Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset käyttäytyy tahallaan nolosti tarkoituksena ärsyttää nuoria?

Vierailija
16.09.2026 |

Vaatteet ja jutut siten että oikein kehutaan omalla "junttiudella" ja yritetään saada ärsyyntymään. Miksi teette tätä? 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut keski-ikäisten pukeutumista juntiksi? 

Vierailija
2/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä juntilassa sä asut? Kun et muuta näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut. Ei tosin ole juntteja lähipiirissä eikä sellaisiakaan, jotka tahallaan ärsyttäisivät ketään. 

Vierailija
4/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat on noloja ihan sen takia, että nuoret ei kestäisi niitä ja muuttaisi pois. Hus-hus, pois vanhempien nurkista omaan kotiin missä voit olla niin next level legitisti skibidii kuin haluat.

Vierailija
5/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä on oikeus pukeutua ihan niinkuin haluavat, niin on myös nuorilla. 

Vierailija
6/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin!

Kohta mä laitan tuulipuvun ja toppahousut vielä siihen päälle ja lähden ulos lenkille. Mitäs siihen sanot pissis /jonne /veeti /lumihiutale, hah!

Vierailija
7/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä on jotain huvittavaa nähdä kuinka nuoret jotka ottaa muiden mielipiteen liian vakavasti kiemurtelee.

En sano nyt siis välttämättä että se olisi kovin kivasti tehty, mut junou, ketjun hengessä: YOLO

Vierailija
8/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nolouden tunne syntyy sinussa. 

Vierailija
9/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin!

Kohta mä laitan tuulipuvun ja toppahousut vielä siihen päälle ja lähden ulos lenkille. Mitäs siihen sanot pissis /jonne /veeti /lumihiutale, hah!

Nyt täti vähän liioittelee sen pukeutumisen kanssa. Pitäisikö sun keskustella lähiomaisten kanssa onko kaikki nyt ihan hyvin. 

Vierailija
10/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunnista moista käytöstä itsessäni. Mä elän omaa elämääni ja pukeudun miten itse haluan. Eli siis pitkälti farkkuihin, t-paitaan ja tennareihin. Kyllä, teini-iästä samoissa vermeissä - kesäsin käytän pitkiä hameita. En todellakaan mitään tämän päivän naurettavia muumuu-maximekkoja. 

Ei mun lapset ole musta ollut ärsyynyt kuin joskus hetkellisesti. Eikä liity mun näkymiseeni, juttuihin tai olemiseeni mitenkään. Lasten kaveritkin moikkaa mua kadulla, mikä on kuulemma suuri ihme ja kunniakin. :D

Vierailija
11/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tunnista moista käytöstä itsessäni. Mä elän omaa elämääni ja pukeudun miten itse haluan. Eli siis pitkälti farkkuihin, t-paitaan ja tennareihin. Kyllä, teini-iästä samoissa vermeissä - kesäsin käytän pitkiä hameita. En todellakaan mitään tämän päivän naurettavia muumuu-maximekkoja. 

Ei mun lapset ole musta ollut ärsyynyt kuin joskus hetkellisesti. Eikä liity mun näkymiseeni, juttuihin tai olemiseeni mitenkään. Lasten kaveritkin moikkaa mua kadulla, mikä on kuulemma suuri ihme ja kunniakin. :D

Hih hih hih

Vierailija
12/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin!

Aikuinen ihminen eikö yhtään hävetä? Istut somessa kivittämässä lapsia. 

Vierailija
13/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat on noloja ihan sen takia, että nuoret ei kestäisi niitä ja muuttaisi pois. Hus-hus, pois vanhempien nurkista omaan kotiin missä voit olla niin next level legitisti skibidii kuin haluat.

Gimitä meitsille sixseven hunttii, ni mä rollaan outtiin täält - mä vannon, kääpä.

Vierailija
14/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori huomaa silloin kasvaneensa aikuiseksi, kun muiden ihmisten "junttius" ei ärsytä, nolota tai heilauta suuntaan eikä toiseen.

Jotkut eivät toki ikinä tajua, että maailma on täynnä kaikenlaisia erilaisia ihmisiä. Näkeehän sen tällä palstallakin, kuinka monet jaksavat pöyristyä päivittäin siitä, että muut ihmiset kehtaavat tehdä asioita eri tavoilla kuin he.

Vierailija
15/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin!

hah, tilataan lumihiutale sulle terveyskeskuksesta aika kriisiapua ja kädestäpitämistä varten kun ahdistut keski ikäisten vaatteista.

ps. tuulipuku on jo päällä, toppahousut vähän kinnaa pehvasta... lähen lenkille kohta

Vierailija
16/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin!

Niinpä. Mutta kerrataanpa nopeasti, millainen on teini-ikäinen ihminen: kaaos. Minä ainakin olin. Nuorenakokeillaan rooleja ja ajatellaan mustavalkoisesti.

Vierailija
17/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin!

hah, tilataan lumihiutale sulle terveyskeskuksesta aika kriisiapua ja kädestäpitämistä varten kun ahdistut keski ikäisten vaatteista.

ps. tuulipuku on jo päällä, toppahousut vähän kinnaa pehvasta... lähen lenkille kohta

Ja ikä oli?!🥱

Vierailija
18/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin!

Ei nuoret sun kaltaisia häpeä. Sä olet reippaasti mitä olet ja saat olla sitä ihan vapaasti. Enemmän ne häiriintyy näistä, jotka yrittää olla yhtä kuin nuoret.

Vierailija
19/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori niin 33v ikäiset tuntui juntilta ja vanhalta. En ärsytä muita keski-iässä toivottavasti, se voi olla vahinko, mutta ei ole rahaa ostaa vaatteita.

Vierailija
20/33 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin!

Niinpä. Mutta kerrataanpa nopeasti, millainen on teini-ikäinen ihminen: kaaos. Minä ainakin olin. Nuorenakokeillaan rooleja ja ajatellaan mustavalkoisesti.

Naisilla on tuolla tunnepuolelle vähän köyhää, eivät he osaa aidosti asettua muiden asemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän