Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SATUHÄÄT aiheinen keskustelu tässä ketjussa! =D

Vierailija
07.04.2006 |

Kommentit (209)

Vierailija
141/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi rakkaus ei kaipaa tuntemattomien hyväksyntää (jossa taitaapi olla kyseessä tällä hetkellä " trendi" sellainen...)

Ensi kuun Cosmossa lukee että " homous on OUT!" ja taas täällä parjataan Tempakkaa ja Alisaa..

Kuinka moni täällä voi sanoa olevansa nyt sitä mitä on,jos ei olisi ollut ISÄÄ (=MIES!!!) elämässään?

Olen oikeasti paljon salliva ihminen, mutta kaksi äitiä (taikka sitten isää) perheessä on sellainen asia mikä ei minuun uppoa..kyllä se tikku uppoaa paremmin reikään kuin että hakkaisi kata holea vasten toisiaan käyttäen leluja apuna (ja silti sitä MIESTÄ tarvitaan jos tahdotaan jatkaa sukua...)

Lesbot on vain naisia jotka ovat joskus saaneet tuntea vääryyttä/pahuutta miehiltä, naisia jotka kuvittelevat että " toinen samanlainen" on parempi kuin se todellinen vastakappele.

Miksi jostain epänormaalista yritetään luoda väkipakolla (tälläisten turhien tostiTVhäiden avulla) normaalia, miksei me saada vapaasti sanoa että se ei ole OK, vaan meidän pitää nassu hymyssä hokea että homot ja lesbot on pop?

Onko kohta ihmisen ja eläimenkin " suhde" selitettävissä normaaliksi mikäli joku joka tykkää Mustista ja Mirristä jaksaa hokea, " että näin se on ollut aina, mä rakastan turkkia ja häntää" ja perustaa jonkun " Mirrien majan" tai " Turrejen talon" ja jaksaa ja jaksaa niin onko se about 10 vuoden päästä normaalia kun tällä hetkellä se on SAIRASTA ja KIPEETÄ!?!

Siis toivottavasti joku edes ymmärsi pointin,ennen kuin valvojan ankara raja tuli ja veti tän tekstini pois täältä...

Vierailija
142/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla se sama joka ihmetteli miksi tälle parille " mielistellään" .

T: ei siihen vastannut, vaikka samaa mieltä olenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä taida kuvattavilla olla osaa tai arpaa ohjelman musiikkien valitsemiseen. ainoastaan oman juhlansa musiikit ovat valinneet

Vierailija
144/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan on vaan sitä mihin tottuu ja sitä miten asiat oppii näkemään..?

se 197

Vierailija
145/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe meinaa lipsahtaa sivuraiteille, kun nuo homofoobikot pääsee ääneen

Vierailija
146/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä aika harvoin mutta muistan kyllä Tempakan ja olin ihan ihmeissään kun olikin tuo Satuhäitten toinen morsian! Mutta siis paljon onnea teille näin jälkikäteen parisuhteen rekisteröinnistä ja vauvoista tietenkin! =) Kyllä silmä kostui ihan samanlailla kun heterohäissäkin! Kaikkea hyvää teille! T:1 vee lapsosen äiti

Vierailija
147/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan välittää vilpittömät onnentoivotukset niin naimisiinmenon kuin perheen kasvamisen johdosta. Olitte todellakin upeita! Toivon teille kaikkea hyvää isolla kädellä :)

Vierailija
148/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaksi naista menee naimisiin.. Niin tämä maailma muuttuu, kiva nähdä että poikalapsi on noin avoin. Mies mietti että mitenköhän noi harrastaa seksiä, mä sanoin että se on varmaan tosi herkkää ja kaunista.. Otti opikseen, ja pervoilut on toistaiseksi unohtuneet.. :) Onnea, olitte kivan oloinen pari!!!

Vierailija
149/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä kauniit ja liikuttavat juhlat parilla, kauniit asut ja kaikki viimeisen päälle järkätty.

Vierailija
150/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin pitäisi olla niiin avarakatseinen ja niiin suvaitseva kaikkea epänormaalia(kin) kohtaan. No, hyväksytään samaan syssyyn sitten orjuus ym!

Vierailija
151/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyyneleet nousi silmiin teidän tarinaa katsellessani. Ja Terhi, meissä on uskomattoman paljon samaa, minunkin nimi on Terhi, olen syntynyt -82, olen vähän isompikokoinen, tummat samanpituiset hiukset kuin sinullakin ja valmistelen omia häitäni :)) Oli hauska katsella sinua kun tuntui kuin kaksoisolento olisi ollut kyseessä :)

Vierailija
152/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nykyisin pitäisi olla niiin avarakatseinen ja niiin suvaitseva kaikkea epänormaalia(kin) kohtaan. No, hyväksytään samaan syssyyn sitten orjuus ym!

Onkin hyvin rinnastettavissa nää asiat. En mä jaksa enää jankuttaa näille.

Vierailija
153/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma itsessään oli hyvä ja Anun puku aivan mahtavan upea. Ainoa mikä surettaa, on että Terhi on mielenterveyspotilas (terapiat, kriisipuhelimeen soitto) ja työni puolesta tiedän, että lapsella on erittäin rankkaa mieleltään tasapainottoman vanhemman kanssa.

Vierailija
154/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli rumia. Ja jos suhteen tossa vaiheessa pitää käydä parisuhdeterapiassa, niin ihme on jos kestää montaakaan vuotta.

Vierailija
155/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioon astumisesta ja tyttäristä. Ja iso peukutus vauva-arkeen jaksamisen kanssa. Toivottavasti välillä kehoituksen Nauti nyt! -merkitys aukeaa :-)

FST:ltä tuli taannoin entisen ruotsinkielisen toimittajan ja puolisonsa elämästä dokkari, sopivasti ennen hedelmällisyyslain käsittelyä. Katsojia vaan oli rahtunen. Parilla oli adoptoidut pojat, jo teinejä. Olivat asettuneet johonkin Aasian maahan, enää sellaisia muista. Siis homopari, joiden suhteen vakautti lopullisesti lasten hankinta. Omaisuuttakin heillä oli ja rakkautta ja kasvatusnäkemystä, adoptio tuntui onnenpotkulta lapsillle.

Myytinmurtajaohjelmia.

t. Kolmen äiti, lapset 5, 4 ja 2

Vierailija
156/209 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä sama vihkijä kuin minulla ja miehelläni.

Vierailija
157/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippa tuli linssiin, kun katsoin teidän häitä! Siis aivan ihanat puvut ja kaunis tilaisuus ja niiiiin kauniit morsiamet :) Ihanaa vauvaelämää teille myöskin! Terveisiä lähettää ihan tavallinen heteroäiti, Tempakka on mun ikuinen suosikki!

I <3 Tempakka :)

Vierailija
158/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo muuten paljon, että eräänkin mielestä rakkaus ja parisuhde ovat rinnastettavissa sukupuolielinten yhteen hakkaamiseen.

Vierailija
159/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan katsottu sitä ennenkin yhdessä ja poika oli myös vuosi sitten minun ja mieheni häissä joten tietää mistä kysymys.

Noin puoleen väliin hän katsoi ohjelmaa kuten aina ennenkin, mutta heräsi sitten kysymään että " miks tässä näytetään vaan noita tätejä, missä se mies on?" .

Silloin selitin, että tässä menee kaksi naista naimisiin. Että jotkut naiset rakastuvat toisiin naisiin ja haluavat mennä naimisiin keskenään. Poika kysyi vielä että " miksi?" johon sanoin että ihmiset on erilaisia ja pitävät erilaisista asioista. Sen enempää lapsella ei ollut tarvetta keskustella, ainakaan tällä erää :) Toivon vaan, että pystyin pitämään äänensävyni ja eleeni ihan neutraaleina ja että lapseni voi muodostaa mielipiteensä asiasta ihan itse. En voi nimittäin sille mitään, että mua tökkii..... :/

Vierailija
160/209 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli rumia. Ja jos suhteen tossa vaiheessa pitää käydä parisuhdeterapiassa, niin ihme on jos kestää montaakaan vuotta.

Ja jos pariskunta on niin tosissaan, että on valmis näkemään sen työn ja välillä tuskan, minkä terapia teettää, niin kyllä varmasti kestää suhde. Nythän oli juhlan aika, kun suhde oli kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme