Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?
Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?
Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!
Itselläni tuli mieleen tällainen:
Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.
Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?
Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.
Kommentit (1173)
Missä suoritit asepalveluksen ?
Kysyi muuan, joka kyseli tuota alinomaa vähän kaikilta.
Ja vastausta ei päässyt "miesten koulussa" ollut edes loppuun kertomaan kun alkoi tuputtamaan reserviläisharrastustaan.
Ja kuinka monen kertauspäivän päästä siintää ylennys jne.
Persuja äänestää innoissaan ja harvoja tietämiäni mein kampfin lukeneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voooii.. montakin kertaa...
"Miksi sulla on huoravaatteita, mitä oot jättänyt kertomatta?" Kysyi isä goottimekoistani.
"Miksi sä oot noin lyhyt?" "Kyl sun mies on pedofiili, normaali mieshän ei tahdo noin lyhyttä kun näytät lapselta?" Ja näitä riittää. Naisen vartalo, kasvot ja tissit mulla kumminkin on vaikka pätkä olenkin. Sattuu joka kerta, mut tuo viimeinen oli pahin.Gootit onkin helvetin noloja, rumia huoria.
Joka toista haukkuu, itse se on.
heh heh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minulla oli asunnossa vuokralla nuori nainen. Hänellä oli kahden kuukauden vuokrat maksamatta ja hän itse kysyi, voisiko maksaa seksillä. Vastasin, että "Sopii. Odota vähän, niin haen kaulapannan. Pidetään oikein villi bondagesessio." Tämän jälkeen nainen valahti kalpeaksi ja sanoi hommaavansa rahaa. Maksoi vuorkarästin seuraavana päivänä.
Itse törmäsin useammankin kerran nuorena siihen, että kun hain vuokra-asuntoa, vuokran antaja puhelimmessa asuntoa tarjotessaan kysyi, kuka suoremmin kuka kautta rantain, voisinki maksaa vuokran luonnossa. Se oli tosi ällöttävää nuoresta naisesta. Tuntui, että minusta yritettiin tehdä H***a. Ja kerran eräs kyseli, että koska olen kuntoualalla töissä voisinko "hieroa" häntä vuokranmaksusta. Hyi saatana, mitähän hierontaa se olisi ollut. Ja monesti on tosiaan (aika usein humalainen mieshenkilö) työpaikalla soinut puhelin ja siellä on kyselty annetaanko meillä "kokohierontoja". Siis kuntoutuslaitoksessa/fysioperapiassa. Ei hyvää päivää....
Sitten sinäkin kuitenkin lankeat polvillesi statusta (rahaa) omaavan miehen edessä.
No kuule, ilimanmuuta, sanoisi mieheni. Miksi ukot kuvittelee, että normaalit parikymppiset naiset haluaisi joitain 50-60 vanhoja ukkoja, vaikka nämä pyörisivät rahoissa????? Ja tuskin näistäkään vuokraukoista yhdelläkään oli yhtään rahaa. Jos olisi ollut, olisivat kai voineet ostaa sitä seksiä rahalla, eikä kiristää sitä asuntoa tarvitsevalta nuorelta naiselta/lähes lapselta. Kyllä ukot on sikoja(anteeksi possut, ootte kyllä aarteitä näihin ihmissikoihin verraten). Hirvitti oikein, kun omat tyttäret lähtivät opiskelemaan ja asuntoja etsittiin. Sanoin aina , että laitetaan minun yhteystiedot, osaan jo laittaa riettaille ukoille jauhot suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään kaikkien henkilökohtaisten asioiden kysely koetaan röyhkeänä ja loukkaavana. Itse kyllä mokasin sillä tavalla, että totesin eräälle tutulleni, että hänellä varmaan on viiden vuoden päästä mies ja pari lasta? Hänen asunnostaan totesin, että on siinä hänelle maksamista. Purkausta tuli muutaman päivän päästä, että ne ovat asioita, jotka eivät minulle kuulu. Ei kuulukaan, mutta toteamukset olivat lähinnä retorisia., ilman sen kummempaa tarvetta saada edes vastausta.
Hahahaa aito mielensäpahoittaja
Miten te ihmiset selviätte elämästä...ai niin ettehän te edes selviä...20% on masentuneita, 60% ei ole yhtään oikeasti hyvää ystävää, yli 50% ei pidä työstään, 60% eroaa. Tässä on Suomen naisten saldoa vuodelta 2015-2016.
Ei tulla toimeen töissä, ei kotona, ei kenenkään kanssa.
Tarkoitat miesten saldoa.
Miehistä 50% on masentuneita ja päätyy 90% useammin itsemurhaan kuin parjaamasi "heikommat" naiset.
Myös miehistä 60% eroaa, miehet vihaavat työtään ja koskas miehillä nyt ystäviä olisi? Miehillehän solidaarisuus ja lojaalius on tuntemattomia käsitteitä.Nykymies myös voihkii, miksi pitää käydä raskas armeijapalvelus (4-5kk vai mitä se nykyään on?), kun naisetkaan ei joudu! Epistä! Yhyy
Miehillä on kyllä aika perseestä monet asiat, kyllä naisen kelpaa.
Mutta tuo solidaarisuus ja loljaalius on kyllä puhtaasti miesten maailmaa, siihen ei nainen pysty. Toki miehet kohtelevat naisia joskus paskasti, kyse onkin enemmän siitä että miesten kesken on tietty kunniakoodi jota noudatetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuota, kun aloitin seurustelun mieheni kanssa, niin paljon ihmiset utelivat, että missä ollaan tavattu? Tänä päivänä, kun monet tapaavat missä milloinkin, baareissa, netissä, fasessa, jne., niin onko sekin kysymys jo sellainen, että monet ei halua kertoa ja siksi aika henkilökohtainen. Samaan tapaan kuin ihmiset eivät kysy muitakaan henkilökohtaisia asioita kuten palkkaa, uskontoa, jne.
Voi voi, kun kaikesta mahdollisesta tulee niin paha mieli. Kai se on parempi sitten sopia, ettei kukaan kysy keneltäkään mitään, niin ei tule sitten vahingossa sitä pahaa mieltä. Siihen voi vaikka kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käly kysyi, oliko raskauteni vahinko. Vähän veti hiljaiseksi, kun kuitenkin iloisina asiasta kerroimme. Ja emme ole niin läheisiä että ymmärtäisin ottaa vitsillä tuollaiset heitot.
Minä olin jo reilusti yli 30v kun sain ensimmäisen lapseni. Sisaren mies sanoi, kun näki lapsen ensimmäisen kerran , myöskin jotakin vahingosta. Ällötti. Olin kuitenkin seurustellut lapsen isän kanssa 18 vuotiaasta ja olin jo aika iäkäs ensisynnyttäjä, joten ei nyt ainakaan tiedon puute ollut ehkäisystä, kun niinkin kauan oli ilman lasta sektailtu. Vastasin hänelle, että vaikka sinulla itselläsi olisikin vahinkoja ne lapset, ei ne sitä kaikilla ole. (mies oli pukannut sisareni raskaaksi melkein saman tien kun alkoivat seurustella ja sisareni oli silloin parikymppinen)
Tuo vahinko-heitto on todennäköisesti ihan puhdas vitsi lähes kaikissa tapauksissa. Kaikilla vaan ei ole huumorintajua. Vai osuuko heitto liian lähellle totuutta, kun ei naurata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gfdfgsdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rtreert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa kysyttiin pakottaako mieheni mut useinkin harrastamaan seksiä. Olen siis lestadiolainen. Aivan käsittämättömän röyhkeää ja loukkaavaa maailman kilteimmän mieheni puolesta.
En ylipäätään ymmärrä mistä tuollainen käsitys on tullut, ei se että ei käytä ehkäisyä liity pakottamiseen mitenkään.No kyllä tuo teidän lahkonne on sen verran erikoinen, että ulkopuolisena miettii ihan tosissaan tuollaisia kysymyksiä. Tuleeko teillä edes kysymykseen, että vaimo voisi kieltäytyä seksistä?
Ihan normaaleja parisuhteita on kaikki lestadiolaiset suhteet mitä tunnen. Tai tiedän yhden, jossa mies oli täys narsistinen, mutta sillä nyt ei ole uskonnon kanssa tekemistä. Ei ne vaimot ole mitään alistettuja, vaikka kuinka media haluais semmosta kuvaa luoda. Minusta on varsin erikoista, että sulla on noin outoja mielikuvia. Jos seksiin pakotetaan, niin sillon on jo miehellä päässä vikaa.
En tarkoita varsinaista raiskaamista, mutta kuuluuko siihen ajatusmaailmaan sellainen, että jalat on avattava aina kun miehen tekee mieli, vaikka mikä olisi? Osaako nämä vaimot edes kyseenalaistaa sellaista, jos heidät on siihen lapsesta asti aivopesty? Sillä lasten indoktrinaatiollahan ja tämän tyyppisellä "jäsenhankinnalla" tällaiset lahkot ylipäänsä pysyvät hengissä.
Ehkäisy on synti ja ehkäisyä on myös se, jos ei avaa jalkojaan. Jos ei huvita, se on synti. Ainoastaan sairaana voi pidättäytyä luvallisesti.
Mihin perustat luulosi?
Ja luuletko, että mies haluaa naista joka ei ole halukas?
Ihme oletuksia sinulla ja ihan pokkana puhut niin kuin jotain tietäisit.
Ei ihme, että uskontoa pidetään outona, kun kaikki tän tapaiset jutut uskotaan totena ja yleistetään.
Aika ironinen lausunto. Uskontoja pidetään outoina sen takia, että uskovaiset ITSE uskovat ihan älyttömiin juttuihin..
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhtään sosiaalisia taitoja ja pelisilmää niin tajuaa kyllä olla kyselemättä vauvauutisista. Kuinka tarkkaan sitä sukulaisille ja muille uteliaille pitäisi raportoida onko ehkäisy käytössä vai ei.
Vauvasuunnitelmien kysely on kyllä ihan normaalia sosiaalista kanssakäymistä etenkin läheisten ja suvun kesken. Siinähän kysytään nimenomaan vauvoista, eikä siitä että käytetäänkö teillä kondomia vai pillereitä.
Aika outo pelisilmä sinulla, jos luulet että kyse olisi iloisten perhetaphtumien sijaan jostain sukupuolielämän kartoittamisesta. Ovatko nykynuoret tosiaan noin pihalla kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
hgfdfgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun nykyään liikkumaan pyörätuolilla, jonka myötä ihan tuiki tuntemattomatkin miehet monesti kyselevät, onko p*ll*ssani tuntoa, pystynkö harrastamaan seksiä. Aivan uskomattoman röyhkeää! Vieläpä todella moni tuntematon mies on kysynyt noita minulta!
No onko sitä? Nämä ovat kiehtovia asioita, miksei näihin koskaan vastata? Eikö sinua itseäsi kinnosta nähdä, miten keskustelu etenee jos vastaat?
Mitä minun alapääni tunto tai kyky harrastaa seksiä kuuluu jokaiselle kadun tallaajalle? Oletko itse valmis selostamaan seksielämääsi jokaiselle vastaantulijalle jos se nyt sattuu "kiehtomaan" heitä?
No riippuu vähän että kuka kysyy. Mutta mieluummin sitten tartun aiheeseen ja lyön luun kurkkuun, kuin poistun mutisten ja punastellen kun en halua vastata.
Kaverini äiti kyseli ensi kerran kun tapasin hänet, että minkälainen lapsuus mulla oli ja onko miesystävää ja hankitaanko lapsia ja miltä nykyinen parisuhde tuntuu. Olen siis 33 ja istuimme kaverini kanssa kahvipöydässä hänen vanhemmillaan, kun satuimme hakemaan kaverin lapsuuden kodista lainaan kaverille ruohonleikkuria. Ja minusta ei ollut yhtään tökeröä ja tungettelevaa. Olipa lapsi minkäikäinen tahansa niin minusta on ok että vanhemmat ovat kiinnostuneita kenen kanssa lapsi hengailee. Vastasin kysymyksiin ja saatiin aika hyvät keskustelut aikaan ja kaverin äiti kertoi aika henkilökohtaisia asioita itsestään. Riippuu varmaan ihmisistä, että miten asiat ottaa. Vaikka kaikki asiat ei tuolloin ollutkaan elämässäni kohdallaan, niin ei tuntunut yhtään pahalta sanoa, että miesystävän kanssa ei mene kovin hyvin ja jatkokysymyskin seurasi siitä, johon siihenkin kerroin syyt. Ja sain jopa neuvoja. Olisin voinut myös sanoa, että en oikein välitä puhua asiasta ja oltais varmaan siirrytty seuraavaan aiheeseen.
Odotin kolmatta lastani, kaksi poikaa oli jo. "Ymmärrätkö, että se kolmaskin voi olla poika?" Ööh... enpä varmaan ymmärrä. Eihän 30-vuotias lääkäri sellaista ymmärrä..
Vierailija kirjoitti:
Saanko arvata! Ap olet näitä "erityisherkkiä" ihmisiä. Eli ts vitun ärsyttåviä joka asiasta vinkujia, jonka pääasiallinen viesti on.. minä, minä, minä, minä.
Ihan piku vinkkinä.. vanhat ihmiset ja ihmuset ylipäänsä kyselee. Kun vastaa asiallisesti, kaikille jää parempi mieli. Kysymys ei ollut mikään härski ja typerää käydä tollalailla uhoamaan, oletan että uhosit samaan tyyliin kun aloituksesi. Kasva aikuiseksi!
Mikä näitä erityisherkkiä vihaavia vaivaa? Joku omaa herkkyyttä peittävä ramboilu? Vai nautitko muuten vaan toisen kivuista?
Jos elämäsi toimii tähän ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Esikoisella oli mansikkaluomi kasvoissa. Sukujuhlissa miehen sukulaisnainen kysyi meiltä lapsen kuullen, että "eikö teitä ällötä tommonen?" :(
On kysytty myös että olemmeko pahoinpidelleet lasta ja samalla osoitetaan sormella luomea.
Hyi, siis noille kommentoijille.
Noo, ei minulta ole kyselty muuta röyhkeää kuin lompsaa (ei sitä missä pidetään rahaa). Mutta isoäidiltäni tällainen tarina: joka ikinen päivä, kun isoäitini kävi lastensa kanssa asioimassa ulkona, naapurin ukko tuli tien laitaan tivaamaan, että eikö rouvaa hävetä liikkua kaupungilla kaikkien neljän lapsen kanssa yhtäaikaa? Kun kaikki näkevät että NOIN MONTA menitte tekemään!
Eikä ollut siitä kyse, että ei olisi ollut varaa elättää neljää lasta. Naapurin ukko vaan suhtautui isoäidin lapsiin kuin liikkuviin valomainostauluihin, joissa lukee: "OLEN SAANUT, AINAKIN NELJÄSTI."
Lasten hankintaan liittyvät sukulaisten kyselyt saivat ihan raivon partaalle. Sitten kun 28v viimein olin raskaana, pääsin siitäkin piinasta. Ja ihan stadissa asutaan eikä olla uskiksia ja olen kouluttautunut. Koin sen pakottamiseksi.
Toinen mikä ärsyttää, on ruoan kyttääminen. Työpaikan ruokapöydässä varsinkin paksut kyttäävät mitä muut syö, mitä siinä on, onko se joku dieetti ja hyi, jos eivät tykkäisi itse. Kukaan ei uskalla töissä syödä maksalaatikkoa tai lätkäpizzaa näiden kyylääjien takia.
hdgfhdfhf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käly kysyi, oliko raskauteni vahinko. Vähän veti hiljaiseksi, kun kuitenkin iloisina asiasta kerroimme. Ja emme ole niin läheisiä että ymmärtäisin ottaa vitsillä tuollaiset heitot.
Minä olin jo reilusti yli 30v kun sain ensimmäisen lapseni. Sisaren mies sanoi, kun näki lapsen ensimmäisen kerran , myöskin jotakin vahingosta. Ällötti. Olin kuitenkin seurustellut lapsen isän kanssa 18 vuotiaasta ja olin jo aika iäkäs ensisynnyttäjä, joten ei nyt ainakaan tiedon puute ollut ehkäisystä, kun niinkin kauan oli ilman lasta sektailtu. Vastasin hänelle, että vaikka sinulla itselläsi olisikin vahinkoja ne lapset, ei ne sitä kaikilla ole. (mies oli pukannut sisareni raskaaksi melkein saman tien kun alkoivat seurustella ja sisareni oli silloin parikymppinen)
Tuo vahinko-heitto on todennäköisesti ihan puhdas vitsi lähes kaikissa tapauksissa. Kaikilla vaan ei ole huumorintajua. Vai osuuko heitto liian lähellle totuutta, kun ei naurata?
Taidat itse kuulua ryhmään, joka heittää "huumorilla" kaikkea paskaa toisten niskaan? Ja tämä toinenhan ei siitä voi loukkaantua, koska sinähän et sanonut tosissasi vaan "huumorilla". Kaveri vaan on huumorintajuton tosikko, joka ei ymmärrä vitsiä. Minulla oli työkaveri, joka laukoi mitä sattui ja kaikki aina "huumorina". Vuosikausia tätä kuunneltiin, kunnes ainakin minä opin, että voin itsekin käyttää tätä keinoa. Nyt voin laukoa ihmisille mitä vaan, kun sehän on vain "huumoria, et sinä siitä voi loukkaantua, enhän minä tosissani sanonut" Sen verran vielä tuosta sisaren miehestä, että sen verran on meille kaikille sisaruksille plus meidän puolisoille laukonut näitä "vitsejä", että kukaan ei halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä. Mutta kyllähän hän sen varmaan huumorimiehenä ymmärtää;)
hhdghdfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään kaikkien henkilökohtaisten asioiden kysely koetaan röyhkeänä ja loukkaavana. Itse kyllä mokasin sillä tavalla, että totesin eräälle tutulleni, että hänellä varmaan on viiden vuoden päästä mies ja pari lasta? Hänen asunnostaan totesin, että on siinä hänelle maksamista. Purkausta tuli muutaman päivän päästä, että ne ovat asioita, jotka eivät minulle kuulu. Ei kuulukaan, mutta toteamukset olivat lähinnä retorisia., ilman sen kummempaa tarvetta saada edes vastausta.
Hahahaa aito mielensäpahoittaja
Miten te ihmiset selviätte elämästä...ai niin ettehän te edes selviä...20% on masentuneita, 60% ei ole yhtään oikeasti hyvää ystävää, yli 50% ei pidä työstään, 60% eroaa. Tässä on Suomen naisten saldoa vuodelta 2015-2016.
Ei tulla toimeen töissä, ei kotona, ei kenenkään kanssa.
Tarkoitat miesten saldoa.
Miehistä 50% on masentuneita ja päätyy 90% useammin itsemurhaan kuin parjaamasi "heikommat" naiset.
Myös miehistä 60% eroaa, miehet vihaavat työtään ja koskas miehillä nyt ystäviä olisi? Miehillehän solidaarisuus ja lojaalius on tuntemattomia käsitteitä.Nykymies myös voihkii, miksi pitää käydä raskas armeijapalvelus (4-5kk vai mitä se nykyään on?), kun naisetkaan ei joudu! Epistä! Yhyy
Miehillä on kyllä aika perseestä monet asiat, kyllä naisen kelpaa.
Mutta tuo solidaarisuus ja loljaalius on kyllä puhtaasti miesten maailmaa, siihen ei nainen pysty. Toki miehet kohtelevat naisia joskus paskasti, kyse onkin enemmän siitä että miesten kesken on tietty kunniakoodi jota noudatetaan.
Oletko mies vai nainen, kun tuollaista kakkaa suollat? Naisetko muka eivät kykene solidaarisuuteen? Jos olet nainen , niin ihmettelen suuresti millainen olet ja minkälaisissa naisporukoissa pyörit. Tietenkin tämä on myös luonnekysymys, mutta kyllä näitä ei solidaalisia löytyy molemmista sukupuolista. Ei miehet eikä naiset ole yhtä massaa ja kaikki samanlaisia. Ainakin mitä olen kuunnellut juttuja miehen työpaikalta(töissä vain miehiä) niin ei siellä ainakaan solidaarisuus kukoista.
Viikko synnytyksen jälkeen kaverini kysyi "milloin toi sun maha lähtee pois?" Siinä vaiheessa olin jo painoindeksin mukaan täysin normaalipainoinen (BMI 22) ja tätä kaveria 15 kiloa kevyempi ja useamman sentin pidempi.
On kysytty, että mistä mieheni on kotoisin. Siis yhtäkkiä joku torilla tai leikkipuistossa kysyy, ilman että ollaan aikaisemmin vaihdettu sanaakaan. Ymmärrän uteliaisuuden, mutta olen tosi yksityinen ihminen enkä halua jakaa mitään tietoja täysin ventovieraille. Yleensä vastaan siis jotain ympäripyöreää, en tarkkaa maata. Itse en ikinä kehtaisi eikä edes kiinnosta mennä joltain kadulla kulkijalta kysymään, että mistäs sinä olet kotoisin? Ei kuulu mulle. Ja kun aina on ollut kyse vaan uteliaisuudesta, ei siitä että haluttaisiin tutustua tms. Mikä velvollisuus mulla on ruokkia uteliaitten nälkää, ei mielestäni mikään.