Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?
Kommentit (655)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset. Ei oikeestaa muu. M37
Halle Berry, Marilyn Monroe, Heidi Sohlberg ja Arja Koriseva ovatkin suorastaan oksettavia vai???
Olen eri tyyppi, kuin tuo kelle vastasit. Ei kukaan nyt oksettava ole. Mutta lyhyet hiukset ovat vaan ehdoton ei. Halle Berryt sun muut eivät ole minun makuuni. Lyhyet hiukset ovat kamalat, vaikka nainen saattaisi olla muuten sievä. Pitkät hiukset kaunistavat kenet tahansa. Ihan kamala sanoa, mutta ajatus paneskella lyhyttukkaista naista on aika ällö.
En haluaisi tupakoivaa naista. Alkoholin käyttökin useammin kuin muutaman kerran vuodessa kovuudella on ehdoton ei. Pidän mekkoja käyttävistä naisista ja sukkahousut ovat seksikkäitä. Perus siisti pukeutuminen kyllä riittää.
Arvostan älykkyyttä ja sitä, että koulua on käyty toista astetta pitemmälle.Onkohan tuo lyhyttukkakammo, jota niin monessa vastauksessa esiintyy sitä, että alitajuisesti pelkää kiihottuvansa miehistä. Jotain siinä on pakko taustalla olla, vaikuttaa ihan fobialta.
Kuitenkaan bodattuja naisvartaloita ei ole tainnut kukaan noista lyhyttukkafoobikoista kavahtaa. Että kummiski jotku maskuliiniset ominaisuudet sitte iskee.
Vierailija kirjoitti:
Pahin turn off
sosiaalinen media : ulkomaanmatkat : TALLINNA =köyhä, ei jatkoon
sosiaalinen asema : yh äiti = ei aikaa miehelle, ei jatkoon
facebook profiili: naama kuvattuna yläviistosta , ripsipidennykset, vahva meikki = sikaläski=ei jatkoon
? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiksi- tai partakarvat naisella on turn off.
Joo, tätä olen välillä ihmetellyt, kai he näkevät peilistä että viikset näkyy. Miksi eivät sheivaa päivittäin?
Heh, toki sheivataan ja nypitään ehkä useammankin kerran päivässä. Sillä seurauksella, että sitten iho on nypyillä ja arvilla eli ihmiset voivat sitten katsella niitä.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ja typeryys.
En lahtisi edes tutustumaan ja huomaamaan typeryytta jos BMI on yli 20.
Kiitos alapeukuista, läskit.
Ehkä provo, mutta tälleen kun lähipiirissä on anoreksiaa, niin hieman surettaa tämä kommentti. Tässä ketjussa puhutaan oletettavasti vanhemmista naisista. Mutta jos noin 40-vuotiailta naisilta toivotaan tällaista, voi vaan kuvitella, minkälaisia vaatimuksia toivotaan sitten alle 20-vuotiailta nuorilta naisilta. :(
18,5 on normaalin painon alaraja, jos et tiennyt. Syömishäiriö ei ole hauska sairaus. Jos ajattelet itse vakavissasi näin, niin sinun kannattaa hakeutua ammattiavun piiriin, sillä tuollainen toive itsestä tai toisesta ei ole tervettä.
Pahamaailma kirjoitti:
Mun tytär on XL-kokoinen mutta ihana,kaunis ja herkkä ihminen.
Näitä lukemalla toivon ettei ikinä ota miestä.
Suurin osa täällä kommentoivista miehistä ei ole taatusti kysymyksen ikä-kohderyhmää (yli 40 v) vaan keskenkasvuisia trollipoikia kirjoittelemassa provoja. Ei tilanne miesten suhteen ole todellisuudessa näin huono. Tyttäresi löytää varmasti hyvän miehen, jolle kelpaa juuri sellaisena kuin on. t. M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset. Ei oikeestaa muu. M37
Halle Berry, Marilyn Monroe, Heidi Sohlberg ja Arja Koriseva ovatkin suorastaan oksettavia vai???
Olen eri tyyppi, kuin tuo kelle vastasit. Ei kukaan nyt oksettava ole. Mutta lyhyet hiukset ovat vaan ehdoton ei. Halle Berryt sun muut eivät ole minun makuuni. Lyhyet hiukset ovat kamalat, vaikka nainen saattaisi olla muuten sievä. Pitkät hiukset kaunistavat kenet tahansa. Ihan kamala sanoa, mutta ajatus paneskella lyhyttukkaista naista on aika ällö.
En haluaisi tupakoivaa naista. Alkoholin käyttökin useammin kuin muutaman kerran vuodessa kovuudella on ehdoton ei. Pidän mekkoja käyttävistä naisista ja sukkahousut ovat seksikkäitä. Perus siisti pukeutuminen kyllä riittää.
Arvostan älykkyyttä ja sitä, että koulua on käyty toista astetta pitemmälle.Onkohan tuo lyhyttukkakammo, jota niin monessa vastauksessa esiintyy sitä, että alitajuisesti pelkää kiihottuvansa miehistä. Jotain siinä on pakko taustalla olla, vaikuttaa ihan fobialta.
Kuitenkaan bodattuja naisvartaloita ei ole tainnut kukaan noista lyhyttukkafoobikoista kavahtaa. Että kummiski jotku maskuliiniset ominaisuudet sitte iskee.
Onkohan noi lyhyttukkafoobikot myös niitä samoja heppuja jotka eivät erota sukupuolta muun ominaisuuden kuin hiusten pituuden perusteella? Tuli mieleen ne muutamat kerrat kun miehet tuli takaapäin kolkuttelemaan ex-poikaystävän olkapäätä tyyliin "anteeksi, neiti". Exällä oli siis pitkät vaaleat hiukset. Mutta tämän lisäksi sillä oli myös leveähköt hartiat, olematon lantio ja niin poikaperse kuin perse voi vaan olla. Olivat miehet kyllä vähän noloina ku poikkis kääntyi katsomaan, haha.
Ymmärrän kyllä jos joku preferoi pitkiä hiuksia, mutta sitä en ymmärrä miksi nää foobikot vänkää, että lyhyt tukka tekee naisesta suoranaisen ruman ja miehen näköisen. Vähästä se on sitten näköjään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ja typeryys.
Ehkä provo, mutta tälleen kun lähipiirissä on anoreksiaa, niin hieman surettaa tämä kommentti. Tässä ketjussa puhutaan oletettavasti vanhemmista naisista. Mutta jos noin 40-vuotiailta naisilta toivotaan tällaista, voi vaan kuvitella, minkälaisia vaatimuksia toivotaan sitten alle 20-vuotiailta nuorilta naisilta. :(
18,5 on normaalin painon alaraja, jos et tiennyt. Syömishäiriö ei ole hauska sairaus. Jos ajattelet itse vakavissasi näin, niin sinun kannattaa hakeutua ammattiavun piiriin, sillä tuollainen toive itsestä tai toisesta ei ole tervettä.
Nämä BMI 20 tyypit ovat jonneja Ylilaudalta vierailulla. Oma BMI on luultavasti vielä tuonkin alle ja parran ajon hoitaa froteepyyhe.
Ehdoton turn-off? Riippuu siitä missä vaiheessa mennään. Itse varmaan pudottaisin jotain 80% ehdokkaista 5 min tapaamisen perusteella. Syynä ehkä väärät kemiat, erilaiset arvot tai joku tuntematon tekijä ensivaikutelmassa. Seuraavassa vaiheessa koetetaan tutustua syvemmälti ja luodata käyttäytymisen piirteitä sekä tulevia mahdollisuuksia. Tässä voi karsiutua ihan käytännön syistäkin, esim. että molemmilla on oma elämänsä eri puolilla Suomea, jolloin ei yhteistä aikaa helposti järjesty. Tai sitten jostain luonteenpiirteestä. Jatkossa seula tihenee, osaako riidellä rakentavasti ja miten toimii psyykkisesti tai henkisesti kuormittavissa tlanteissa, toimiiko tosiaan niiden periaatteiden mukaan joita sanoo noudattavansa?
Aika paljon olen valmis sietämään, kunhan nainen on kehittynyt henkisellä puolella elämän matkan varrella eikä angstaa enää jokaisesta kauniista naisesta, jonka näkee televisiossa/netissä/oikeassa maailmassa jne. Naisella täytyy olla omaa elämää eikä niin, että miehen täytyy viihdyttää häntä kuin pikkulasta.
Tupakointi on paha. Naisen täytyy muuten olla golden bucks, että tämän sietää.
Itse olen 39v mies ja katson edelleen Simpsoneita eli mikä mina olen sanelemaan mitään ehtoja kenellekään:D
Kunhan nyt et lapsia syö aamupalaksi, niin hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ja typeryys.
Oma vaimo on ollut aina hoikka.
En asu Suomessa ja olen huomannut, että iäkkäämmänkään naisen ei tarvitse olla pallo.
Itsekkään en ole pallo.
Suomalaisten naisten laiskuus näkyy pallomaisen vartalon glamoroimisessa.
Itsekkään en ole lihava. Jossakin kohtaa alkoi vatsaa olemaan. Tähän havahduttuani huomasin kuinka helppoa oli tiputtaa vyotäro 37"=>30".
Lihavuus on vain itsekurin puutetta ja laiskuutta
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton turn-off? Riippuu siitä missä vaiheessa mennään. Itse varmaan pudottaisin jotain 80% ehdokkaista 5 min tapaamisen perusteella. Syynä ehkä väärät kemiat, erilaiset arvot tai joku tuntematon tekijä ensivaikutelmassa. Seuraavassa vaiheessa koetetaan tutustua syvemmälti ja luodata käyttäytymisen piirteitä sekä tulevia mahdollisuuksia. Tässä voi karsiutua ihan käytännön syistäkin, esim. että molemmilla on oma elämänsä eri puolilla Suomea, jolloin ei yhteistä aikaa helposti järjesty. Tai sitten jostain luonteenpiirteestä. Jatkossa seula tihenee, osaako riidellä rakentavasti ja miten toimii psyykkisesti tai henkisesti kuormittavissa tlanteissa, toimiiko tosiaan niiden periaatteiden mukaan joita sanoo noudattavansa?
Hyvinkin pitkälti näin. Henkilökohtaisesti myönnän, että en ole niin parisuhdeksipuinen että jaksaisin tätä prosessia pyörittää. Tyydyn satunnaisiin kohtaamisiin joissa sitten kriteeritkin armollisemmat. Ei yksinkertaisesti enää jaksa eikä viitsi.
Olen 43-vuotias ja olin vastikää treffeillä hauskan 30-vuotiaan nuoren miehen kanssa.
Ihan livenä tutustuttiin, ei missään tinderissä. Molemmat olemme hyvännäköisiä, hyvin koulutettuja,
kansainvälisiä ja itsestään huolta pitäviä. Että silleen.
Ho hoijaa kirjoitti:
Olen 43-vuotias ja olin vastikää treffeillä hauskan 30-vuotiaan nuoren miehen kanssa.
Ihan livenä tutustuttiin, ei missään tinderissä. Molemmat olemme hyvännäköisiä, hyvin koulutettuja,
Tässä kysyttiin heteromiesten turn offeja. Kiva kuulla kuitenkin teidän homomiesten onnistumisista ikäerosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ho hoijaa kirjoitti:
Tässä kysyttiin heteromiesten turn offeja. Kiva kuulla kuitenkin teidän homomiesten onnistumisista ikäerosta huolimatta.
😂
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet punaiset, vihreet tai värikkäät hiukset. Räkäinen nauru sekä huomattava ylipaino, siis huomattava. Tatuoinnit sekä lävistykset, poislukien korvakorut. Huono hygienia ja täydellinen meikittömyys. Rimani ei siis ole pilvissä, ja aika marginaalisia turn-offeja kuitenkin.
Poislukien lyhyet hiukset niin aika hyvin osui omaan turn off -kategoriaan. Tosin lisään tuohon listaan ilmeisen alkoholiongelman ja säännöllisen tupakoinnin.
P.S. Lyhyet hiukset sopivat mielestäni joillekin naisille todella hyvin - enkä tarkoita nyt muutaman mm:n sänkeä.
Haiseva, roteva ja kynityty hiukset siinä tulikin kuvailtua samalla ex-vaimo nyt on uusi kaunis vaimo Thaikusta.
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen tupakointi, ylilihavuus sekä typerä luonne. M46
Ethän luule että nämä liittyvät toisiinsa? Olen ylipainoinen, raitis, en polta, en ole typerä.
Kuulostat itsekin luonnevikaiselta, miesvihamieliseltä ja mentaaliongelmista kärsivältä reppanalta, joten hyvä että sellainen jaksaa huvittaa.