Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta aloitetta keskivertomies saa naisilta elämänsä aikana?

Vierailija
03.12.2017 |

Kymmeniä? Satoja? Tuhansia? Kymmeniätuhansia? Ei yhtään?

Kommentit (265)

Vierailija
221/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä, millaista rakettitiedettä jotkut elämästä vieraantuneet, sosiaalisesti taidottomat tyypit ovat tehneet noista ”aloitteista” :D

Kuulkaas, kun normaalit ihmiset eivät mene ventovieraiden ihmisten nenän eteen ihan puskista ”tekemään aloitteita” (mitä h*vettiä se edes tarkoittaa?) vaan sitä katsellaan kiinnostavia ihmisiä, saadaan kenties katsekontakti, vilkuillaan parhaassa tapauksessa puolin ja toisin, hymyillään, vilkuillaan lisää, ja sitten jompikumpi lähättäytyy juttusille. (Kyllä, myös naiset tekevät itseään tykö, jos ensin on ollut silmäpeliä. Myös ihan tavallisille keskivertomiehille. Ihan oikeesti, usko pois!)

Jos tämä kuulostaa täysin vieraalta tavalta lähestyä vastakkaisen sukupuolen edustajaa, suosittelen lämpimästi nettitreffejä. Mikäön ole friikimpää kuin ympärillä vaaniva ”lähestyjä, joka kyttää tilaisuutta päästä ”tekemään aloitetta”. Puistattaa ajatuskin.

No, kenenkäs silmiin keskivertomiehen on lupa katsella ja hymyillä niin pitkään, että kiinostus käy ilmi? Kyllähän katseet ovat joidenkin kanssa kohdanneet, mutta näissä on aina tullut vaikutelma, että nainen katsoo vain nähdäkseen vieläkö se niljake tuijoittelee häntä kohti. Tämän jälkeen olen kohteliaasti siirtänyt katseeni loppuillan ajaksi muualle. 

Juu, en ole lähestynyt ketään, eikä minua ole lähestytty. Ystäviä tietysti on ja heidän kanssa juttelen kuten ihmiset ikään, mutta en ole koskaan tunnistanut tilannetta, jossa olisi hyväksyttävää ilmaista mitään tätä syvemmälle menevää kiinnostusta.

Sen silmiin, joka siihen katseeseen vastaa. Ei voi olla noin vaikeaa!

Et sitten lukenut ekaa virkettä pitemmälle? Heti seuraavassa kerroin, miksi katseeseen vastaaminen ei vielä ole lupa tulla juttusille.

Nämä tiettyjen kulttuurien edustajat ottavat sen lupauksena raiskata. Nainen kutsui seksiin vastaamalla katseeseen. Siksi kannattaa katsoa, etä tuijottelee.

Vierailija
222/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri roduissa ja myös rotujen sisäisesti korostuu osa piirteistä haluttavuuden suhteen toisin kuin jossakin muussa. Joku voi tykätä jättimäisestä takapuolesta ja reippaasta ylipainosta. Toiset taas haluavat laihan lattarinnan. Miesten kanssa sama. Joku pitää blondeista, joku tummista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghfgfggfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime yökerhokeikka oli aikamoinen: neljä naista aloitteellisina. 2 n. 45v (taso 7), 1 n. 30 (taso 7), 1 19v (taso 9). Harmi vain, että itse tuhlasin aikaani sellaiseen joka ei kiinnostustaan osoittanut ja ketä en vähemmän yllättäen siten myöskään saanut. Eli paha arviointivirhe.

T: mies tasoa 7.

Voi hyvänen päivä noitten "tasojen " kanssa! Oletko ollenkaan Aikuinen? Mitäköhän traagista sinulle tapahtui, kun tuollatavoin vahingoituit?

On sulla jännät silmät, kun kaikki ovat mielestäsi tasan yhtä viehättäviä. Mitenkähän edes erotat ihmisiä toisistaan?

Olla viehättävä, haluttava, komea/kaunis tai vastakkaisen sukupuolen silmissä vetovoimainen ei kerro yhtään mitään ihmisen tasosta. Lassukat ovat vain keksineet alkaa jankuttaa tuollaista sanaa. Ei ole olemassa mitään universaalia tasoa. Jotkut ihmiset ovat komeampia/kauniimpia kuin muut ja siksi halutumpia seksi- ja parisuhteeseen, mutta heidän tasostaan se ei kerro yhtään mitään.

Hassua kuinka naiset vastustavat tasoajattelua, mutta kannattavat pariutumistapaa joka nimen omaan perustuu tasoajatteluun.

"Tee aloita vasta saatuasi positiivisia signaaleja (katse, hymy, tms)".

Mihin ne positiiviset signaalit perustuvat? Ulkonäköön, ulkoiseen tasoon. Mihin muuhunkaan ne voivat perustua, kun ihmistä ei tunne?

Eli koko naisten ehdottaman pariutumistavan pointti on se että suodatetaan joukosta se ulkonäöllisesti riittävän tasokas, ja vasta sen jälkeen voidaan tutustua.

Olen lähetellyt positiivisia signaaleja mm. Itseni mittaiselle, varsin arkipäiväisen näköiselle miehelle. Olen 159,5 cm pitkä. Ovatko tällaiset minimiehet siis tasoltaan miten korkealla, ysissä vai kenties jopa kumpissä? (Tämä on vieläpä ihan oikeasti totta. Tuo tyyppi vaikutti kiinnostavalta, sympaattiselta ja viehättävältä, vaikkei hän millään yleisillä mittareilla ollut komea tai raamikas. Sitä jotain hänessä kuitenkin oli minulle, ja seurustelimmekin sitten useita vuosia.)

Voisitteko te katkerat yleistäjät joskus kaivaa sen päänne pois hanuristanne ja edes yrittää katsella maailmaa ilman noita synkkääkin synkempiä tasolaseja. Voisitte yllättyä.

Sehän siinä onkin kun me "katkerat yleistäjät" oikeasti yritetään löytää nainen parisuhteeseen mutta vastakaikua ei tule koska naisten mieskriteerit noudattaa tasoteoriaa.

Itse olen käynyt kymmeniä kertoja treffeillä joten en vain katkerana odota asian tapahtuvan itsestään.

Mitä mun silmään on ympäristössä osunut pariutuneita miehiä niin iso osa on tukevia, jopa lihavia, monet kaljuja, pahimmillaan silleen pellehermanni-tyyliin, pullanaamaisia ja perunanenäisiä tyypillisiä suomalaisia miehiä. Ammatilataan jotain duunareita, monet työttömiäkin. Luonteet laidasta laitaan. Nuoko ovat tasoteorian mukaan huippumiehiä? Salli mun nauraa.

Vierailija
224/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghfgfggfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime yökerhokeikka oli aikamoinen: neljä naista aloitteellisina. 2 n. 45v (taso 7), 1 n. 30 (taso 7), 1 19v (taso 9). Harmi vain, että itse tuhlasin aikaani sellaiseen joka ei kiinnostustaan osoittanut ja ketä en vähemmän yllättäen siten myöskään saanut. Eli paha arviointivirhe.

Voi hyvänen päivä noitten "tasojen " kanssa! Oletko ollenkaan Aikuinen? Mitäköhän traagista sinulle tapahtui, kun tuollatavoin vahingoituit?

On sulla jännät silmät, kun kaikki ovat mielestäsi tasan yhtä viehättäviä. Mitenkähän edes erotat ihmisiä toisistaan?

Olla viehättävä, haluttava, komea/kaunis tai vastakkaisen sukupuolen silmissä vetovoimainen ei kerro yhtään mitään ihmisen tasosta. Lassukat ovat vain keksineet alkaa jankuttaa tuollaista sanaa. Ei ole olemassa mitään universaalia tasoa. Jotkut ihmiset ovat komeampia/kauniimpia kuin muut ja siksi halutumpia seksi- ja parisuhteeseen, mutta heidän tasostaan se ei kerro yhtään mitään.

Hassua kuinka naiset vastustavat tasoajattelua, mutta kannattavat pariutumistapaa joka nimen omaan perustuu tasoajatteluun.

Mihin ne positiiviset signaalit perustuvat? Ulkonäköön, ulkoiseen tasoon. Mihin muuhunkaan ne voivat perustua, kun ihmistä ei tunne?

Eli koko naisten ehdottaman pariutumistavan pointti on se että suodatetaan joukosta se ulkonäöllisesti riittävän tasokas, ja vasta sen jälkeen voidaan tutustua.

Jep. Naiset ei jotenkin tunnu kestävän omaa pinnallisuuttaan.

Kaikki valinnat tehdään pinnallisesti ja sitten vielä kiistetään asia.

"minä kun vain satuin syttymään tästä 190cm lentäjä sänkinaamasta möreällä äänellä, makuja on monia"

Minä olen nainen eikä minua sytytä kuvailemasi henkilö. Liian pitkä, aina poissa ja sänki naamassa aika ruma.

Kylläpä naiset ovat kranttuja kun ei edes 190cm lentäjä sänkinaama möreällä äänellä kelpaa.

Uuh, ihana! Vähän kuin Top Gun -Tomppa (tuplapitkänä). Mulle kelpaisi, enkä pistäisi pahakseni, jos saisin välillä röhnöttää ihan omissa oloissani ukon ollessa lennossa.

Vierailija
225/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghfgfggfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähetellyt positiivisia signaaleja mm. Itseni mittaiselle, varsin arkipäiväisen näköiselle miehelle. Olen 159,5 cm pitkä. Ovatko tällaiset minimiehet siis tasoltaan miten korkealla, ysissä vai kenties jopa kumpissä? (Tämä on vieläpä ihan oikeasti totta. Tuo tyyppi vaikutti kiinnostavalta, sympaattiselta ja viehättävältä, vaikkei hän millään yleisillä mittareilla ollut komea tai raamikas. Sitä jotain hänessä kuitenkin oli minulle, ja seurustelimmekin sitten useita vuosia.)

Voisitteko te katkerat yleistäjät joskus kaivaa sen päänne pois hanuristanne ja edes yrittää katsella maailmaa ilman noita synkkääkin synkempiä tasolaseja. Voisitte yllättyä.

Sehän siinä onkin kun me "katkerat yleistäjät" oikeasti yritetään löytää nainen parisuhteeseen mutta vastakaikua ei tule koska naisten mieskriteerit noudattaa tasoteoriaa.

Itse olen käynyt kymmeniä kertoja treffeillä joten en vain katkerana odota asian tapahtuvan itsestään.

Mitä jos kokeilisit unohtaa ne tasoteoriat ja lähestyisit naisia ihan ilman niitä? Tee aloitteita naisille, jotka vaikuttavat kiinnostavilta ja jotka katseellaan ja olemuksellaan viestittävät että sinä kiinnostat heitä. Ihan ilman mitään tasolaskelmia. Niin yksinkertaista se on ja uskallan väittää, että 99,9% ihmisten pariutumisesta toimii siten.

Vierailija
226/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kymmeniä kertoja nuorempana. Nyt 50+ jatkuvasti.

t. Lyhyt, kalju, tavallisen näköinen normipainoinen mies, joka on sosiaalinen, huumorintajuinen ja kätevä käsistään. Töissä ja talous kunnossa vaikka en rikas. Paljon harrastuksia.

Vierailija
227/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghfgfggfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se elämä nyt vaan on. Ei kymmenet treffit takaa sitä sopivaa puoliskoa. Joku toinen tai kolmas taas on tavannut sattumalta ja heti synkannut. Itsekin olen puolisona ihan erilainen kuin nuorempana.

Vierailija
228/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja olen tehnyt aloitteen viitisen kertaa. Kaksi aloitetta päätyi myöhemmin avioliittoon, toinen edelleen vakaalla mallilla. Itse en ole kertaakaan saanut aloitetta, baarissakin miehet katsovat suoraan ohitseni, vaikka olen ihan tavisnainen enkä mikään mörrimöykky. Minusta tämä ei kylläkään ole mitenkään ikävää. On hyvä, että Suomessa saa olla rauhassa halutessaan mutta toisaalta saa tehdä itse aloitteen, jos siltä tuntuu eikä kivitetä huorana saman tien.

Vierailija
229/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi kumppaniksi itseäni lyhyempää miestä, edes rahalla. Mutta tämä on vain oma mielipiteeni ja itselle tärkeä asia monista. Päässä alkaa heti raksuttaa hyvästit korkokengille ja mahdollisten tulevien lasten alamittaisuus. Geneettisesti ei jatkoon.

Vierailija
230/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghfgfggfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kokeilisit unohtaa ne tasoteoriat ja lähestyisit naisia ihan ilman niitä? Tee aloitteita naisille, jotka vaikuttavat kiinnostavilta ja jotka katseellaan ja olemuksellaan viestittävät että sinä kiinnostat heitä. Ihan ilman mitään tasolaskelmia. Niin yksinkertaista se on ja uskallan väittää, että 99,9% ihmisten pariutumisesta toimii siten.

Veikkaan, että nämä tyypit ovat rankanneet itsensä jollekin tasolle, jonka alle olevia naisia he eivät rekisteröi ollenkaan. Näin jää iso osa kenties hyvinkin kiinnostavista ja kiinnostuneista naisista huomioimatta, ovathan he liian vanhoja, lihavia, rumia tai muuten matalaa tasoa eivätkä näin ollen ole ollenkaan olemassa.

Toinen vaihtoehto on, että miehen negatiivinen perusasenne lyö niin selkeästi läpi, että se karkoittaa kaikki naiset.

Vierailija
231/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tehnyt paljonkin aloitteita. Joskus tulee heti vastaus, että on varattu. Silti on ollut paljon hyviä keskusteluja. Joskus suoraan pakit, joskun on johtanut suhteeseen. Ne parhaimmat parisuhteet ovat tämän elämän varrella olleet kuitenkin niitä, missä mies kertoi myöhemmin päättäneensä nopeasti, että tuon naisen minä haluan. Näkivät paljon vaivaa sen eteen, että pääsivät tavoitteeseen. Tutustuivat, tunnettiin kavereina jo valmiiksi. Tiesivät niin sanotusti, mistä naruista nykiä. Rakensivat ensin luottamusta ja olivat kiinnostuneita siitä, mistä minä pidän, mikä on arvomaailma. Olimme samaa sosioekonomista taustaa, joten oli aika luontevaa.

Vierailija
232/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghfgfggfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Naiset ei jotenkin tunnu kestävän omaa pinnallisuuttaan.

Kaikki valinnat tehdään pinnallisesti ja sitten vielä kiistetään asia.

"minä kun vain satuin syttymään tästä 190cm lentäjä sänkinaamasta möreällä äänellä, makuja on monia"

Minä olen nainen eikä minua sytytä kuvailemasi henkilö. Liian pitkä, aina poissa ja sänki naamassa aika ruma.

No mitäpä jos kuvaat meille unelmamiehesi?

Pituus, ruumiinrakenne, unelma-ammatti, luonteenpiirteet, jne.

Katsotaan miten kauas stereotypioista päästään.

Pituudella ei väliä, suhteellisen lihaksikas koska olen sitä myös itse, tykkää samoista asioista eli samat mielenkiinnon kohteet, fiksu, treenaa paljon samoin kun itsekin, ammatilla ei väliä, tumma tai vaalea ihan sama sekin:) olen löytänyt jo tällaisen, mieheni on 172 cm pitkä kun sulle on niin tärkeä tämä pituuskysymys näköjään.

Vierailija
233/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olen tehnyt aloitteen viitisen kertaa. Kaksi aloitetta päätyi myöhemmin avioliittoon, toinen edelleen vakaalla mallilla. Itse en ole kertaakaan saanut aloitetta, baarissakin miehet katsovat suoraan ohitseni, vaikka olen ihan tavisnainen enkä mikään mörrimöykky. Minusta tämä ei kylläkään ole mitenkään ikävää. On hyvä, että Suomessa saa olla rauhassa halutessaan mutta toisaalta saa tehdä itse aloitteen, jos siltä tuntuu eikä kivitetä huorana saman tien.

Minä olen tehnyt satoja ellen tuhansia aloitteita. Ihan pelkästään nettideittailuvuosinani niitä kertyi lukemattomia. Ja yhteen baari-iltaan mahtui usein enemmän aloitteita kuin sinä lasket tehneesi elämäsi aikana. Ja siis kaiken tasoisia aloitteita katseista seksiehdotuksiin. Eikä todellakaan kannata alkaa jauhaa joistakin alfoista, ovat olleet ihan tavallisia keskivertomiehiä lähes kaikki.

Yli 80% miehistä on parisuhteessa 30-vuotiaina, joten on aivan turha väittää ettei keskivertomiehille tehtäisi aloitteita tai ettei naiset vastaisi heidän aloitteisiin.

Vierailija
234/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimi aikoinaan baareissa, kun pukeutui hyvin siihen tilanteeseen. Sitten kiinnostavan yksilön bongattuaan haki katsekontaktia, hymyili. Jos tuli vastakaikua, niin jatkoi samaa. Ennemmin tai myöhemmin toinen tai itse meni juttusille.

Vierailija
235/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, jos keskivertomies ei oikeasti saa YHTÄÄN aloitetta koko elämänsä aikana (siis sen perusteella, mitä tähän viestiketjuun on kirjoitettu). Itse olen sentään saanut elämässäni joitakin kymmeniä aloitteita, vaikka olen ollut kiusattu mm. ulkonäön takia, 7-8-luokilla tytöt harjoittivat henkistä väkivaltaa mm. vetämällä pulpettia pois päin, mikäli opettaja määräsi istumapaikat niin, että joku luokkani tytöistä joutui istumaan minun viereeni. Myöskään mitään sosiaalisia verkostoja ei ole koskaan ollut (itseasiassa ei ole ollut edes kavereita sitten ala-asteaikojen), mutta siitä huolimatta olen saanut aina toisinaan aloitteita yöelämässä ja deittisivustoilla. Rahaa en myöskään omista.

Jännä, jos minun kaltaiseni mies onkin yhtäkkiä joku naisten tavallista enemmän suosima miesehdokas. 

Vastaus on tietysti se, että komistuit aikuiseksi kasvamisen myötä

Vierailija
236/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa luottaa vaistoon. Osa miehistä jää ilman seuraa, koska hätäkello päässä soi, että tuossa ihmisessä ei ole kaikki nyt ihan kunnossa. Jälkikäteen onkin sitten saanut kuulla kaikenlaista ei niin mukavaa historiaa ja taustaa. Joku kaveri on noihin sortunut. Elänyt myöhemmin perheväkivaltahelvetissä, rikollisen tai päihderiippuvaisen kanssa. Yhdeltä täysnarsisti murensi itsetunnon kokonaan hetkeksi, ennen kuin mies löysi uuden uhrin, mille sama koulutus. Kun itsevarmasta ja reippaasta naisesta tulee haamu itsestään. Pelkää omaa varjoaankin.

Osa ihmisistä nyt vaan jää jakojäännökseksi.

Vierailija
237/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä, millaista rakettitiedettä jotkut elämästä vieraantuneet, sosiaalisesti taidottomat tyypit ovat tehneet noista ”aloitteista” :D

Kuulkaas, kun normaalit ihmiset eivät mene ventovieraiden ihmisten nenän eteen ihan puskista ”tekemään aloitteita” (mitä h*vettiä se edes tarkoittaa?) vaan sitä katsellaan kiinnostavia ihmisiä, saadaan kenties katsekontakti, vilkuillaan parhaassa tapauksessa puolin ja toisin, hymyillään, vilkuillaan lisää, ja sitten jompikumpi lähättäytyy juttusille. (Kyllä, myös naiset tekevät itseään tykö, jos ensin on ollut silmäpeliä. Myös ihan tavallisille keskivertomiehille. Ihan oikeesti, usko pois!)

Jos tämä kuulostaa täysin vieraalta tavalta lähestyä vastakkaisen sukupuolen edustajaa, suosittelen lämpimästi nettitreffejä. Mikäön ole friikimpää kuin ympärillä vaaniva ”lähestyjä, joka kyttää tilaisuutta päästä ”tekemään aloitetta”. Puistattaa ajatuskin.

Mun mielestä taas tuo vilkuilu kuulostaa friikiltä tai vähintään alakoulumeiningiltä. Laitetaanko vielä kaveri jättämään lappu, että neidin seura olisi toivottua?

Katsekontakti ja silmäpeli ennen lähestymistä on sinusta friikkiä? Ookoo, tuo kyllä selittää, miksi ei oikein naisrintamalla tärppää! :D

No onhan se helvetin typerää. Ihmiselle on luotu suu, sitä voi käyttää. Mistä mä voin tietää onko jonkun baarimuijan jutut kivoja ja fiksuja ennen kuin yritän jutella? Ei paljoa lämmitä, jos se osaa vilkuilla kivasti

Ja millä perusteella lähdet testaamaan niitä naisen juttuja? Valkkaat sen mestan kuumimman misun? Vai rumimman nörtin? Vai ihan summassa? Eikö lopputulos ole sama kuin silmäpelin jälkeen, mutta vastaanotto tod.näk. lämpimämpi?

Sen joka vaikuttaa olevan kiinnostunut samoista jutuista kuin mä. Tämän arviointi on toki vaikeaa ulkonäön perusteella, joten menee enemmän tai vähemmän arvalla

Vierailija
238/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt satoja ellen tuhansia aloitteita. Ihan pelkästään nettideittailuvuosinani niitä kertyi lukemattomia. Ja yhteen baari-iltaan mahtui usein enemmän aloitteita kuin sinä lasket tehneesi elämäsi aikana. Ja siis kaiken tasoisia aloitteita katseista seksiehdotuksiin. Eikä todellakaan kannata alkaa jauhaa joistakin alfoista, ovat olleet ihan tavallisia keskivertomiehiä lähes kaikki.

Yli 80% miehistä on parisuhteessa 30-vuotiaina, joten on aivan turha väittää ettei keskivertomiehille tehtäisi aloitteita tai ettei naiset vastaisi heidän aloitteisiin.

En oikein ymmärrä, oletko puolesta vai vastaan...

Minä en laske aloitteeksi sitä, että luetaan netissä joku profiili ja vastataan siihen. En laske aloitteeksi myöskään sitä, että vilkuillaan toista silmiin mutta se ei johda mihinkään. (Kumpaakaan näistä en ole koskaan kokenut.) Alfat ja betat ja gammat ja deltat kuuluvat vain matematiikan ihmeelliseen maailmaan ja susilaumaan, eikä niistä kumpikaan kiinnosta minua.

Minä olen huomannut miehen, joka on ollut minusta kiinnostava ja olen tehnyt aloitteen vakavissani. Siis tyyliin kahville-leffaan-kävelylle-seukataankomejo. Jostain muusta ehkä baarivessapano on saman tasoinen aloite. (Näitäkään minulle ei ole koskaan tehty.)

Vierailija
239/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kannattaa luottaa vaistoon. Osa miehistä jää ilman seuraa, koska hätäkello päässä soi, että tuossa ihmisessä ei ole kaikki nyt ihan kunnossa. Jälkikäteen onkin sitten saanut kuulla kaikenlaista ei niin mukavaa historiaa ja taustaa. Joku kaveri on noihin sortunut. Elänyt myöhemmin perheväkivaltahelvetissä, rikollisen tai päihderiippuvaisen kanssa. Yhdeltä täysnarsisti murensi itsetunnon kokonaan hetkeksi, ennen kuin mies löysi uuden uhrin, mille sama koulutus. Kun itsevarmasta ja reippaasta naisesta tulee haamu itsestään. Pelkää omaa varjoaankin.

Osa ihmisistä nyt vaan jää jakojäännökseksi.

Paitsi että nuohan eivät jääneet vaille seuraa, päin vastoin narsistikin löysi helposti uuden naisen tilalle.

Eli selvästikään ei kannattaisi luottaa vaistoon joka ohjaa mieluummin itsevarman narsistin kuin sen ujon ja kiltin miehen luokse.

Tämä on hassu ilmiö:

- nainen rakastuu itsevarmaan narsistiin ja saa huonoja kokemuksia

- nainen päättelee kokemuksensa perusteella että kannattaa vältellä ujoja ja kiltin oloisia miehiä (samoin kuin lyhyitä ja rumia miehiä), ties mitä luurankoja niillä on kaapeissaan

- nainen rakastuu seuraavaan itsevarmaan narsistiin/hedonistiin/tms

Vierailija
240/265 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghfgfggfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivinen signaali ei liity mitenkään toisen ulkonäköön. Voi voi kun tuokin piti tänne kirjoittaa kun luulin itsestään selväksi asiaksi.

Mihinkähän se sitten mahtaa liittyä?

Mikä tuntemattomassa miehessä baarin toisella puolella herättää kiinnostuksen, ellei ulkonäkö?

Viitteet korkeasta statuksesta kaveriporukassa?

Mikä sinusta oikein on positiivinen signaali toiselta ihmiseltä? Et taida ymmärtää mitä sillä tässä tarkoitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä