Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutteko samassa sängyssä kumppaninne kanssa?

Vierailija
24.01.2024 |

Kuinka moni teistä tosiaan nukkuu kumppaninsa kanssa samassa sängyssä?

Kaksi työkaveria kertoi tänään, et kumpikaan heistä ei nuku miehensä vieressä. Toinen naisista nukkuu 7 -vuotiaan tyttärensä kanssa ja mies olohuoneessa, koska kuorsaa. +30.v pariskunta.

Toisen mies nukkuu työhuoneessa koska hänkin kuorsaa. +40.v pariskunta ja ei ole lapsia. Näin sinkkuna mietin onko tämä yleistä?

Kumpikin näistä naisista sanoi myös ettei heillä ole mitään mielenkiintoa enää nukkua miehensä vieressä ja ilmeisesti seksiäkään ei juuri ole. Eli kämppiksinä elelevät. Toista naista ahdistaa hirveästi koska mies kovasti haluaa yhteiseen sänkyyn takas nukkumaan, puhuu tästä kuulemma kotona paljon. 

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, silloin, kun olemme samassa kodissa. Suurimmaksi osaksi olemme erillämme. Näin toimii meillä. Jo 22. vuosi.

Vierailija
2/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32, M33. 4 lasta. Lapset nukkuu omissa sängyssä. Vanhemmat yhdessä. Mies kuorsaa (uniapnea). Ei se silti häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestin kuorsausta n. 15 vuotta, sitten aloin käyttämään korvatulppia. Saattaa johtua ajan myötä siitäkin, kun vuorotyön takia nukun parhaiten arkena päivällä kun muu perhe ei kotona. Nukun kyllä silloinkin tulppien kanssa, etten herää kun tulevat kotiin. 

Vierailija
4/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta. Olemme +30.v pariskunta, ei lapsia. En saa unta, jos joku vieressä. Miestä häiritsee, minua ei.

Vierailija
5/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuuskymppinen pariskunta, eri huoneet jo vuosikausia.

Minä olen huonouninen, pakko saada heittelehtiä kyljeltä toiselle, kääriä peittoa pois ja päälle. Mies ei saisi mun vieressä nukuttua ja minä ahdistun jos pitää yrittää pysyä kääntelehtimättä.

Vierailija
6/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vain 2. kodissamme lomilla. 

Pari kuukautta olemme nukkuneet eri huoneissa ja tämä on ihan taivas 28 vuoden jälkeen! Nykyään nukun 8h yhdellä heräämisellä kun ennen tuo aika oli 2-4h yhtäjaksoista unta!

Olen kärsinyt unettomuudesta 40v eikä  eri aikataulut helpottaneet asiaa. Minä menen sänkyyn 21.30 ja mies tuli perässä 2-4 välillä jolloin viimeistään heräsin täysin. Nyt en havahdu hänen liikkeisiinsä vaan nukun hyvin

Pitkään vastustin ajatusta koska meillä ei ole juurikaan läheisyyttä muuten ihanassa suhteessa mutta parempi näin. 

Vierailija
7/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nukkuneet aina yhdessä, samassa sängyssä; usein nukahdamme käsikädessä. Näin olemme tehneet jo niin pitkään, monta, monituista vuotta.

Vierailija
8/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, nukutaan eri huoneissa. Yksi lapsi, iät +35 v. Parisuhteeseen vaikuttaa positiivisesti, kun saa nukuttua paremmin. 

Vierailija
9/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan nuku sen piereskelevän ja kuorsaavan haahkan vieressä.

Vierailija
10/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri sängyssä nukuttu jo pari vuotta. Kuorsaamisen takia. Seksiä on ja suhde voi hyvin 

Vierailija
11/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme yhdessä. Usein nukahdamme sylikkäin vaikka siirrynkin sitten ekan kerran herätessäni vähän kauemmas loppuyöksi. Heräilen paljon mutta mieheni vieressä nukun paremmin kuin yksin. 

Vierailija
12/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ilmeisesti seksiä ei ole ja elelevät kämppiksinä" Aloituksessa et ainakaan mainitse mitään, mistä voisi näin päätellä 😂😂😂 Niin mistä ihmeestä olet nämä päätelmät tehnyt? 

Vierailija
13/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta yhdessä, koska mies nukkuu minua vähemmän ja istuu tietokoneellaan pari kolme tuntia sen jälkeen, kun itse olen mennyt nukkumaan.

Vierailija
14/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin mukavaa kun on oma huone. Omat tavarat, oma peilipöytä... Oma rauha jos sitä haluaa. Mies saa sotkea ja siivota itse oman kämppänsä 😁 

Vierailija
15/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta, lapsia 1.

Kaikilla meillä omat huoneet.

Minä hyörin ja pyörin unissani niin paljon että monesti vahingossa mies on saanut monoa vähän sinne sun tänne ja hän on herkkäuninen niin pyörimiseni häiritsi.

Vierailija
16/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 24 vuotta, kaksi alakouluikäistä lasta, nukutaan erillään.

Lapset nukkui pitkään meidän makkarissa. Minä muutin pois makkarista kun olin pikkulapsivuosina herkistynyt heräämään joka inahdukseen ja kuopuksen piti painajaisten vuoksi saada nukkua aikuisen kanssa, joten nukkui sitten jonkin aikaa isänsä kanssa kahdestaan. Nykyään kaikki nukkuu omissa huoneissaan, minä aina välillä menen miehen viereen mutta palaan herkästi omaan huoneeseen kun olen edelleen herkkä häiriöille ja toisaalta meillä on vähän erilaiset rytmit niin en halua herättää miestä tolkuttoman ajoissa salille lähtiessäni. Tällein nukutaan molemmat parhaiten ja jaksetaan pitää huolta itsestämme, toisistamme ja lapsistamme. 

Seksin suhteen on ollut viileitäkin kausia tietysti, mutta ne eivät ole liittyneet nukkumisjärjestelyihin. Parhaat ajat on olleet silloin kun on nukuttu enimmäkseen erillään, mm. nyt on meneillään sellainen. 

Vierailija
17/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nukun miehen vieressä parisängyssä. Ei olisi muuta mahdollisuuttakaan. Mies kuorsaa paljon ja joka asennossa ja siksi nukun välillä huonosti, mutta onneksi on edes korvatulpat keksitty. Uniapneaa hänellä ei ole. Onneksi tekee välillä yövuoroja niin saan nukkua yksin ilman korvatulppia 😄

Mutta on se toisaalta ihanaakin nukahtaa käsi kädessä. Jos vain kuorsausta ei enää olisi niin olisi täydellistä.

Vierailija
18/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nukun miehen vieressä parisängyssä. Ei olisi muuta mahdollisuuttakaan. Mies kuorsaa paljon ja joka asennossa ja siksi nukun välillä huonosti, mutta onneksi on edes korvatulpat keksitty. Uniapneaa hänellä ei ole. Onneksi tekee välillä yövuoroja niin saan nukkua yksin ilman korvatulppia 😄

Mutta on se toisaalta ihanaakin nukahtaa käsi kädessä. Jos vain kuorsausta ei enää olisi niin olisi täydellistä.

Ja lisään tähän että meilläkin töiden takia eri rytmit mutta se ei toiseen vaikuta. Seksiäkin on mukavasti mutta usein ihan muualla kuin sängyssä.

Vierailija
19/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nukutaan ja myös harrastetaan seksiä yhdessä silloin kun molemmat on kotona. 40v molemmin puolin ja isot lapset. Jos toinen kuorsaisi pahasti aina eikä mikään auttaisi, niin sitten pitäisi nukkua erillään koska minä en nuku jos joku kuorsaa.

Vierailija
20/79 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme samassa sängyssä. Iät +30 v ja +40 v. Minä kuorsaan välillä, mies tarvittaessa siihen herätessään tönii, jotta lopetan.