Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?

Vierailija
08.10.2017 |

Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?

Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!

Itselläni tuli mieleen tällainen:

Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.

Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?

Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.

Kommentit (1173)

Vierailija
321/1173 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä ihan eteläpohjalainen tapa suurinpiirtein ventovieraan kysyä vauvan äidiltä "Riittääkö maito". Omalla kohdalla riittävyydestä ei ollut kysymys, mutta en terveydellisistä syistä pystynyt imettämään.

Vierailija
322/1173 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sisko kyseli joulupöydässä minulta anoppilassa, että missä minä olen töissä ja paljonko saan palkkaa. Tuon työpaikan ymmärrän, mutten jatkokysymystä. Mitä se hänelle kuuluu?

Miten etäisiä sukulaisia oikein olette, jos miehesi sisko ei tiedä työpaikkaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1173 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota, kun aloitin seurustelun mieheni kanssa, niin paljon ihmiset utelivat, että missä ollaan tavattu? Tänä päivänä, kun monet tapaavat missä milloinkin, baareissa, netissä, fasessa, jne., niin onko sekin kysymys jo sellainen, että monet ei halua kertoa ja siksi aika henkilökohtainen. Samaan tapaan kuin ihmiset eivät kysy muitakaan henkilökohtaisia asioita kuten palkkaa, uskontoa, jne.

Vierailija
324/1173 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin työpaikalla että oon raskaana, johon lähiesimies "no mitä sä meinasit tehdä asialle?"

Tämä ei nyt kuulu ketjun aiheeseen, mutta kun minä, lähes nelikymppinen kerroin raskaudesta esimiehelle, ennen kuin se edes näkyi oli kommentti: "No niin mä vähän arvelinkin."

Vierailija
325/1173 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyään kaikkien henkilökohtaisten asioiden kysely koetaan röyhkeänä ja loukkaavana. Itse kyllä mokasin sillä tavalla, että totesin eräälle tutulleni, että hänellä varmaan on viiden vuoden päästä mies ja pari lasta? Hänen asunnostaan totesin, että on siinä hänelle maksamista. Purkausta tuli muutaman päivän päästä, että ne ovat asioita, jotka eivät minulle kuulu. Ei kuulukaan, mutta toteamukset olivat lähinnä retorisia., ilman sen kummempaa tarvetta saada edes vastausta.

Hahahaa aito mielensäpahoittaja

Miten te ihmiset selviätte elämästä...ai niin ettehän te edes selviä...20% on masentuneita, 60% ei ole yhtään oikeasti hyvää ystävää, yli 50% ei pidä työstään, 60% eroaa. Tässä on Suomen naisten saldoa vuodelta 2015-2016.

Ei tulla toimeen töissä, ei kotona, ei kenenkään kanssa.

Tarkoitat miesten saldoa.

Miehistä 50% on masentuneita ja päätyy 90% useammin itsemurhaan kuin parjaamasi "heikommat" naiset.

Myös miehistä 60% eroaa, miehet vihaavat työtään ja koskas miehillä nyt ystäviä olisi? Miehillehän solidaarisuus ja lojaalius on tuntemattomia käsitteitä.

Nykymies myös voihkii, miksi pitää käydä raskas armeijapalvelus (4-5kk vai mitä se nykyään on?), kun naisetkaan ei joudu! Epistä! Yhyy

Vierailija
326/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyään kaikkien henkilökohtaisten asioiden kysely koetaan röyhkeänä ja loukkaavana. Itse kyllä mokasin sillä tavalla, että totesin eräälle tutulleni, että hänellä varmaan on viiden vuoden päästä mies ja pari lasta? Hänen asunnostaan totesin, että on siinä hänelle maksamista. Purkausta tuli muutaman päivän päästä, että ne ovat asioita, jotka eivät minulle kuulu. Ei kuulukaan, mutta toteamukset olivat lähinnä retorisia., ilman sen kummempaa tarvetta saada edes vastausta.

Miten te ihmiset selviätte elämästä...ai niin ettehän te edes selviä...20% on masentuneita, 60% ei ole yhtään oikeasti hyvää ystävää, yli 50% ei pidä työstään, 60% eroaa. Tässä on Suomen naisten saldoa vuodelta 2015-2016.

Miehistä 50% on masentuneita ja päätyy 90% useammin itsemurhaan kuin parjaamasi "heikommat" naiset.

Myös miehistä 60% eroaa, miehet vihaavat työtään ja koskas miehillä nyt ystäviä olisi? Miehillehän solidaarisuus ja lojaalius on tuntemattomia käsitteitä.

Nykymies myös voihkii, miksi pitää käydä raskas armeijapalvelus (4-5kk vai mitä se nykyään on?), kun naisetkaan ei joudu! Epistä! Yhyy

Ja taas mies-nainen vastakkainasettelu. Eikö toisen sukupuolen asioita voi koskaan ruotia vetämättä toisesta sukupuolesta vastaavia juttuja esiin? Ei tuo kommenttisi mitätöi kommentoimaasi asiaa, vaikka kuinka yrität. Yleistät myös vielä pahemmin, mikä on tyypillinen heikkolahjaisuuden merkki.

Vierailija
327/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käly kysyi, oliko raskauteni vahinko. Vähän veti hiljaiseksi, kun kuitenkin iloisina asiasta kerroimme. Ja emme ole niin läheisiä että ymmärtäisin ottaa vitsillä tuollaiset heitot.

Minä olin jo reilusti yli 30v kun sain ensimmäisen lapseni. Sisaren mies sanoi, kun näki lapsen ensimmäisen kerran , myöskin jotakin vahingosta. Ällötti. Olin kuitenkin seurustellut lapsen isän kanssa 18 vuotiaasta ja olin jo aika iäkäs ensisynnyttäjä, joten ei nyt ainakaan tiedon puute ollut ehkäisystä, kun niinkin kauan oli ilman lasta sektailtu. Vastasin hänelle, että vaikka sinulla itselläsi olisikin vahinkoja ne lapset, ei ne sitä kaikilla ole. (mies oli pukannut sisareni raskaaksi melkein saman tien kun alkoivat seurustella ja sisareni oli silloin parikymppinen)

Vierailija
328/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mies-nainen vastakkainasettelu. Eikö toisen sukupuolen asioita voi koskaan ruotia vetämättä toisesta sukupuolesta vastaavia juttuja esiin? Ei tuo kommenttisi mitätöi kommentoimaasi asiaa, vaikka kuinka yrität. Yleistät myös vielä pahemmin, mikä on tyypillinen heikkolahjaisuuden merkki.

Kyllähän se tuo kommentoija joka alkoi höpöttämään juttua naisista on se, joka sen sukupuoleen viittaavan kommentoinnin aloitti. Ei suinkaan tuo, joka siihen sitten vastasi. Mutta aika hupaisia tuo eka kommentoija, kun kirjoitti, että naisista eroaa  60%. Kenestä ne naiset eroaa, jos miehet eroaakin harvemmin, kuin sen 60%?

Vierailija
329/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme naimisiin maistraatissa, ja sen jälkeen pienellä porukalla syömään vähän hienommin. Halusimme juuri tuollaiset häät, ja emme kaivanneet mitään isoja juhlia. Näihin maistraattihäihin liittyen on tullut ihmeellisiä kysymyksiä kuten "meinaatteko mennä joskus oikein naimisiin", "oletko kateellinen muille jotka saivat oikeat häät", "harmittaako kun häät olivat tuollaiset" jne. Nämä kysymykset eivät varsinaisesti loukkaa, mutta ihmettelen tuollaista ajatustapaa, että "oikeat" häät ovat kirkkovihkiminen ja sen jälkeen vähintään sadan hengen juhlat jossain nuorisoseurantalolla.

Vierailija
330/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfdfgsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rtreert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa kysyttiin pakottaako mieheni mut useinkin harrastamaan seksiä. Olen siis lestadiolainen. Aivan käsittämättömän röyhkeää ja loukkaavaa maailman kilteimmän mieheni puolesta.

En ylipäätään ymmärrä mistä tuollainen käsitys on tullut, ei se että ei käytä ehkäisyä liity pakottamiseen mitenkään.

No kyllä tuo teidän lahkonne on sen verran erikoinen, että ulkopuolisena miettii ihan tosissaan tuollaisia kysymyksiä. Tuleeko teillä edes kysymykseen, että vaimo voisi kieltäytyä seksistä?

Ihan normaaleja parisuhteita on kaikki lestadiolaiset suhteet mitä tunnen. Tai tiedän yhden, jossa mies oli täys narsistinen, mutta sillä nyt ei ole uskonnon kanssa tekemistä. Ei ne vaimot ole mitään alistettuja, vaikka kuinka media haluais semmosta kuvaa luoda. Minusta on varsin erikoista, että sulla on noin outoja mielikuvia. Jos seksiin pakotetaan, niin sillon on jo miehellä päässä vikaa.

En tarkoita varsinaista raiskaamista, mutta kuuluuko siihen ajatusmaailmaan sellainen, että jalat on avattava aina kun miehen tekee mieli, vaikka mikä olisi? Osaako nämä vaimot edes kyseenalaistaa sellaista, jos heidät on siihen lapsesta asti aivopesty? Sillä lasten indoktrinaatiollahan ja tämän tyyppisellä "jäsenhankinnalla" tällaiset lahkot ylipäänsä pysyvät hengissä.

Ehkäisy on synti ja ehkäisyä on myös se, jos ei avaa jalkojaan. Jos ei huvita, se on synti. Ainoastaan sairaana voi pidättäytyä luvallisesti.

Mihin perustat luulosi?

Ja luuletko, että mies haluaa naista joka ei ole halukas?

Ihme oletuksia sinulla ja ihan pokkana puhut niin kuin jotain tietäisit.

Ei ihme, että uskontoa pidetään outona, kun kaikki tän tapaiset jutut uskotaan totena ja yleistetään.

Vierailija
331/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna78 kirjoitti:

Anoppini töksäytykset 17 vuoden ajalta, täytyypä vähän muistella, viimevuosina olen nähnyt häntä vain muutaman kerran ihan pikaisesti, mutta tässä muutamia helmiä;

Oltiin nuoria ja mentiin eka kerran anoppilassa käymään.

Anoppi huomasi pienen fritsun mieheni kaulassa ja alkoi karjumaan hullunkiilto silmissään ; työnnä tuolle akalle seuraavan kerran kyrpä suuhun!!

Tämä oli siis ensimmäinen tapaaminen. Näitähän tuli sitten lukuisia ja lukuisia vastaavia vuosien varrella.

Häihimme oli viikko aikaa ja hän alkoi huutaa minulle että kyllä sinullakin sitten mieli muuttuu kun ukko alkaa kulkea pitkin kyliä huorissa!! (olin liian onnellisen näköinen)

Toisen lapsemme ristiäiset hän pilasi kireilemalla tosi rivosti papille ja julistamalla että nykyään tekevät sellaisetkin lapsia ketkä eivät niitä ansaitse, kaikenmasilman arjalaiset rodunjalostukset yms. (meillä takana lapsettomuushoidot)

Yms. yms ... nykyään jo naurattaa miten hullu hän oli, en ole 7 vuoteen enää suostunut olemaan tekemisissä.

Minulle usein sanotaan että eihän tarvi olla tekemisissä kuin ihan pakolliset... kysyn aina että mitkä pakolliset ?? 🤔

Ei minulla ole ollut 7 vuoteen yhtään pakollista tapaamista, kukaan ei voi pakottaa minua olemaan hullun kanssa tekemisissä.

Otan osaa, kamala anoppi. On tainnut miehelläsi olla aikamoinen lapsuudenkoti. Anoppi on  varmaan ollut ilkeä ja katkera ja mies juossut vieraissa. Kiertäisin kyllä minäkin kaukaa tuollaisen ihmisen. Ilkeitten ihmisten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä vaikka sukua olisivatkin.

Vierailija
332/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minulla oli asunnossa vuokralla nuori nainen. Hänellä oli kahden kuukauden vuokrat maksamatta ja hän itse kysyi, voisiko maksaa seksillä. Vastasin, että "Sopii. Odota vähän, niin haen kaulapannan. Pidetään oikein villi bondagesessio." Tämän jälkeen nainen valahti kalpeaksi ja sanoi hommaavansa rahaa. Maksoi vuorkarästin seuraavana päivänä.

Itse törmäsin useammankin kerran nuorena siihen, että kun hain vuokra-asuntoa, vuokran antaja puhelimmessa asuntoa tarjotessaan kysyi, kuka suoremmin kuka kautta rantain, voisinki maksaa vuokran luonnossa. Se oli tosi ällöttävää nuoresta naisesta. Tuntui, että minusta yritettiin tehdä H***a.  Ja kerran eräs kyseli, että koska olen kuntoualalla töissä voisinko "hieroa" häntä vuokranmaksusta. Hyi saatana, mitähän hierontaa se olisi ollut. Ja monesti on tosiaan (aika usein humalainen mieshenkilö) työpaikalla soinut puhelin ja siellä on kyselty annetaanko meillä "kokohierontoja". Siis kuntoutuslaitoksessa/fysioperapiassa.  Ei hyvää päivää....

Vierailija
333/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vanhempaa naista totesi joskus, että mun maha on kasvanut ja kiloja tullut. Teki mieli sanoa, että en noilla perseillä paljon puhelis, vaikka oon päätä pidempi ku arvon akat, niin kumpikin painaa silti enemmän kuin minä.

Vierailija
334/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat jaksaneet muistuttaa 14-vuotiaasta asti että "Jokos on sitä poikaystävää?"

Ainoa asia mistä käyvät kanssani keskustelua. Ei, ei ole eikä tule. Tyttöystävä ehkäpä.

Vierailija
335/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani on puheentuoton kanssa ongelmia. Hän ymmärtää kaiken ja sanavarasto on laaja ja hän tietää, mitä haluaa sanoa, mutta sanat tulevat ulos suusta hankalasti ymmärrettävänä mölinänä. Meillä asuu samalla kylällä perhe, jossa on liuta samanikäisiä lapsia, ja he tulevat vastaan milloin missäkin harrastuksessa tai lastentapahtumassa. Perheen äiti on mielestäni vastenmielinen, sellainen kovaääninen pullero tantta, olen alusta asti tuntenut häntä kohtaan inhoa vaikka yritänkin aina olla kohtelias ja hymyillä, koska lapset nyt joka tapauksessa tulevat pyörimään samoissa paikoissa ja luultavasti samalla luokallakin aikanaan.

No, kerran tämä äiti sitten kysyi minulta, olenko ajatellut viedä lastani puheterapiaan. Tiedättehän, sillä lailla pää vähän vinossa ja vittumainen hymy naamalla. Lapseni oli siinä vieressä. Itse asiassa puhevikaa on tutkittu paljonkin eri lääkäreillä foniatria myöten ja lasta käy päiväkodissa kerran viikossa puheterapeutti harjoituttamassa.

Minä olin olevinani aivan yllättynyt ja sanoin ihmetellen, että "eeeei, mutta entäs teillä, oletteko ajatelleet mennä jonkun ravintoterapeutin vastaanotolle?" Tuo perhe on siis joka iikkaa myöten vahvasti ylipainoinen, isä, äiti ja kolme lasta kaikki punkeroita. Se kyllä hiljensi äidin, ei ole sen jälkeen minulle puhunut.

Vierailija
336/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna78 kirjoitti:

Anoppini töksäytykset 17 vuoden ajalta, täytyypä vähän muistella, viimevuosina olen nähnyt häntä vain muutaman kerran ihan pikaisesti, mutta tässä muutamia helmiä;

Oltiin nuoria ja mentiin eka kerran anoppilassa käymään.

Anoppi huomasi pienen fritsun mieheni kaulassa ja alkoi karjumaan hullunkiilto silmissään ; työnnä tuolle akalle seuraavan kerran kyrpä suuhun!!

Tämä oli siis ensimmäinen tapaaminen. Näitähän tuli sitten lukuisia ja lukuisia vastaavia vuosien varrella.

Häihimme oli viikko aikaa ja hän alkoi huutaa minulle että kyllä sinullakin sitten mieli muuttuu kun ukko alkaa kulkea pitkin kyliä huorissa!! (olin liian onnellisen näköinen)

Toisen lapsemme ristiäiset hän pilasi kireilemalla tosi rivosti papille ja julistamalla että nykyään tekevät sellaisetkin lapsia ketkä eivät niitä ansaitse, kaikenmasilman arjalaiset rodunjalostukset yms. (meillä takana lapsettomuushoidot)

Yms. yms ... nykyään jo naurattaa miten hullu hän oli, en ole 7 vuoteen enää suostunut olemaan tekemisissä.

Minulle usein sanotaan että eihän tarvi olla tekemisissä kuin ihan pakolliset... kysyn aina että mitkä pakolliset ?? 🤔

Ei minulla ole ollut 7 vuoteen yhtään pakollista tapaamista, kukaan ei voi pakottaa minua olemaan hullun kanssa tekemisissä.

Otan osaa, kamala anoppi. On tainnut miehelläsi olla aikamoinen lapsuudenkoti. Anoppi on  varmaan ollut ilkeä ja katkera ja mies juossut vieraissa. Kiertäisin kyllä minäkin kaukaa tuollaisen ihmisen. Ilkeitten ihmisten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä vaikka sukua olisivatkin.

Kiitos 🙂 Joo, ei mieskään pahemmin kotoa muuttonsa jälkeen ole yhteyksiä pidellyt, pari kertaa vuoteen käynyt.

Joo, appiukko juoksi vieraissa aika rankasti. Hänellä oli yhteen aikaan toisella paikkakunnalla nainen, jonka kanssa esiintyivät avoimesti pariskuntana. Anoppi kävi töissä tällä samalla paikkakunnalla. Lisäksi vuosikymmenien ajan hotelliyöt yms. muitten naisten kanssa. Oli kiireinen yrittäjä, piti olla paljon pois kotoa.

Vuosia yritin välejä rakentaa mutta anopin hulluus meni siihen pisteeseen että kävi käsiksi lapsen nähden yms 😑

Meillä 4 lasta ja haluaisivat nyt kovasti isompia lapsia luokseen, mutta eipä sekään onnistu kun anoppi alkoi minun mustamaalaamisen lapsille.

Vanhempi poikani kertoi että pahoitti mielensä kun mummi haukkuu äitiä ja valehtelee. Se siitä sitten.

Nyt anoppi itkee pitkin sukulaisiaan että paska miniä, ei anna tavata lapsenlapsiaan.

Vierailija
337/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hgfgfhg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anopin tyypilliset kysymykset. Eivät välttämättä röyhkeitä, mutta kysymyksenasettelu sisältää lähes aina jo oletuksia, jotka koen hyväksyväni vastaamalla kysymykseen.

Esim. "Pelottaako sinua enemmän nykyisessä asuinkaupungissasi vai Helsingissä?" Kysymyksenasettelussa jo siis oletetaan, että minua pelottaisi ylipäätään. Paras vastaus varmaan olisi, että en hyväksy kysymyksen lähtökohtia, mutta se tekisi keskustelusta melko kummallista. :D

Harmi, kun ei muistu heti mieleen muita esimerkkejä. En ole häntä vähään aikaan nähnyt, joten varastot ovat tyhjinä.

Anoppi varmaankin itse pelkää ja olettaa kaikkien muidenkin pelkäävän. Vanhat ihmiset pelkäävät kaikenlaista.

Niin varmaan pelkääkin. Lisäksi pelkää/ei ymmärrä/ei hyväksy homoja, maahanmuuttajia, muita kulttuureita ym. On hyvin vanhanaikainen ja ahdasmielinen ajattelussaan, lisäksi omaa hyvin perinteisen sukupuoliroolikäsityksen. Hän tuntuu myös ajattelevan, että kaikki muutkin näkevät asiat samalla tavalla kuin hän. On kylläkin kouluttautunut ja tietyiltä osin fiksu ihminen, mutta kaikki yhteiskunnalliset ja poliittiset käsitykset ovat niin populistisia ja kritiikittömiä, että en välillä osaa muuta tehdä kuin suu auki ihmetellä hänen kommenttejaan.

Näistä syistä olen aina vähän varpaillani hänen kanssaan puhuessaan, koska en halua vahingossakaan antaa sitä käsitystä, että olisin hänen kanssaan samaa mieltä. Välillä varmasti ylitulkitsen hänen sanomisiaan, mutta siihen pisteeseen on vaan tultu.

En oikein itsekään ymmärrä, miten hän osaa rakentaa kysymyksensä sillä tavalla, että ne ovat niin monitulkintaisia. Ei tosin esimerkiksi ikinä ole kysynyt, miten viihdymme asuinkaupungissamme, joten ehkä näillä ennakko-oletuskysymyksillä on sitten ihan eri tarkoitusperät.

Pahoittelut, että meni pitkälti aiheen vierestä tämä sepustus. En tiedä osaanko kunnolla selittää, miltä nämä kysymykset tuntuvat, mutta koin niiden sopivan tällaisen röyhkeiden kysymysten aihepiirin alle. Vaikka kysymys ei siis itsessään olisi suoraan päin naamaa röyhkeä, tulee kysymyksen muotoilusta kuitenkin jo ilmi, kuinka paljon sanoja minun suuhuni laitetaan ennen kuin edes olen itse mitään vastannut. Niistä tulee siis suoranaisten röyhkeiden kysymysten tavoin se tunne, että ei oikein tiedä mitä vastata. Asia tulee niin puun takaa, ettei voi ymmärtää ajattelua kysmyksen taustalla.

Vierailija
338/1173 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin työpaikkaani eläkkeelle jäävän tilalle. Tämä hurmaava leidi sitten "koulutti" minut ja jatkuvasti päivitteli kun en osannut jotain ennestään. Yliopistossa olen kuitenkin hyvin arvosanoin opiskellut että et pitäis olla mun oppimiskyvystä kiinni... Kaiken huippu kuitenkin oli, kun hän eräänä kauniina päivänä ilmoitti lukeneensa työpaikkailmoituksen uudestaan ja miettineensä mitä ihmettä oikein kyseiseltä työltä ajattelin. "Ei sillä, että ajattelisin ettet olisi oikea valinta työntekijäksi, mutta..." Ei jatkanut lausetta loppuun, mutta silmät sumeina näytön takana istuessa oli tosi nöyryytetty olo. Pomo sanoi myöhemmin, että kyseisestä henkilöstä huomasi ettei paljoa mun kouluttaminen tai mikään muukaan sit enää kiinnostanut

Vierailija
339/1173 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voooii.. montakin kertaa...

"Miksi sulla on huoravaatteita, mitä oot jättänyt kertomatta?" Kysyi isä goottimekoistani.

"Miksi sä oot noin lyhyt?" "Kyl sun mies on pedofiili, normaali mieshän ei tahdo noin lyhyttä kun näytät lapselta?" Ja näitä riittää. Naisen vartalo, kasvot ja tissit mulla kumminkin on vaikka pätkä olenkin. Sattuu joka kerta, mut tuo viimeinen oli pahin.

Vierailija
340/1173 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa kysyttiin pakottaako mieheni mut useinkin harrastamaan seksiä. Olen siis lestadiolainen. Aivan käsittämättömän röyhkeää ja loukkaavaa maailman kilteimmän mieheni puolesta.

En ylipäätään ymmärrä mistä tuollainen käsitys on tullut, ei se että ei käytä ehkäisyä liity pakottamiseen mitenkään.

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ehkäisyn kieltäminen lestadiolaisuudessa ei tee miehestäsi väkivaltaista. Törkeä kysymys. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että ehkäisykielto on naisia kohtaan väkivaltainen käytäntö. Kyllä jokaisen pitää saada itse päättää perheensä koko.

Niin, siis jokaisen naisen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan