Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?
Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?
Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!
Itselläni tuli mieleen tällainen:
Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.
Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?
Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.
Kommentit (1173)
Olet noin laiha niin saako tarjota lisuketta... Vastasin, että työnnä lisukkeesi kastikkeesi :)
Se siitä ;)
Minulta pari alemmalla luokalla ollutta tyttöä kysyi hihitellen vitosluokalla, mikä kuppikokoni on ja joko kuukautiseni ovat alkaneet. Samaa taisi tiedustella myös pari luokkalaistani poikaa. Oli murrosikäänsä häpeävälle tytölle todella noloa. Sääli, kun lapsena ja nuorena sitä ei omaa aikuisen ymmärrystä ja sanavalmiutta täräyttää takaisin tuollaisiin kyselyihin.
Uudehko kaveri ehdotti palauttavansa multa lainaamansa hyödykkeen, jos vaihtokaupassa vaan antaisin hänelle toisen hyödykkeen?!?! Sanoin että palataampa asiaan sitten kun loppuu tämä eriskummallinen vippailu. Ei ole kuulunut sen koommin daamista, sanon vaan että kys tapaus on muuten savolainen! :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään kaikkien henkilökohtaisten asioiden kysely koetaan röyhkeänä ja loukkaavana. Itse kyllä mokasin sillä tavalla, että totesin eräälle tutulleni, että hänellä varmaan on viiden vuoden päästä mies ja pari lasta? Hänen asunnostaan totesin, että on siinä hänelle maksamista. Purkausta tuli muutaman päivän päästä, että ne ovat asioita, jotka eivät minulle kuulu. Ei kuulukaan, mutta toteamukset olivat lähinnä retorisia., ilman sen kummempaa tarvetta saada edes vastausta.
Olit kyllä itse moukkamainen, kun tollaisia oot töksäytellyt ja vieläpä pidät itseäsi hauskana tms kun noin oot toiminut. Kertoo sinusta enemmän kuin vieraistasi eli tutuistasi.
Mun sisko tuli lukee mun puhelimen ruudulta mitä luen kun luin tätä keskustelua ja kysyi aijonko hankkia lapsen. On kieltämättä tungetteleva kysymys.
Tätini, äitini sisko, kysyi miksi piti ottaa puoliso muualta (opiskelupaikkakunnalta)! Eikö oman kunnan tytöt kelpaa!
Sanoin "joo, tein kuten isänikin!" (äitini suku on muuttanut tänne muualta Suomesta).
Vierailija kirjoitti:
Ruskea rodullistettu apache kirjoitti:
Mistä päin olet kotoisin?,
Mitä röyhkeää, moukkamaista tai törkeää siinä kysymyksessä on? Hävettävä vastata, että Tuupovaarasta, mutta suku on Carambarombasta.
Kysyin paikallisessa makean näköiseltä kimulilta, mistäs oot kotoisin. Vastasi hämmentyneenä että hervannasta. Siihen minä että niin minäkin. Nykyään ollaan jo maakunnassa omakotitalossa. Vasta myöhemmin tajusin että hän oli saattanut ymmärtää kysymykseni liittyvän hänen ihonväriinsä.
Vauva-ajan kiloja kantaessani naapurin muutamaan otteeseen eronnut nainen oli kiinnostunut siitä, että vieläkö aviomieheni haluaa seksuaalisesti minua. En pahemmin välittänyt tämän suoran kysymyksen jälkeen olla tekemisissä hänen kanssaan. Ihmiset. Osaa kannattaa tarkkailla vain tarpeeksi pitkän etäisyyden turvin.
Että olenko jo eläkkeellä.
N. 53 v
Vierailija kirjoitti:
Siis jos joku kysyy miksi olet lyhyt
Pitkiltä kysytään jatkuvasti miten oot noin pitkä. Jopa tuntemattomat kommentoivat, se on törkeää. Monesti tekisi mieli vastata, miten itse olet noin pätkä. Parempi pitkä kuin hukkapala.
Ensitreffeillä illallisella ravintolassa mies kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle. Vastasin, että maksetaan erikseen. Minä olen siis päivä työssäkäyvä sairaanhoitaja ja hän oli DI.
Että onko isäni sekaantunut minuun. Vastasin totuudenmukaisesti, että ei ole.
Maailman onnellisin kansa.