Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SATUHÄÄT aiheinen keskustelu tässä ketjussa! =D

Vierailija
07.04.2006 |

Kommentit (209)

Vierailija
81/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertoivat käyneensä terapiassa. Oletko sitä mieltä, että kaikki jotka joskus ovat olleetr esim. masentuneita, eivät saa koskaan hankkia lapsia?! Itselläni oli tosi vaikeaa, jopa pakkomielteistä, kuumeillessani esikoistani. Joskus tuntui jopa, että kuolisisin mieluummin, kuin odottaisin. Jälkeenpäin tajusin olleeni masentunut. Ja siis tällä en tee diagnoosia oliko Terhi masentunut vai ei. Sitä paitsi hän kertoi juuri, että ohjelmassa näytettiin vain osa kuvatusta materiaalista, joten et tiedä mitä muuta ovat kertoneet. Uskotko kaiken mitä tv:ssä näytetään tai lehdissä kirjoitetaan?

mutta ei siitä nyt hirveän pitkä aika ole. Viime kesänä parisuhde virallistettiin. Jos olet ollut ihan aikuisten oikeesti masentunut, niin tiedät, ettei masennus noin äkkiä parane. Usein se ei parane ollenkaan. Sääliksi käy lapsia. Taidat muuten itse uskoa kaiken, mitä internetissä sanotaan ;)

Vierailija
82/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan tosi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päivitin ketjun niin nimikysely katosi..

Vierailija
84/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsimassa viestejä välistä pois????

Tyttöjen nimet häviää koko ajan!!!

Vierailija
85/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

napsimassa viestejä välistä pois????

Tyttöjen nimet häviää koko ajan!!!

Vierailija
86/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan napsinut muiden " julkkisten" (sitähän tytötkin ovat) lasten nimiä pois.

Vierailija
87/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmikseen ajattelevat ja rakastavat ihmiset. Jotka selvästikin myöntävät omat puutteensa ja yrittävät työstää ja kehittyä niistä huolimatta. Paljon paremmin niillä lapsilla on kuin monilla muilla.

Vierailija
88/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla lailla.

Vierailija
89/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät olivat erittäin kauniit ja tapahtuma itsessään herkkä.... Täs tuli ihan kyynel silmään kun tuota katto.

Onnea myös pienokaisten syntymän johdosta =).

Vierailija
90/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 124

Vierailija:

No ihan tosi!!!

Vierailija
91/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herrasväki on itse itsensä paljastanut ja julkisuuteen halunnut. Puhutaanhan täällä muidenkin julkkisten lapsista nimillä!!

Vierailija
92/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut mahdottoman ihanan vaimon =)

Ja olen tosi yllättynyt siitä, miten positiivisen vastaanoton ohjelma sai tällä palstalla!

Vauvoilla on ikäeroa suunnilleen tasan 7 kk. Esikoinen kylläkin syntyi 2.8. eikä 3.. Outoa, että siitäkin on jo 8kk! Ja kohta pitää palata töihin =/

Molemmat ollaan opiskelijoita, mutta mulla opiskelut jäissä (sainkin opiskelupaikan vasta viime vuonna) ja olen ollut töissä, joten ihan opiskelijabudjetilla ei häitä järjestetty, etenkin kun klinikkalaskutkin piti maksaa.. (joku kyseli, miten me ollaan lapsia ylipäätään saatu. Elää kenties uutispimennossa, mutta hedelmöityshoidoilla, ja sama luovuttaja on=)

Vierailija
93/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ihan viime kesänä =) Käyn edelleen terapiassa (nehän ovat pitkiä prosesseja=), mutta mitään diagnoosia ei ole " päällä" enää =D

Vierailija
94/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi kiva ja rauhallinen tunnelma noissa häissä. Ei olleet morsiamet naama rutussa ja hermona asioiden sujumisesta, tai ei ainakaan siltä näyttänyt. Sellainen kun on nykyään vähän turhankin yleistä...

Anulla oli kyllä tosi nätti mekko, ja Terhin hiukset oli laitettu tosi kivasti! Mä yritin tiirailla että missä ne oikein kävi hiuksensa laitatuttamassa, mutta jäi arvoitukseksi?

Kovasti kyllä liikutti nuo häät, muistui niin se omakin hääpäivä ja -juhla mieleen... *huoh*

Vierailija
95/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsilla sama isä, kun kerran muutenkin siskoksia ovat!

Vierailija
96/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta teillä on suunnitelmissa (jos luoja suo, kuten sanonta kuuluu...)?

T: se isoon masuusi " ihastunut" , kolmen lapsen äiti :)

Vierailija
97/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa :D

Vierailija
98/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa harmitti, ettei niiden tekijöiden tietoja (puvut, kampaukset jne.) ollut siinä. Tarja Ylä-Anttila, joka ainakin silloin oli maskeerauskoulu Profilossa töissä, teki meikit ja kampaukset. Tosi mukava ja pätevä nainen (sai mustakin aika kauniin;)!

Alkoi yhtäkkiä tuntua kovin tyhjältä vatsa, kun näin itseni raskaana! Välillä järkyttää, kun katson tuota esikoista, että tuo jättimäinen henkilökö on ollut mun kohdussa!

Mulla oli suunnitelmissa monia monia lapsia, ainakin 4 ellei enemmän. Alliisa sanoo, ettei enää koskaan suostu raskautumaan, oli ihan karmeaa alusta loppuun. Musta tuntuis oudolta, etten enää koskaan odottaisi/synnyttäisi.

Kuopuksen syntymän jälkeen olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, ettei uutta vauvaa ainakaan muutamaan vuoteen. Keskitytään nyt hoitamaan nämä kaksi mahdollisimman hyvin =)

Vierailija
99/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässä?

Vierailija
100/209 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea molemmille teille! Kauniit oli häät !!! Ihanaa kuulla, että olette saaneet 2 tervettä lasta! Se on nimittäin yksi suurimmista lahjoista, joita nainen voi saada, terveen lapsen!!!

t. tänään 34v täyttävä, 2 ihanan tytön äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä