Tämä on Miitta Sorvali Telian mainoksessa
Keille näitä mainoksia tehdään? Ketä Miitta Sorvali on kiinnostanut viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen, saati että kiinnostaisi edelleen? Ja onko mitään järkeä ensin väittää liittymää Suomen parhaaksi ja loppuun hoilata, ettei ymmärrä liittymistä mitään. Ei ole. Huonoin mainos pitkään aikaan.
Kommentit (11)
Miitta sorvali on varmaan suunniteltu vastaiksuksi Elisan tv-mainoksella jossa on joku ärsyttävä näyttelijä, joka ei kiinnosta. Miitta Sorvali on todella loistava näyttelijä, mainokset ei kylläkään kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Miitta sorvali on varmaan suunniteltu vastaiksuksi Elisan tv-mainoksella jossa on joku ärsyttävä näyttelijä, joka ei kiinnosta. Miitta Sorvali on todella loistava näyttelijä, mainokset ei kylläkään kiinnosta ketään.
Missä sarjassa tai elokuvassa on ollut loistava? Ei ole koskaan vaikuttanut muulta kuin tädiltä joka esittää tätiä, eli itseään.
no eipähän kukaan pääse sanomaan, että " noh äh pyh eihän nyt miitta ymmärrä liittymistä mitään" kun hän sen itse siinä laulaa.
ja älykkäät tajuaa missä on jutun juuri, eli paras liittymä on sellainen, jossa asiakkaan ei tarvitse ymmärtää liittymistä mitään, koska palvelu on hyvää eikä pelkoa kusetuksesta.
mulla silti edelleen elisa vain ja ainoastaan sen takia, ettei luottohäiriöinen voi vaihtaa liittymää. maksoin kymmenen vuotta sitten jonkun takuu summan sen takia, että saisin liittymän ja enpä usko että sitä " takuu summaa" koskaan edes saa takaisin.
kerran nimittäin myös ostin puhelimen ja maksoin takuun, jotta sain kuukausi erille puhelin ja sittenkin pyysin takuuta takaisin ja sain sen tuli lasku perään ja jouduin uudestaan maksamaan puhelimen jonka olin jo maksanut siis koko summan ja takuu summan uudelleen eli maksoin kaksi kertaa sen saman samperin puhelimen. noh sen jälkeen en ole mitään ostanut kytkyillä, vaikka edelleen niitä tyrkyttää.
jotain netti hilavitkutinta yrittivät myydä ja oli kuulemma ilmainen laite, mutta ehei minun olisi pitänyt maksaa 150€ laitteesta jotka muut saa ilmaiseksi.
jos voisi siirtyä telialle niin tekisin sen
No kun ei kerran ymmärrä liittymistä mitään, se kohta jossa hänet on laitettu väittämään Teliaa Suomen parhaaksi liittymäksi, täytyy silloin olla puppua. Loppuhan kumoaa alun väittämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sarjassa tai elokuvassa on ollut loistava? Ei ole koskaan vaikuttanut muulta kuin tädiltä joka esittää tätiä, eli itseään.
Puhtaat valkeat lakanat. Mun mielestä Miitta on aivan ihana <3
Parempi mainos kuin entisen tenavatähden ONKO LÄHTIJÖITÄ MÖKILLE.
Miten alas telia vielä voi vajota? Ja kuka v:ttu edes on miiittasorvali ? Joku onneton höpöttäjä?
Miitta on hyvin pitkälti yhden hahmon Miitta. Mainoksen lopussa oleva "Minä en ymmärrä liittymistä mitään!" on eräänlainen (ehkä mainoksen esiintyjän itse vaatima) vastuuvapauslauseke.
Näyttelijät hokevat heti tilaisuuden tullen, että kulttuuria pitää tukea. Samaan aikaan he itse tekevät hömppäviihdettä ja mainoksia. Ns. kulttuuriväki tuottaa hyvin niukasti laadukasta kulttuuria.
Kulttuuriväen raittiustyötä pitää tukea, muuten se ei pysy pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat valkeat lakanat. Mun mielestä Miitta on aivan ihana <3
Mutta eikö hän siinäkin esitä tavallaan itsensä oloista ja samanlaista hahmoa kuin kaikissa muissakin rooleissaan? Onko noissa rooleissa koskaan ollut varsinaisesti mitään eroa, vähän kuin Minttu Mustakallio vetämässä samaa roolia aina uudestaan, riippumatta sarjasta tai elokuvasta.
Sorvali on yhden ilmeen näyttelijä, monotoninen ärsyttävä ääni. Yliarvostetuimpia näyttelijöitä tässä maassa!
"Minä en ymmärrä liittymistä mitään!" on sellanen korvamato että mainostoimisto on naulannut työnsä täydellisesti. Tykkäsi siitä tai ei, nii joku saa palkankorotuksen.