SATUHÄÄT aiheinen keskustelu tässä ketjussa! =D
Kommentit (209)
ihme juttu: jos on normaali nais-mies hääpari, niin kaikki haukkuu rumaksi ym, mutta kun on lesbopari (ei mikään kaunis) niin kaikki hehkuttaa, kun oli niiiiiiin ihana ja sulonen ym pari. kaikkien pitää olla niiiiin suvaitsevaisia että... missä on se suvaitsevaisuus normaaliparien kohdalla??
Ja asenneilmapiiristä voin todeta sen verran, että muutamassa vuodessa on helpottanut tosi paljon. Joskus 4 vuotta sitten oli vielä paljon vaikeampaa, mutta nykyään suhtautuminen on pääasiassa samantapaista kuin heteropareihinkin.
Tänään kyllä olin huomaavinani, että eräs vastaantulija katsoi tosi pitkään.
mielipiteestään huolimatta sen voi esittää asiallisesti tai epäasiallisesti. Sananvapaus ja mielipiteenvapaus kaikilla on, ja jokainen saa olla mistä vaan asiasta mitä mieltä halua. Eri asia sitten on, hyväksyykö yhteiskunta sen mielipiteen mukaista toimintaa, esim varastaminen, väkivalta jne.
Mun mielestä on tosi kiva että taas olet täällä av:lla! Mä olen ihan kaivannut sua...
Hyvää jatkoa koko perheelle ja jaksamista pienten lasten kanssa!
Näytitte tosi hyviltä.. Jaksamista tyttöjen kanssa :)
Mua tympii tollaset jolla ei ole omaa mielipidettä, eletään vaan sen mukaan mitä mies sanoo.
rakastamaan naista. Miehillä ei siis ole mitään tekemistä lesbouteni kanssa, vaan naisilla =)
Tuohon kommenttiisi lapsista ja isyydestä en ota muuta kantaa, kuin että se on oma näkemyksesi. Voi olla, että olisit samaa mieltä jos olisit homoseksuaalinen itse, tai sitten mielipiteesi olisi eri, sitä en voi tietää. Mutta minä elän ja teen lapsiin liittyvät ratkaisut omasta näkökulmastani parhaan harkintakykyni mukaan.
Vierailija:
Vierailija:
Niin. Ja jotkut (lue suurinosa monikkovanhemmista) jopa pystyvät hoitamaan kaksosensa ihan ilman ulkopuolisten apuja *IIIK*. Eikä todellakaan ole apua saatavilla " noin yleensä" . Se on ihan omasta asenteesta ja vauvoista kiinni miten pärjää.Voi h*i, millaisia vanhempia täällä pörrää.
En arvosta himpun vertaa sitä, että joku ylpeilee pärjäävänsä ilman apua. Mitä hienoa siinä on? Ja mitä pahaa siinä on, jos ottaa vastaan apua?
Aiotteko opettaa tuon asenteen lapsillennekin?
Valitettavasti en nähnyt Anun ja Terhin häitä. Voi kun tulis joskus uusintana.
Ja minkähän helvetin takia en saisi tuntea ylpeyttä siitä, että olemme pärjänneet kahden vauvan kanssa ilman apua?!? Apua aion kyllä pyytää, jos sitä tarvitsemme, mutta toistaiseksi olemme pärjänneet ilman? Eli mitäs pahaa siinä on? Mä en kaipaa muiden arvostusta, mutta itseäni arvostan kyllä.
mutta ei taatusti ainakaan sillä, että eletään jatkuvasti kiusaamisen pelossa eikä uskalleta siinä sitten lainkaan elää. On otettava itse aktiivinen asenne ja jos joku sortuu purkamaan pahaa oloaan muihin ihmisiin, hän laitetaan kuriin. Itse olen sen verran ollut tekemisissä koulukiusaajien kanssa, että tiedän syiden kiusaamiseen olevan heidän henkilökohtaisissa ongelmissaan. Valitettavasti kukaan ulkopuolinen ei voi ratkaista toisten ongelmia, mutta omat rajansa voi aina määritellä.
Kun nyt kerran selvensit asiaasi, niin enpä jaksa siihen puuttua. Mutta haluan vielä kerran korostaa, että asiat voi sanoa sekä laillisella että laittomalla tavalla =)