Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sinun mielestä homomiehet tyylikkäämpiä kuin heteromiehet?

Vierailija
26.06.2026 |

Esim. Niko Saarinen tai Sami Sykkö.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Vierailija
2/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä yleensä omanlaisensa tyyli, en sanoisi, että se on parempi kuin heteromiehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pukeutuvat usein oudosti oman alakulttuurinsa mukaan. Ei siinä ole mitään ongelmaa jos se on heidän tyylinsä, mutta eivät he yleensä mitään kovin hyvännäköisiä (konventionaalisten standardien mukaan) ole.

Vierailija
4/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nyt on sellaisia tyypillisiä stadihinttareita. Ei homoilla sinänsä ole mitään yleistä tyyliä, paitsi juuri tuollaiset stereotyyppiset yksilöt.

Vierailija
5/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli on kauneutta. Naiseus ja mieheys. 

Välimuodot ovat vähemmän. 

Tämän näin jo lapsena. 

Vierailija
6/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska nekin on kaikki yksilöitä mut ne ketkä on tyylikkäitä niin ne on sitten tosi tyylikkäitä. Frendi on homo ja se laitto mun vaatekaapin uusiks ja vaan kehuja tulee. Myös itelle kivempi kun on päällä kuteita joissa tuntee ittensä hyvännäköiseks.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä yleensä hyvä visuaalinen silmä. 

Itse en arvosta miestä, joka on liian kiinnostunut omasta ulkonäöstään. Jotenkin ällöttävää, jos puhuu koko ajan vaatteista, hiuksista tai käyttää hajusteita. 

Vähän karrikoituna, miehelle riittää pari laadukasta pukua, mageet farkut, musta ja valkoinen laadukas t-paita, laadukas neule, about näin. Vähän, yhteensopivat, laadukkaat.

Vierailija
8/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehet eivät ole miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä väitettä. Ei Niko Saarinen ainakaan ole. Iso hattu päässä kulkee. Olen ihan heteromies ja varmasti pukeudun paremmin.

 

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi