Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso luuta alkaa lakaisemaan valtiolla ja julkisella sektorilla - 20 % lentää pihalle

Vierailija
26.06.2026 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012081842.html

 

Kunhan saadaan tekoäly vauhtiin niin helposti puolet noista 700000 turhakkeesta päätyy kortistoon. Näin saadaan valtavat säästöt ja velkaongelma ratkeaa itsestään.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
2/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousuun siis. Eiku.

Vierailija
4/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eläkkellehän poistuu tuo 20% julkiselta.

Vierailija
5/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh… Jos ette ennenkään saaneet palvelua niin ette tule myöhemminkään saamaan :D 

Voitte sitten räyhätä sille tekoälylle huolenne!

Vierailija
6/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta meillä on tekoälypoliisi, -armeija, sairaanhoito jne. Toivottavasti myös veronmaksajat ovat tekoälyjä, muuten homma ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 200 000 jää eläkkeelle

Vierailija
8/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Kommunistit saavat potkut persuksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä. 

Ei sillä verotuloja pahemmin saada, jos maksetaan veroista palkkaa jollekulle sellaisesta hommasta, jonka kone tekee halvemmalla ja paremmin, ja napsaistaan siitä osuus takaisin verona.

Vierailija
10/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistavaa! Nyt varuskuntia kiinni! Ja pari sairaalaa päälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Kommunistit saavat potkut persuksiin. 

poliisit ja armeijan upseerit onkin kommareita ja wokeja

Vierailija
12/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä. 

Valtion työntekijä ei ole veronmaksaja😂Hän on kulu, mutta tätä ei vassari voi tajuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä. 

Säästöä se silti on, jos verovaroista 3000e/kk palkkaa saava henkilö saa jatkossa vain 640e/kk yleistuen. 

Vierailija
14/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä. 

Valtion työntekijä ei ole veronmaksaja😂Hän on kulu, mutta tätä ei vassari voi tajuta. 

Tämä. Jos valtio antaa sinulle 2500e ja palautat siitä 500e, niin valtio jää silti 2000e tappiolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kuitenkin passin kohtuullisessa ajassa? Tekeekö tekoäly sen minulle ja lähettää ja laskuttaa myös? 

Vierailija
16/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

loistavaa! Nyt varuskuntia kiinni! Ja pari sairaalaa päälle!

Pidetään mieluummin sairaalat auki mutta vähennetään henkilökuntaa. 

Vierailija
17/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Kommunistit saavat potkut persuksiin. 

Mistä sinä tiedät kuka on kommunisti ja kuka ei. Sama vain yksityisellä sektorilla niin säästetään oikein kunnolla. Kenkää kaikille niin johan Suomi nousee.

Vierailija
18/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietää myös terveyskeskusten alasajoa, supistuksia vanhusten palveluissa, kouluissa, päivähoidossa ja monessa muussa "turhakkeessa". Monia asioita pidetään itsestään selvänä, kovalla työllä rakennettu hyvinvointi romutetaan. 

Vierailija
19/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli just hyvä ketju tuosta. Tekoäly itse kertoi siinä kuinka tuo ei säästä mitään, siinä teknojätti vaan pääsee kuppaamaan lopppupeleissä veronmaksajaa. 

Vierailija
20/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä. 

Valtion työntekijä ei ole veronmaksaja😂Hän on kulu, mutta tätä ei vassari voi tajuta. 

Tämä. Jos valtio antaa sinulle 2500e ja palautat siitä 500e, niin valtio jää silti 2000e tappiolle.

Silti hän käyttää rahojaan ostoksiin. Kansantalous pyörii kun ihmiset kuluttavat. Tätä palstaincelit eivät ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi