Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, eipä taaskaan näyttäny mun tekemä ruoka maistuvan äijälle!!!!

Vierailija
19.04.2006 |

VITTU!!! MÄ en kyl sit enää tee ruokaa. Kyllä me lapsen kans jotain aina löydetään....vituttaa!!!!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sanonut miehelle, että jos ei minun tekeleet kelpaa niin herra voi tehdä itse omansa. Eipä ole tullut valituksia.

Vierailija
2/26 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ipanat sensijaan kranttuilee minkä kerkeävät, aina on naama nutturalla jommalla kummalla/kummallakin. itsetehty kotiruoka jää lähes poikkeuksetta syömättä, oli se melkein mitä vain. ja sitten kun tarjoaa joskus hätävararuokana nakkeja ja ranskalaisia niin lapset vetää kaksin käsin ja kehuu " äiti taas on ihan mahtavaa ruokaa!" niinpä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nirppanokka-akat ei tajua että miehelle pitää olla kunnon täyttävää ruokaa. Ei noilla anorektikon eväillä pitkälle pötkitä. Kaverini tekee miehelleen aina tollasia olemattomia ruokia ja mies tekee raskasta työtä. Meillä se mies söisi nälkäänsä kaikki tarjottavat ja akka aina pikkusormi pystyssä kieltää ahmimasta. Kamalaa pitää miestään nälässä kun itse syö kuin hiiri. Mieti vähän mitä tarjoat!

Vierailija
4/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten helvetissä voit sanoa että itse syön ku hiiri ja että jotain rehusalaatteja yms on ollut!!!!????

Kuules, jos et tiedä asioista mitään, niin älä viitti mitään kommentoidakkaan!!!!

Eipä paljoo kunnon aterian valmistaminen kiinnosta kun ei kuitenkaan näytä äijälle maistuvan!!!!

ap

Vierailija
5/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään mies osaa muka laittaa itse ruokaa. Tehän varsinaisia 50-luvun kotiäitejä ootte... Meillä käy molemmat töissä ja kotityöt ei tosiaan ole yksin mun kontolla, ei myöskään lastenhoito. Jos ootte kotiäitejä, niin sanokaa niille miehillenne ja lapsille, että jos ei normaali kotiruoka kelpaa, niin olkaa syömättä sitte. Eikä mitään herkkuja korvikkeeksi.

Vierailija
6/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka pitää valmistaa rakkaudella eikä v-sanoilla höystäen. Ehkä vika piileekin siinä?

Vierailija
7/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä ole v-sanoilla mitään tekemistä...

ap

Vierailija
8/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptiä kehiin, niin voidaan arvioida puolueettomasti maistuuko se vai ei ;))

Vierailija
9/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ukollesi että kasvaa aikuiseksi. Antaapa hyvän mallin lapsellekin. " yäk, en syö" Tsiisus mikä äijä. Käsittämätöntä.

Vierailija
10/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan oksentamatta syökään. Ukkosi on huomannut millainen v-pää olet. Toivottavasti se löytää pian uuden. Ei tollasta akkaa kukaan jaksa. Viet ruokahalun jo tavatessa ja varmaan marmatat heti kun ovi aukeaa. Miesparka.

Vierailija
11/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaverini tekee miehelleen aina tollasia olemattomia ruokia ja mies tekee raskasta työtä. Meillä se mies söisi nälkäänsä kaikki tarjottavat ja akka aina pikkusormi pystyssä kieltää ahmimasta. Kamalaa pitää miestään nälässä kun itse syö kuin hiiri. Mieti vähän mitä tarjoat!

Vierailija
12/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika vaikeeta päätellä millainen ihminen olen tälläisen tekstin perusteella!

Ja uskokaa pois! Ette varmaankaan edes uskois millainen olen ulkonäöllisesti ja muutenkin, jos näkisitte mut!

ap

Vierailija
13/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaattiin tarvitaan. Ei ole mitä nälkäänsä söisi!

Vierailija
14/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oletkin joku pyntätty kana koska ukolle teet vaan keittoa.

Vierailija
15/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisenkin mies on iältään jo reilusti keski-ikäinen, joten lapsellisuudesta ei ole kyse. Joskus vain kun teen ruoan, niin hän ei tykkää siitä tai ei vain viitsi syödä sitä. Minua auttoi jonkin verran se, että meidän vanhin lapsemme on saanut samanlaisen luonteen. Tiedän, että kyse on luonteesta eikä esimerkistä, koska isäntä ei ole tehnyt tuota niin avoimesti. Jotenkin ymmärrän tuon lapsen käytöksen kautta, että sellainen on luonteessa, eikä mies tee sitä tahallaan. Nykyään harmittaa enemmän se, kun tuo vanhin lapsi ei syö:)

Vierailija
16/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ikänsä eineksillä. Kaupan makaronilaatikko on kuulemma parempaa kuin vaimon tekemä... Tietysti on myös uusavuttomia naisia, jotka eivät todellakaan osaa tehdä ruokaa tai joiden mielestä ruuanlaitto on sitä, että paistetaan pannulla kalapuikkoja ja laitetaan ranskalaiset uuniin.

Vierailija
17/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes tehdä niitä ruokia joita mies ei halua. Kysyn aina mitä tehdään ja jos ei tiedä tai ole väliä keksitään sitten jotain. Pidän kirjaa päivän ruoista ja yhdessä sieltä katsomme mitä herkkua ei ole ollut vähään aikaan.

Meillä mies tekee myös ruokaa. En ole mikään palvelija vaan töihin osallistutaan tasapuolisesti.

Vierailija
18/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se, ettei arvosteta toisen laittamaa ruokaa ja ylipäätäänkin nyrpistellään ruoalle, on todella huonotapaista ja lapsellista.

Ja mistä ihmeestä saatte päähänne, että kun ap nyt sattui tekemään keittoa, että se on jotain ihmeen laihdutuskeittoa ja että ap syö vain rehuja??? Keittojakin on monenlaisia.

Olette kyllä ihmeellistä sakkia, en muuta voi todeta.

Vierailija
19/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mistään rehukeitosta ei todellakaan ole kyse.

Ja jos se teitä yhtään halpottaa, niin tein ihan nakkikeittoa!!!! Jossa paljon nakkeja!!1

ap

Vierailija
20/26 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

So, sit syö tunnin päästä uudestaan!!!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme