Olen nuori nainen ja minua ei ole koskaan häiritty seksuaalisesti
Kommentit (26)
Ole onnellinen. Mä jouduin viimeksi eilen seksuaalisen häirinnän uhriksi töissä.
Olet onnekas ja kuulut vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
No kivat sulle trolli.
🙄 Ap
No noinhan se suurimmalla osalla on.
Ehkä et ole ylipainoinen eikä sinulla ole kynittyä tai ruman väristä tukkaa. Ylipainoiset naiset kynityllä ja/tai ruman värisellä tukalla tuntuvat olevan alttiimpia seksuaaliselle häirinnälle...
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen. Mä jouduin viimeksi eilen seksuaalisen häirinnän uhriksi töissä.
Kuvittelet vaan..
Väärin sanottu. Kyllä sinua on häiritty seksuaalisesti, et vain ole ollut siitä tietoinen. Mutta nyt olet, nih!
t. fem.marttakerh.sivuos.
Ei minuakaan ole koskaan häiritty seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet vaan..
Mitäs se kopelointi oli eilen, jos ei seksuaalista häirintää?
Vierailija kirjoitti:
No noinhan se suurimmalla osalla on.
Ehkä jossain mielikuvitusmaassa! Oikeassa maailmassa ei.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et ole ylipainoinen eikä sinulla ole kynittyä tai ruman väristä tukkaa. Ylipainoiset naiset kynityllä ja/tai ruman värisellä tukalla tuntuvat olevan alttiimpia seksuaaliselle häirinnälle...
Varmaan jotkut idiootit kuvittelee, että nuo olisivat "helpompia" tai innoissaan ahdistelusta.
Eniten ahdistelun kohteeksi tuntuvan joutuvan kuitenkin alaikäiset ja nuoret naiset.
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa aika tuota kuvausta vastaavaa kaveriani on kourittu baarissa minunkin silmieni alla. Itselleni, kuvausta vastaamattomalle, ei ole baarissa tuollaista sattunut kuin kerran.
Jostain luin, että ylipainoisia, tatuoituja ja jotain muunkinlaisia pidetään jotenkin helpompina kohteina. Ehkä se on sitten totta.
Toivottavasti Jumala tulee ja tiputtaa ison tulikiven joka lopettaa tämän maailman ja kaiken turhanpäiväisen hysterian joka nykyisin on vallalla. Tämä maailma on mennyt täysin hulluksi.
Ei minuakaan ole koskaan häiritty tai ahdisteltu seksuaalisesti. Toisaalta, en minäkään häiritse muita.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jumala tulee ja tiputtaa ison tulikiven joka lopettaa tämän maailman ja kaiken turhanpäiväisen hysterian joka nykyisin on vallalla. Tämä maailma on mennyt täysin hulluksi.
Ahdistelun vastustaminen turhanpäiväistä hysteriaa? Taidat itse olla vähän hullu?
Ei minuakaan!
Kerran pomo halas vähän liian pitkään ku kesätyöt loppu, mutta ehkä vaan oli niin tykästyny minuun.
Baarissa on kehuttu ulkonäköä, isketty, pyydetty puhelinnumeroa, tultu tanssimaan lähelle.
Mun perään on vihelletty. Otin kohteliaisuutena.
Mutta häiritty ei oo koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelun vastustaminen turhanpäiväistä hysteriaa? Taidat itse olla vähän hullu?
Tätä ns. ahdistelua ja siihen liittyvää hysteriaa kuvaa parhaiten se, että nyt on ensiksi kehitetty ratkaisu, johon on sen jälkeen etsitty/tekemällä tehty ongelma.
Ensin tuli siis muna, ja vasta sen jälkeen kana :O
Sussa ei ole mitään sellaista mikä olisi siinä mielessä kiinnostavaa, olet ehkä mitätön.
No kivat sulle trolli.