Hallituksen säästö- ja leikkaustoimista inisevä, kitisevä ja valittava Jyväskylän yliopisto tulee lakkauttaa
Suomi ei ole paikka politisoituneille yliopistoille, yliopistojen tulisi olla ja pysyä poliittisesti sitoutumatromana. Tämä myös koskee hallitusten toimiin kohdistettua ulinaa ja vinkumista joka ei kuulu Suomen yliopistoihin. Lisäksi Orpon hallitukselle on kriittiset syyt näihin säästö- ja leikkaustoimiin sekä valtiosaneeraukseen, sillä Suomen talouseei ole voinut vuosiin hyvin, työttömyys on lisääntynyt ja maan vienti ei vedä ja mielestäni yliopistoilla ei pitäisi olla tähän mitään sanomista ja nokan koputtamista sillä he eivät tätä maata johda ja tee päätöksiä vaan hallitus.
Kommentit (17)
Kun yliopisto politisoituu se ei ole hyvä asia. Tämä on nähty niin Amerikassae, Briteissä, Ruotsissa kuin Japanissakin.
Yliopiston pääaineet ovat muutenkin huuhaa humanismi ja woke
Ja sitten kun Pohjois- ja Itä-Suomessa ei enää ole palveluja, työpaikkoja tai toimintaa, ne voidaankin kätevästi luovuttaa Venäjälle. Vai mitä?
Asiasya puhuttu aikaisemminkin. Viimeksi kymmenen vuotta sitten jolloin todettiin että Suomessa liikaa yliopistoja ja ne tulisi karsia viiteen.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun Pohjois- ja Itä-Suomessa ei enää ole palveluja, työpaikkoja tai toimintaa, ne voidaankin kätevästi luovuttaa Venäjälle. Vai mitä?
Minne ne palvelut, työpaikat ja asukkaat sieltä katoaa jos yliopisto lakkautetaan?
Vierailija kirjoitti:
Kun yliopisto politisoituu se ei ole hyvä asia. Tämä on nähty niin Amerikassae, Briteissä, Ruotsissa kuin Japanissakin.
Ja Helsingissä. Siellä se vasta wokea touhu onkin. Proffa lentää ulos heti, jos et kumarra vassaria.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Plus tekoäly korvaa muutenkin pian opettajat, sosiologit, journalistit ja biologit, niin mihin sitä Jyväskylän yliopistoa enää edes tarvitaan?
Tervetuloa tekoälyvarhaiskasvatukseen vaan! Voit jättää vuoden ikäisen lapsesi ruudun eteen. Ruudusta hän saa ohjeet kuinka vaihtaa vaippa ja pysyä aloillaan. Nähdään iltapäivällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun Pohjois- ja Itä-Suomessa ei enää ole palveluja, työpaikkoja tai toimintaa, ne voidaankin kätevästi luovuttaa Venäjälle. Vai mitä?
Minne ne palvelut, työpaikat ja asukkaat sieltä katoaa jos yliopisto lakkautetaan?
Ai 18-25v nuoret aikuiset muuttaa sinne ihan ilman yliopistoakin asumaan ja kuluttamaan? Niin varmaan joo.
Jaha. Itäblokin turvapaikkadosentti taas suorittamassa amatöörimäistä hybridivaikuttamista. No, jollakin se vodka on maksettava, kun pelkkään hapankaaliin kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yliopisto politisoituu se ei ole hyvä asia. Tämä on nähty niin Amerikassae, Briteissä, Ruotsissa kuin Japanissakin.
Ja Helsingissä. Siellä se vasta wokea touhu onkin. Proffa lentää ulos heti, jos et kumarra vassaria.
Olisiko sulla provoamisen pohjaksi mainita joku esimerkki!
Vierailija kirjoitti:
Asiasya puhuttu aikaisemminkin. Viimeksi kymmenen vuotta sitten jolloin todettiin että Suomessa liikaa yliopistoja ja ne tulisi karsia viiteen.
Vai todettiin. Pitäisikö laittaa vähän validimpi lähde, esimerkiksi sellainen, joka ei ole maksumuurin takana?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun Pohjois- ja Itä-Suomessa ei enää ole palveluja, työpaikkoja tai toimintaa, ne voidaankin kätevästi luovuttaa Venäjälle. Vai mitä?
Ei vaan fatim komentaa sieltä ihmiset muuttamaan isoihin kaupunkeihin eteläsuomeen.
Toki valkoiset jumttimiehet saavat mielellään jäädä syrjäseuduille syrjäytymään.
Intersektionaalinen tutkimus on kaikille osapuolille pelkkää tragediaa. Jos tutkimus pohjaa marxilaiseen intersektionaaliseen ideologiaan, se on puolitotuuksia täynnä ja kritiikkiä kestämätön nollatuote, tragedia. Kun sitä ei saa kritisoida, on se koko länsimaisen tieteen tragedia, valheiden pönkitystä yliopistossa. Tutkimus on ajanhukkaa ja tragedia paitsi tutkijalle, niin myös veronmaksajille. Jos tutkimusta julkaistaan tai siihen vedotaan, on se tragedia medialle. Ennenkaikkea se on tutkijan henkilökohtainen tragedia, kun hän hukkaa elämänsä poliittiselle ideologialle ja valheille. Tiedolla ei ole mitään arvoa vapailla markkinoilla, paitsi intersektionaalinen julkinen puoli, mikä pyörittää tätä tragediaa yhä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalinen tutkimus on kaikille osapuolille pelkkää tragediaa. Jos tutkimus pohjaa marxilaiseen intersektionaaliseen ideologiaan, se on puolitotuuksia täynnä ja kritiikkiä kestämätön nollatuote, tragedia. Kun sitä ei saa kritisoida, on se koko länsimaisen tieteen tragedia, valheiden pönkitystä yliopistossa. Tutkimus on ajanhukkaa ja tragedia paitsi tutkijalle, niin myös veronmaksajille. Jos tutkimusta julkaistaan tai siihen vedotaan, on se tragedia medialle. Ennenkaikkea se on tutkijan henkilökohtainen tragedia, kun hän hukkaa elämänsä poliittiselle ideologialle ja valheille. Tiedolla ei ole mitään arvoa vapailla markkinoilla, paitsi intersektionaalinen julkinen puoli, mikä pyörittää tätä tragediaa yhä uudestaan.
Humanistista huuhaata ei ole tarkoitettukaan vapaille markkinoille, vaan verovaroilla ylläpidettäväksi pienten piirien keskinäiseksi puuhasteluksi.
Tämä. Plus tekoäly korvaa muutenkin pian opettajat, sosiologit, journalistit ja biologit, niin mihin sitä Jyväskylän yliopistoa enää edes tarvitaan?