Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Bugaboot taitavat olla OUT! Luin jenkkiläiseltä keskustelupalstalta...
07.03.2006 |
...että nämä Mutsyt saavat Bugaboon näyttämään Ford Taunukselta. :)))
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vai mihin viitataan Taunuksella, eikö se ole sellainen iso rotisko? Ihan kivalta nuo Mutsytkin näyttävät, niitä näki Pariisissa jonkun verran. Mutta kyllä ne näyttävät enemmän " Taunukselta" Bugaboon rinnalla ;)
Onko se istuinosa samalla tavalla säädettävä kuin Bugaboossa?
Alue: Aihe vapaa
Meillä on REIMATEC