Tinder-mies kertoo harrastavansa LAUTAPELEJÄ...!
Oikeesti! 35-vuotias mies ilmoittaa harrastuksekseen mm. lautapelit. Miten lapsen tasolle ihminen on voinut jäädä?
Kommentit (90)
Siinähän ne treffit sujuvat Afrikan tähteä pelatessa....
Viettänyt muutaman vuoden vankilassa? Eihän täällä oikein muutakaan ajankulua ole.
Tuskin osaisit pelata niitä pelejä mitä aikuisetkin pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Viettänyt muutaman vuoden vankilassa? Eihän täällä oikein muutakaan ajankulua ole.
Voisko se olla syy? Ei ollut mitään puhetta lusimisesta.
Joo, taidanpa suosiolla jättää treffit väliin. Vaikutti ensin älylliseltä tyypiltä.
Järkevämpää ja sosiaalisempaa touhua kumppanin näkökulmasta lautapelien pelaaminen on kuin vaikkapa tietokonepelaaminen, voisin kuvitella.
Kuinka vanha itse olet? Mitkä olisi mielestäsi sopivia harrastuksia 35 v miehelle?
Olettaisin hänen tarkoittavan strategialautapelejä, en mitään lasten pelejä, ja olisin innoissani. Olisi huippua saada peliseuraa.
Tekisit sinäkin ap jotain muuta kuin istuisit kaiket päivät ja yöt koneen ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko se olla syy? Ei ollut mitään puhetta lusimisesta.
Joo, taidanpa suosiolla jättää treffit väliin. Vaikutti ensin älylliseltä tyypiltä.
vaikuttaa yhä. Sinä taasen et.
Vierailija kirjoitti:
Järkevämpää ja sosiaalisempaa touhua kumppanin näkökulmasta lautapelien pelaaminen on kuin vaikkapa tietokonepelaaminen, voisin kuvitella.
Lautapelit, tietokonepelit ja korttipelit ovat yhtä lapsellisia. Aikuinen mies pelaa jalkapalloa.
Meillä pelattiin lasten kanssa paljon lautapelejä, joka jouluksi ostettiin uusi. Ihan hyvin selvisivät koulussa ja muutenkin elämässään siitä huolimatta.
Perheissäkin pelataan lasten kanssa lautapelejä. Leikki-ikä on koko ikä ja jokaisella on omat harrastukset. Jos hän ei sovi sinulle niin annat vain hänen olla rauhassa harrastustensa kanssa. Älä ole ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha itse olet? Mitkä olisi mielestäsi sopivia harrastuksia 35 v miehelle?
Tieteellisten tekstien lukeminen ja kirjoittaminen? Vieraan kielen opiskelu? Soittaminen? Taidemaalaaminen?
Ihmettelin hetken mikä saa sinut taivastelemaan asiaa keskustelupalstalla, mutta sitten tajusin. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Jotain kehittävämpää harrastusmuotoa odottaisin tuon ikäiseltä mieheltä etenkin kun ilmoittaa olevansa akatemminen, jota ei taatusti ole!
Olen 28v. Ja voin sanoa, että oma lautapelihistoriani päättyi joskus 10-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö ne tietokonepelaajat elä yöllä kuulokkeet korvilla ja mölisevät jotain siinä?
Minä harrastan palapelejä.