi pitää tankit täynnä ihan varmuuden vuoksi. Jos tuleekin jostain syystä stoppi koko toimituksille. Mutta ei vielä sellaisesta ole näkymiä.
Eilen tankkasin kakkosauton, 1,66 hintaan. Eipä tuota paljoa kulu kun kaikki kulkee mieluummin sähköautolla.
Ostin viime viikolla 60 litraa bensaa kanistereihin varmuuden vuoksi. Maksoi 1.755 euroa silloin ja nyt kun katsoin niin vähän yli 1.80 maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutta sähkössä päästään sentään yli 20c tänään. Joten ei hätää. Kallista elämä on edelleen.
Ja joo. Tankkasin ennen sotaa dieselini täyteen ja range on yli 1000km täytenä.
Ei hätää
Tosin. Viime rähinöiden vaikutukset voi tulla niin liki, että parempi pitää tankit täynnä ihan varmuuden vuoksi. Jos tuleekin jostain syystä stoppi koko toimituksille. Mutta ei vielä sellaisesta ole näkymiä.
Sähköhän on kokonaista vartin yli 25c. Ehkä sähköpatterit voi laittaa pois siksi ajaksi, jos ahistaa?
Mitä väliä kytätä sentin tarkkuudella jotain bensiinin hintaa? Minä en edes tiedä minkä verran meillä päin maksaa. En edes katso kuittia.
Kyllä se mun ajoon vaikuttaa jos 0.30 nousee hinta nii en varmasti aja.
Vierailija kirjoitti:
Dieseli tänään 2,099 ekee/litra
Okei? Mitä se tekee rangeissa?
Kohta laskee, TACO TACO.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/f23cc5e5-5797-4617-80fd-9d7b45efe55c
1,999 . Viikon sisään noussut kolme kertaa pienellä paikkakunnalla joten tuntuu ihmeelliseltä että joutuvat säiliötä tankkaamaan näin tiuhaan ettei siellä ollut enää halvemmalla saatua bensaa.......tokihan voi olla pieni säiliö .
Ihme että vielä jossain <2€ hinnat kun Brenttikin tukevasti yli 100 dollaria pytty.