Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?

Vierailija
07.03.2018 |

Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?

Kommentit (655)

Vierailija
521/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit ukot täällä vaatimassa naiselta hoikkuutta :D hö hö hö..

Oikeasti, mitä edes tekee jollain vanhalla lerppamunalla?

N31

Tässä taas esimerkki vastenmielisestä naisesta.

Ja jälleen kerran mammat peukuttaa.

Mukava nainen olisi aarre.

Vierailija
522/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mahdoton yhtälö sinulle: vain mukavat miehet saavat mukavia naisia.

Olen ollut naimissia jo melkein 50 vuotta mukavan miehen kanssa ja on mukavaa edelleen. Hän ei ole koskaan arvostellut ulkonäköäni eikä muitakaan juttuja, koska ymmärtää, että olemme vain ihmisiä. (mukavan miehen merkki)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 vuoden ikä.

Ja tämä sääntö pätee vielä kun olet yli 70 v.?

Vierailija
524/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäättekö te miehet tosiaan treffeillä näin usein teille niin ehdottoman epäsopiviin naisiin? Kummastuttaa?!?! Ettekö sitten yhtään katso, ketä pyydätte ulos vai mistä tämä johtuu???

Vierailija
525/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee, mutta itselleni tyypillisellä turn-off tapaus on ei-urheilullinen, lyhyet haisunäätävärjät hiukset, persoonalliset silmälasit, liikaa meikkiä, rakennekynnet jne.

Vierailija
526/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen, vittumainen, vaikeasti lähestyttävä teinipissis tai varttuneempi.

En voi sietää näitä teknobaareissa roikkuvia ja kaikenmaaiman selfie-narsisteja ja "bilehileitä". Myöskin "joka miehen nainen" kuten nämä edellämainitut, eivät kiinnosta missään olosuhteissa paskaakaan.

Uskollinen, yhden miehen kaunis/vähemmän kaunis nainen on paras.

Vierailija
527/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ikä lähellä 40v

- nainen on suomalainen

- pienikin pyöreys jo kuvottavaa

- epänaisellisuus (hyvin yleistä suomalaisilla)

- juntteus

- kovaäänisyys

- tyhmyys

- ei osaa pukeutua

- ollut kyläpyöränä

- tupakointi

- huumeet

- alkoholi

- laiskuus

- *pärä/t

- epäviehättävä ulkonäkö

- jatkuva valittaminen

- muiden ihmisten haukkuminen

- piereskely

- homssuisuus

Vierailija
528/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäättekö te miehet tosiaan treffeillä näin usein teille niin ehdottoman epäsopiviin naisiin? Kummastuttaa?!?! Ettekö sitten yhtään katso, ketä pyydätte ulos vai mistä tämä johtuu???

Katsopas, kun naiset hyvin usein haluavat olla salaperäisiä ja yllättää kaikki miehet siten, ettei esim deitti-ilmoituksissa ole valokuvia lainkaan.

Vierailija
529/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit, hyi helvetti, miten epäsiistin näköiseksi tekevät naisen, toki miehenkin.

Vierailija
530/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon olen valmis sietämään, kunhan nainen on kehittynyt henkisellä puolella elämän matkan varrella eikä angstaa enää jokaisesta kauniista naisesta, jonka näkee televisiossa/netissä/oikeassa maailmassa jne. Naisella täytyy olla omaa elämää eikä niin, että miehen täytyy viihdyttää häntä kuin pikkulasta.

Tupakointi on paha. Naisen täytyy muuten olla golden bucks, että tämän sietää.

Itse olen 39v mies ja katson edelleen Simpsoneita eli mikä mina olen sanelemaan mitään ehtoja kenellekään:D

Kunhan nyt et lapsia syö aamupalaksi, niin hyvä tulee.

Tää kuulostaa fiksun miehen kommentilta!

Älkää hyvät naiset hermostuko miesten mielipiteistä, sillä makuja on maailmassa yhtä monta kuin on miestäkin. Usein miehet haluaa nuoren, kauniin ja tasapainoisen naisen, koska se nyt vain on edelleen siellä vaistoissa, että haluaa parhaan mahdollisen suvun jatkajan. Mutta nämä mielipiteet on vain pienen pieni osa maailman miehistä.

Vierailija
531/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mahdoton yhtälö sinulle: vain mukavat miehet saavat mukavia naisia.

Olen ollut naimissia jo melkein 50 vuotta mukavan miehen kanssa ja on mukavaa edelleen. Hän ei ole koskaan arvostellut ulkonäköäni eikä muitakaan juttuja, koska ymmärtää, että olemme vain ihmisiä. (mukavan miehen merkki)

Vai mahdoton yhtälö minulle?

Uskomaton ilkeily siis jatkuu.

Vierailija
532/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely? Oletko koskaan ollut parisuhteessa? Miten naisesi on hoitanut tämän ihmiskehon luonnollisen kaasunpoistumisen? Vai eikö kiinnosta, kunhan sulla säilyy illusio, että naisesi ei piere?

Vierailija
533/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

http://www.scientificpsychic.com/health/BMI-female.jpg

Vartalokuva

Ilmeesi kun tajuat, että puolet suomalaisista naisista kuuluu luokkaan bmi>30

Niin ja miehistä vain 66 %. Niin että kummallahan sukupuolella on todennäköistä joutua läskin kanssa yhteen?

Se lerppa ei tule pelkästään iän mukana vaan sen voi mies hankkia ihan pelkästään omalla lihavuudellakin missä tahansa iässä.

Lihavat naiset nyt unohtavat jälleen kerran sen tosiasian, miten erilaisia miesten ja naisten kehonkoostumukset ovat. Miehillä painoa on tietenkin suhteessa pituuteen enemmän, koska lihasmassaa on 25-35% enemmän kuin naisilla. BMI ei ota tuota eroavaisuutta huomioon. Kannattaisi edes yhdeksi päiväksi sammuttaa mielestään miesvihamielisyys ja katsella oikeasti ympärilleen, niin silloin kyllä tajuaa itsekin, että naisilla ylipainoisuus on Suomessa valtava ongelma.

Vierailija
534/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon olen valmis sietämään, kunhan nainen on kehittynyt henkisellä puolella elämän matkan varrella eikä angstaa enää jokaisesta kauniista naisesta, jonka näkee televisiossa/netissä/oikeassa maailmassa jne. Naisella täytyy olla omaa elämää eikä niin, että miehen täytyy viihdyttää häntä kuin pikkulasta.

Itse olen 39v mies ja katson edelleen Simpsoneita eli mikä mina olen sanelemaan mitään ehtoja kenellekään:D

Tää kuulostaa fiksun miehen kommentilta! <3

Älkää hyvät naiset hermostuko miesten mielipiteistä, sillä makuja on maailmassa yhtä monta kuin on miestäkin. Usein miehet haluaa nuoren, kauniin ja tasapainoisen naisen, koska se nyt vain on edelleen siellä vaistoissa, että haluaa parhaan mahdollisen suvun jatkajan. Mutta nämä mielipiteet on vain pienen pieni osa maailman miehistä.

Tämä taas kuulostaa sellaisen naisen kommentilta, joka kelpaisi vain todella todella harvoille normaaleille miehille. Oma miehesi on mitä luultavimmin todellinen ressukka, joka ei parempaa naista saanut.

Vierailija
535/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Opastajat".

Minä sain aikoinaan aivan tarpeeksi "opastuksesta" tapellessani aikuisena vanhenevan, katkeran äitini kanssa, jonka touhut parhaimmillaan olivat puhdasta kiusantekoa.

Vierailija
536/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaa tarkkaan teidän ikäisten silmissä ylipaino eli missä menee raja? Eikö +40v miehet tykkää enemmän marilyn tyyppisestä kropasta kuin +20v tykkää paris hiltonista? Vai meinaako tuo ylipaino asia oikeasti 100kg painavaa vai muodokasta 40 kokoa olevaa?

Vierailija
537/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Vartalokuva

Niin ja miehistä vain 66 %. Niin että kummallahan sukupuolella on todennäköistä joutua läskin kanssa yhteen?

Se lerppa ei tule pelkästään iän mukana vaan sen voi mies hankkia ihan pelkästään omalla lihavuudellakin missä tahansa iässä.

Lihavat naiset nyt unohtavat jälleen kerran sen tosiasian, miten erilaisia miesten ja naisten kehonkoostumukset ovat. Miehillä painoa on tietenkin suhteessa pituuteen enemmän, koska lihasmassaa on 25-35% enemmän kuin naisilla. BMI ei ota tuota eroavaisuutta huomioon. Kannattaisi edes yhdeksi päiväksi sammuttaa mielestään miesvihamielisyys ja katsella oikeasti ympärilleen, niin silloin kyllä tajuaa itsekin, että naisilla ylipainoisuus on Suomessa valtava ongelma.

Niinhän se on mutta ei mitään verrattuna miesten ylipainoisuuteen. Siitä ei vaan jostain syystä saisi puhua kuten täälläkin huomaa.

Vierailija
538/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Vartalokuva

Eli mikä näistä aletaan laskemaan miesten mielestä lihavaksi naiseksi? Sellainen joka ei siis kelpaa, koska on liihan lihava?

Vierailija
539/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuulostaa fiksun miehen kommentilta! <3

Tämä taas kuulostaa sellaisen naisen kommentilta, joka kelpaisi vain todella todella harvoille normaaleille miehille. Oma miehesi on mitä luultavimmin todellinen ressukka, joka ei parempaa naista saanut.

En varmaan kovin monelle kelpaakaan ja se on mulle ihan ok. Ei mullekaan kelpaa kuka tahansa, koska tunnen oman arvoni, eikä sitä muuta typerät, provosoivat kommentit tällä palstalla. Entinen mieheni todellakin on nykyään alkoholisoitunut ressukka, joka kumma kyllä vuosien jälkeen edelleen kaipailee takaisin, vaikka on muutaman suhteen ehtinyt kokea eromme jälkeen.

Vierailija
540/655 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisuus out kirjoitti:

Pinnallinen, vittumainen, vaikeasti lähestyttävä teinipissis tai varttuneempi.

En voi sietää näitä teknobaareissa roikkuvia ja kaikenmaaiman selfie-narsisteja ja "bilehileitä". Myöskin "joka miehen nainen" kuten nämä edellämainitut, eivät kiinnosta missään olosuhteissa paskaakaan.

Uskollinen, yhden miehen kaunis/vähemmän kaunis nainen on paras.

Minkä takia yli 40-vuotiaan miehen edes teoreettisesti pitäisi lähestyä pinnallista, vittumaista TEINIpissistä? Kysynpähän vaan. Kukaan normaali aikuinen mies ei edes mieti onko joku teinityttö sille turn-on vai turn-off. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan