SATUHÄÄT aiheinen keskustelu tässä ketjussa! =D
Kommentit (209)
Anuhan on seurustellut joskus miehen kanssa, oletko sinä Terhi? Koska tiesit haluavasi olla naisen kanssa?
Miten se on sulta pois, että 7 kk:n ikäero ja hoitaja käy silloin tällöin? :O
vähän tyhmä kysymys ohjelman juontajalta se vietättekö nyt hääyötä!!!!! siis haloo!! olisko ikinä kysynyt tollasia, jos olis ollut perinteinen nainen-mies aviopari?? Samoin se kommentti tyttöpusuista...
Aivan varmasti levännyt äiti on parempi kuin puhkiväsynyt.
Nyt on ihan pakko mennä nukkumaan, koska Alliisa tuossa malttamattomana tuli hakemaan.
Täytyy sanoa, että olen ollut paljon onnellisempi viime kuukausina, kun en ole käynytkään AV:lla =)
Ja joo, kaikki isovanhemmat ovat tekemisissä lastemme kanssa!
Lapset " piti" tehdä näin lyhyellä ikäerolla, sillä
A) Hedelmöityshoitolaki pukkasi päälle (klinikalta sanottiin, että joko ennen heidän kesälomaansa aloitamme hoidot tai sitten todennäköisesti matkaamme seuraavaksi ulkomaille hoitoihin, sitten eduskunta/hallitus/mikälie sanoikin, että ähäkutti, ei tehdäkään mitään päätöksiä.. siinä vaiheessa Alliisa oli jo raskaana=)
B) Olen aina halunnut lapsia pienellä ikäerolla ja näinhän se järjestyi hitsin hyvin!
C) Hömppä ajatus, että tuota ihanaa pikkuista ei olisi " hankittu" sillä perusteella, että saatamme tarvita apua =)
etenkin kun ignooraa noi yrjöjutut =D
Meillä on muuten anoppini kylässä ja saan kuulemma nukkua huomenna johonkin puoleenpäivään. JES!
Hyvää yötä kaikille ja toivottavasti itse kukin olette onnellisia =)
Millainen Perttu oli kouluaikaana?
Miten on mahdollista, että otat puolison sukunimen myöhemmin? Mä luulin,e ttä sitä ei saa ottaa saman sukupuolen liitoissa? Vai luulinko väärin?
Halusin vain sanoa, miten rohkeita naisia olette ja miten suuresti aito kiintymyksenne ja huolenpitonne toisistanne näkyi. Kaikkea hyvää!
Tyttöpusuja ja vietättekö hääyön, voi äly! Kyllä huomasi, ettei S.R. ihan näitä häitä hyväksynyt!
Tuohon kateelliseen älinään lasten pienestä ikäerosta ja hoitajasta: miksi joku suuttuu/on kade jos jollain toisella on hoitaja? Ei varmasti ole heiltä pois. Taitavat vain haluta kiillottaa omaa marttyyrikruunuaan, että " kyllä _minä_ puskin hartiat korvissa ja veren maku suussa silloin kun omat kakarat oli pieniä, ei tarttuenu auttaa!"
Kyllä meilläkin olisi monesti hoitajaa kaivattu, luoja paratkoon, vaikka lasten ikäero on 1v9kk. Ketään sukua ei ole lähellä, eikä _ketään_ jota olisimme voineet pyytää hoitamaan lapsia, edes vauvulenkkien ajaksi silloin vauva-aikana. 3 kertaa palkattiin MLL:ltä hoitaja, mutta kallista lystiä oli.
että jos asia ole vielä koskaan ollut henkilökohtaisesti lähellä, voi jopa juontajallekin tulla sammakoita suuhun ja suusta ulos. Ei tietenkään saisi, herkässä asiassa ammattilaiselle (...no joo....), mutta ihminen se Satukin on vaan ehkäpä hänellekin hämmentävässä tilanteessa.
että ehkä juontaja ei tarkoittanut sillä hääyö kysymyksellään mitään " pahaa" . Ehkä hän vain ajatteli, että kun kaksi raskaana olevaa naista (toinen ison mahan, ja toinen aamupahoinvoinnin väsyttämänä) juhlii häitä, niin voimat saattavat olla loppu juhlien päätyttyä...
Ei kai tuo nyt niin kummallista ole, tunnen monia (hetero) pareja, jotka ovat puhuneet, ettei hääyöstä tullut mitään, esim. väsymyksen tai liiallisen humala tilan vuoksi. Asian pystyy korjaamaan aamulla, ja nykyään harva enää on neitsyt häävuoteessa, joten mitäpä kummallista siinä rakastelussa olisi...;)
Minusta juontaja nimenomaan viittasi kysymyksellään hääparin raskauksiin, että jaksavatko muuta kuin nukkua hääyönä. Ja okei, ehkä kysymyksen olisi voinut muotoilla toisin, viitata raskaaseen päivään ja siunatussa tilassa olemiseen ja kysyä siinä yhteydessä että luuletteko unen tulevan heti kun pääsette kotiin/hotelliin tmv.
Mitenköhän urheilija Satu Ruotsalainen on ammatti toimittaja?
Tai aikaisempi juontaja laulaja Heidi Kyrö? Tätä on meillä mietitty useammin kuin kerran, juontajien kökköjä syleksiessä
Kerran joku " oikea" juontaja, henkilö joka ei ollut mikään julkkis, vaan esiintymisen ja juontamisen ammattilainen ja siinä koko elämänsä työtä tehnyt, sanoi miten ärsyttävää ja loukkaavaa on, kun kaikki missit haluavat (ja saavat) juontokeikkoja ihan kuin sitä voisi siihen(kään) työhön hypätä noin vain ajatellen, että riittää että on nättti ja osaa jotain läppää heittää.
Oli niin fiksu haastattelu, että aloin todella ajatella ja ohjelman myötä huomasin, miten moni asia vaikuttaa hyvään ja sujuvaan juontamiseen ja miten monessa asiassa voi siinä itseään kehittää, että nämä satunnaisjuontajat eivät moisista ammattitaidoista ole varmaan koskaan kuulleetkaan.
186
kiva saada pieniä vinkkejä sieltä täältä. Ja itsekkin pienen 8kk lapsen äitinä tiedän että apu olisi joskus tarpeen niin en ihmettele yhtään lapsenvahdin hommaamista. iloista yhteiselämää pikkuisten kanssa teille.
oletko joskus törmännyt tällä palstalla mielistelyyn? täällä jos missään tulee kakkaa niskaan, jos on edes keksittyä syytä (lue= ymmrretään tahallaan ihan väärin). tän (AV) raaempaa yleisöä ei toi ollakaan, varsinkin kun saa nimimerkillä tilittää
And you are my man....laulelee :)
Toivottavasti löytävät tasapainon ja välttyvät itsemurhauhkauksilta ym epäkypsältä skeidalta jatkossa.
Mä kans unisena kirjoittelen mitä sattuu!!! Itse olen terveyden huoltoalalla ja teen työtä sairaiden/vammaisten kanssa, joten kun näin jälkeen päin luin kirjoitukseni. olihan se tietty kamalaa, varmasti sellaiselle erityisesti jolla se lapsi EI ole ns. terve (kuka sen terveyden sit määrittääkin)... tälläkin hetkellä opiskelen alaa, jossa tulen tekemään entistä enemmän töitä vammaisten (itse käyttäisin mieluummin sanaa vajaakuntoisten!) kanssa, joten ihan " tumpelo" en sentään näissä asioissa oo.. anteeksi, jos pahoitin mielesi!!!
146, joka pian kaatuu sängyn pohjalle