Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?
Kommentit (655)
Vierailija kirjoitti:
Etenkin näkyvästi epäterveelliset elämäntavat eli lihavuus ja treenaamattomuus, tupakointi ja alkoholilla läträys.
Olen lihava mutta treenaan päivittäin. En polta enkä juo, eli eipäs taas yleistetä.
Vierailija kirjoitti:
MT-ongelmat ja lihavuus ehkä pahimmat turnoffit. Liittyvät myös toisiinsa. Mielialalääkkeet yhdistettynä alkoholiin turvottavat niin että harjaantunut huomaa jo kaukaa mistä kyse.
M45
Jotkin mielialalääkkeet lihottavat ILMAN alkoholia, kuten itselläni aikoinaan mirtatsapiini. En käytä alkoholia. MTongelmia ei ole pakko olla varsinaisesti, mielialalääkkeitä käytetään moneen tarkoitukseen, esim. kivun hoitoon.
Toivottavasti et ole terveysalalla...
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ja lapset. Pelkästään toinenkin on liikaa.
Ap kysyi yli 40-vuotiailta. Harva näistä haluaa lapsetonta naista.
Vierailija kirjoitti:
Selkeä ylipaino ja veltto olemus. Sellainen nainen on todella vastenmielinen josta näkee ettei liikuntaa ole harrastettu koskaan.
No, minä olen ylipainoinen ja liikun paljon, enkä ole veltto mitenkään. Ylipainohan ei kerro liikunnan harrastamisesta mitään, koska syömiset lihottavat.
Älä pelkää, en ahdistele sinua...
Vierailija kirjoitti:
Mikäli nainen on vihervasemmistolainen, suvakkki tai/ja femakkko, eli täysin ilman aivoja ja ymmärrystä oleva olio.
Ehdoton no go, en nykyisin suostu keskustelemaan tuollaisten kanssa edes viittä minuuttia, koska tulen pahoinvoivaksi siitä vastenmielisyydestä mitä nuo huokuvat.
Tämä!
omalista kirjoitti:
- elämäntavoista johtuva ylipaino
- olemus luokkaa likaiset verkkarit, tatskoja ja Kouvolahiustyyli
- haussa taloudellinen pelastaja
- huonosti kasvatetut lapset
- jännämiesexä pyörii kuvioissa
- matkailija-herkuttelija
- juntti, rasisti, tms
- "räväkkä", "sanon mitä ajattelen" = WT
- koulutuksen tai uran korostaminen
- panoja, pettämisiä riittää taustalla
- "miehen pitää viedä" + nainen itse käyttäytyy miesmäisesti. Vain todella feminiininen nainen herättää halun viedä ja suojella
Matkailija-herkuttelija ei kelpaa eikä koulutettu nainen? No, moni koulutettu on kyllä matkailija. Miksi naisen pitäisi olla feminiininen? Millainen on feminiininen? Sellainen joka ei saa itse lamppua kattoon vai? Avuton? Onneksi en ole tuollainen, huh...
Feminiininen, mutta ei feministi :D feministihän on tasa-arvon kannattaja. Eli, ette halua tasa-arvoiseen parisuhteeseen tasa-arvoa kannattavan kanssa?
LetMeLaugh kirjoitti:
Feminiininen, mutta ei feministi :D feministihän on tasa-arvon kannattaja. Eli, ette halua tasa-arvoiseen parisuhteeseen tasa-arvoa kannattavan kanssa?
Kannatan tasa-arvoa ehdottomasti, mutta välillä tuntuu että feminismi menee jo tasa-arvon yli. Miehet poljetaan ja haukutaan suohon.
En kannata feminismiä tai äijä-hetero-machoilua. Kannatan tasa-arvoa sukupuolesta riippumatta.
T: eri
Pihtaava ja vain perinteistä peiton alla seksiä on nykyään mulle täys no no. Monta vuotta hukkasin eksän kanssa ja vain haaveilin muusta. Toisella kierroksella osaa vaatia kunnon seksiä ilman suurempia sitoamuksia ja usein (kaikkiin reikiin, roolileikit jne) ja kyllä sitä myös on nyt saannutkin kiitos teille ihanat naiset.
omalista kirjoitti:
- juntti, rasisti, tms
- "miehen pitää viedä" + nainen itse käyttäytyy miesmäisesti. Vain todella feminiininen nainen herättää halun viedä ja suojella
Tämän kirjoittaja oli nainen. Mies ei kirjoita näin.😂😂
Vierailija kirjoitti:
omalista kirjoitti:
- juntti, rasisti, tms
- "miehen pitää viedä" + nainen itse käyttäytyy miesmäisesti. Vain todella feminiininen nainen herättää halun viedä ja suojellaMatkailija-herkuttelija on kylläkin turn-ON! Mikä ois sen mukavampaa kuin matkoillaan herkutella mitä eksoottisimpia ruokia nam.
Riipputissit. Voiko vastenmielisempää näkyä olla :P
LetMeLaugh kirjoitti:
Eihän feminismillä (naisten oikeuksien ajaminen) ole tekemistä tasa-arvon kanssa. Nykyajan feminismihän pohjaa pitkälti tyypilliseen fasistiseen retoriikkaan (fasismi, kansallissosialismi, stalinismi), missä jokin ihmisryhmä nähdään etuoikeutettuna ja on sen vuoksi hävitettävä.
-Elämäm koulu
-Vahvasti ideologinen
-Alkoholiongelma
-Mielenterveysongelmat
-Alle keskiarvon älynlahjat
-Heikko itsetunto
-Pieni perse
-Pienet tissit
-Lyhyet hiukset
-Lapsettomuus
-Ruskeat silmät
Tässä nyt joitain.
Millaisen alkoholinkäytön laskette ongelmakäytöksi miehet?
Vierailija kirjoitti:
Millaisen alkoholinkäytön laskette ongelmakäytöksi miehet?
Tissuttelu ja humalahakuisuus
Semmoinen valkoinen että näyttää jo etelänreisulla siniseltä ja selluliitti kiiltää auringossa.
Leveä nenä on myös turn off.
Lapsellisia ja elämää kokemattomia miehiä riittää, moni ei ymmärrä vaikeuksista mitään. Itselläni masennusta, enkä ole huonompi sen takia. Kenellä vaan voi olla mt-ongelmia.